فروش فوری ایران خودرو | قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

مژده جدید به جاماندگان فروش فوق العاده ایران خودرو | جهت افزایش شانس در فروش فوق العاده ایران خودرو کلیک کنید

مژده جدید به جاماندگان فروش فوق العاده ایران خودرو | جهت افزایش شانس در فروش فوق العاده ایران خودرو کلیک کنید
کدخبر : 26327

خبر مهم در مورد فروش فوق العاده ایران خودرو منتشر شد .

فروش فوق العاده ایران خودرو در روز های گذشته انجام شد . قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو نیز دیروز انجام شد و اسامی برندگان اعلام شد . نکته جالب در مورد فروش فوق العاده ایران خودرو استقبال خوب بعد از چندین دوره از این طرح بود . اما سوال بسیاری از کاربران این است که چگونه می توان شانس برنده شدن در قرعه کشی را افزایش داد . با توجه به آمار های بدست آمده از پرمتقاضی ترین خودرو ها و کم طرفدارترین آن ها در این طرح مشخص است که ثبت نام خودرویی که متقاضی کمتری در فروش فوق العاده ایران خودرو دارد شانس برنده شدن را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد . در ادامه جزئیات کامل از میزان تقاضا برای هر محصول ایران خودرو را می خوانید .

فروش فوق العاده ایران خودرو

با اعلام نتایج مرحله سی ام فروش فوری ایران خودرو، مشخص شد که از میان بیش از چهار میلیون و ۸۵۶ هزار متقاضی، در نهایت ۱۳۰۰ میلیارد تومان رانت به ۱۱ هزار و ۵۰۰ برنده لاتاری از جیب سهامداران پرداخت شد.

مرحله سی‌ام فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه سه خودرو پژو پارس معمولی، پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای و دنا پلای توربوشارژ به پایان رسید. در حالی بیش از چهار میلیون و ۸۵۶ هزار متقاضی در این مرحله از فروش فوری ایران خودرو ثبت نام کرده بودند که تنها ۱۱۵۰۰ خودرو عرضه شده بود.

پژو پارس سال با بیش از دو میلیون و ۹۰۸ هزار نفر، بیش‌ترین متقاضی را در میان خودروهای عرضه شده داشت و در نقطه مقابل دناپلاس توربو اتوماتیک با بیش از ۳۹۲ هزار نفر کم‌ترین متقاضی را به نام خود ثبت کرد.

بیش از یک میلیون و ۵۵۵ هزار متقاضی نیز برای پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ثبت نام کردند. نمودار زیر ظرفیت فروش و تعداد متقاضیان را به تفکیک خودروهای عرضه شده نشان می‌دهد؛

فروش فوق العاده ایران خودرو

در این مرحله پژو پارس سال با هفت هزار، بیشترین و دناپلاس توربو اتوماتیک با دو هزار، کمترین عرضه را از سوی ایران خودرو داشتند.

در میان خودروهای عرضه شده، متقاضیان دناپلاس بیش‌ترین شانس برنده شدن را داشتند؛ به گونه ای که از هر ۱۰۰۰ متقاضی، ۵ نفر برنده شدند. در نقطه مقابل متقاضیان پژو ۲۰۷، کم‌ترین شانس برنده شدن را در لاتاری خودرویی داشتند به گونه‌ای که از هر صد هزار نفر تنها ۱۶۱ نفر برنده می‌شدند.

در میان خودروهای عرضه شده، پژو ۲۰۷ با بیش از ۱۳۴ میلیون تومان، بیش‌ترین اختلاف قیمت را میان کارخانه و بازار داشته‌است؛ در حالی قیمت این خودرو در بازار آزاد به ۳۷۰ میلیون تومان رسیده که قیمت در فروش فوری، کم‌تر از ۲۳۶ میلیون تومان تعیین شده‌است. دو خودرو دیگر یعنی پژو پارس و دنا اتوماتیک توربو نیز هر کدام در حدود ۱۰۰ میلیون تومان اختلاف قیمت میان بازار و کارخانه را دارند. نمودار زیر قیمت بازار و کارخانه و همچنین رانتی برندگان هر خودرو بدست می‌آورند را نشان می دهد:

فروش فوق العاده ایران خودرو

در مجموع این مرحله از فروش فوری ایران خودرو حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیون تومان رانت به ۱۱ هزار و ۵۰۰ برنده لاتاری خودرویی کشور هدیه شد؛ رانتی که از جیب سهامداران و از سوی دولت پرداخت شد!

فروش فوق العاده ایران خودرو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • mohamad
    0

    من 38بار ثبت نام کردم چرا ما شانