ازدواج عموپورنگ | همسر عموپورنگ | تولد همسر عموپورنگ

عموپورنگ برای تولد عشق زیبایش سنگ تمام گذاشت | عشق عموپورنگ نمایان شد

عموپورنگ برای تولد عشق زیبایش سنگ تمام گذاشت | عشق عموپورنگ نمایان شد
کدخبر : 26295

استوری عموپورنگ به مناسبت تولد عشق زندگیش غوغا کرد .

عموپورنگ بازیگر باتجربه و مجری توانمند صداوسیما می باشد . عموپورنگ مجرد است و با مادرش زندگی می کند . او 4 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد که در نوع خودش یک رکورد است . عموپورنگ در سریال های زیادی مانند کلبه عموپورنگ و محله گل و بلبل ایفای نقش کرده است . او چند روز پیش با شایعه ای که سردار آزمون به راه انداخت حسابی جنجالی شد و 200 هزار نفر به دنبال کنندگانش اضافه شد . در ادامه تبریک تولد عموپورنگ برای عشقش را می بینید . او بعد از این شایعه اعلام کرد که ازدواج نکرده است و مجرد می باشد و گفت همه این آتیش ها برای مجید یاسره که داره در اینستاگرام درست می کنه . 

عموپورنگ

ماجرای اخراج عمو پورنگ از تلویزیون + عکس 

اخیرا نعیمه نظام دوست با انتشار تصویری از داریوش فرضیایی، خبر داد که عمو پورنگ از صداوسیما اخراج شده است. مدیرگروه کودک شبکه به این شایعه واکنش نشان داد.

فرید علیمردانی مدیر گروه کودک شبکه دو با اشاره به شایعه حذف عمو پورنگ از سیما گفت:متاسفانه شاهد آن هستیم که برنامه کلبه عمو پورنگ مورد هجمه‌های بسیاری قرار گرفته است برخی معتقد هستند که این مجموعه فاقد محتوا است و احتیاج به یک بازبینی دارد.

عموپورنگ

ما در شبکه دو کارگروهی داریم که آثار را تحلیل و محتوا می کنند و درباره احتیاج به ساخت و ادامه یک مجموعه نظر می دهند.

در کلبه عمو پورنگ درباره تزریق واکسن و مقوله های بهداشتی و همچنین موارد دیگر کار نمایشی صورت گرفته است و نمی توان گفت که این برنامه نکات آموزشی در خود ندارد شاید تنها مجموعه‌ نمایشی که سیما درباره واکسن زدن تاکنون ارائه کرده است کلبه عموپورنگ باشد.

همیشه در کارگروه تحلیل محتوا که پس از پایان هر سریال یا مجموعه ای باشد درباره ادامه ساخت یک مجموعه نظردهی می‌شود که آیا این مجموعه ادامه پیدا کند یا خیر ما اگر به این نتیجه برسیم که می تواند با این فرمت ادامه پیداکند یک فصل دیگر نیز خدمت عوامل کلبه عموپورنگ خواهیم بود.

پورنگ از تلویزیون حذف شدنی نیست. پورنگ از سالهای گذشته در شبکه یک فعالیت می‌کرده است و اکنون در شبکه دو با ما همکاری می‌کند.

عموپورنگ

علیمردانی درباره اینکه یکی از بازیگران خبر از حذف عموپورنگ از صداوسیما داده بود گفت:

تاکید می کنم داریوش فرضیایی و عمو پورنگ از صداو سیما از شبکه دو حذف شدنی نیستند و او نشان داده همیشه با افکار نو و جدید برنامه‌های جدیدی را در تلویزیون داشته است.

یادآور می شود، شامگاه گذشته نعیمه نظام دوست با انتشار تصویری از داریوش فرضیایی، خبر داد که عمو پورنگ از صداوسیما اخراج شده است.

نعیمه نظام دوست، بازیگر سینما و تلویزیون از این اقدام صداوسیما انتقاد کرده و از داریوش فرضیایی حمایت کرده بود. 

عموپورنگ

داریوش فرضیائی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران ، برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون می‌باشد که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.

مادرش گیلانی و پدرش آذری هستند. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

عموپورنگ

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

عموپورنگ

داریوش فرضیایی بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود

از دیگر کارهای فرضیائی می‌توان به «شبکه بی طرف»، «یکی و تکی»، «باز باران با طراوت» و… اشاره کرد. عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته 98% بیننده را به خود اختصاص دهد. همکاری وی با مجری خردسالی به نام امیرمحمد هم در محبوبیت برنامه‌هایش تاثیر گذار بوده است. وی به همراه امیرمحمد در برنامه‌ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری و بازیگر ایفای نقش کرده است.

عموپورنگ

برنامه‌های تلویزیونی:

ما و شما (۱۳۷۴)

تورنگ و پورنگ (۱۳۷۸)

کودک و نوجوان (۱۳۸۱)

ویژه ماه رمضان (۱۳۸۱)

شبکه بی طرف (۱۳۸۳)

یکی و تکی (۱۳۸۴)

باز باران با طراوت (۱۳۸۵)

شبکه کودک شبکه کوچک (۱۳۸۷)

فوق برنامه عمو پورنگ (۱۳۸۸)

بوستان دوستان پورنگ (۱۳۸۹)

عبور موقت (۱۳۹۰)

هزار و شصت و شونزده (۱۳۹۱)

کتابخانه عمو پورنگ (۱۳۹۳–۱۳۹۲)

عیدانه ۹۴ عمو پورنگ (۱۳۹۴)

محله گل و بلبل (١٣٩۴)

عیدانه ۹۵ عموپورنگ (۱۳۹۵)

عموپورنگ

عموپورنگ

داریوش فرضیایی در سفر حج:

عمو پورنگ به همراه بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا گلزار، حسام نواب صفوی الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی و همسرش عازم سفر حج شدن که در ادامه عکسی از آنها با لباس احرام در خانه کعبه را مشاهده میکنید.

عموپورنگ

فعالیت هنری داریوش فرضیایی عمو پورنگ

فرضیایی از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها گل پسر و ننه بلقیس بود. با برنامه او ما و شما که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال 78 با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

او به همراه امیرمحمد در برنامه ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری وبازیگر ایفای نقش کرده است.

عموپورنگ

عمو پورنگ و امیرمحمد همیار پلیس

 این دو باز با هم در برنامه های دیگری چون بوستان دوستان پورنگ و هزار و شصت و شونزده و کتابخانه عمو پورنگ همکاری خود را ادامه دادند.در این چند برنامه اخیر او با افرادی چون امیر محمد متقیان (نقش های امیر محمد ، گلدون خان ، آقا نگهدار و آقا ممنون) ، محمدرضا خوارزمی (نقش های جوجه ، دود دو) ، امیر سهیلی (نقش سلطان) و ابراهیم شفیعی (نقش پهلون پنبه) و همکار بوده و با آنها خیلی موفق بوده است.

عموپورنگ

سلطان و عمو پورنگ و پهلون پنبه در کتاب خانه عمو پورنگ

گروه برنامه ساز عموپورنگ در نوروز 1394 ویژه برنامهٔ عیدانه عموپورنگ را به مدت هفت روز با همکاری شهرداری منطقه5 تهران در بوستان جوانمردان ایران به روی آنتن بردند. همچنین محله گل و بلبل تنها برنامه ای است که بزرگترین دکور برنامه کودک را تا به الان با مساحت 1500 متر را داشته است؛ که با مشارکت شهرداری تهران در 90 قسمت 45 الی 60 دقیقه ای تولید و بر روی آنتن شبکه دو رفت.

عموپورنگ

مادر عمو پورنگ در بیمارستان

عمو پورنگ عاشق مادرش هست و این را همه ی جا عنوان کرده هست … مادر عمو پورنگ در بیمارستان , داریوش فرضیایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از التیام حال مادرش خبر داد.

عمو پورنگ در جدید ترین پست اینستاگرامی خود از ترخیص مادرش از بیمارستان خبر داد و عنوان کرد: جواد عزتی مادر وی را در بیمارستان شگفت زده کرده هست.

فرضیایی نوشت: به همراه دوست و یار قدیمی و باوفا «جواد عزتی» که امروز مارو سوپرایز کرد.دمت گرم رفیق بامرام.

عموپورنگ

پی نوشت :

مادر امروز از بیمارستان مرخص شدند.هورا.

مرخص شدن مادر عمو پورنگ از بیمارستان

داریوش فرضیایی «۱۳۵۲ تهران» برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون هست که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته میشود. به علت ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه‌ ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می شود. / صفحه اجتماعی داریوش فرضیایی

عموپورنگ

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    15

    زن خارجی بگیرید منم از کویت زن گرفتم

  • گمنام
    3

    مبارکه عمو پورنگ از وقتی که به دنیا اومدم با برنامه های شما بزرگ شدم مبارکه خوشبخت شی عمووو

  • ناشناس
    8

    عمو پورنگ جان من خیلی دوستتون دارم من آیتین صمدی هستم 🥰🥰🥰😍😍😍❤❤❤

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه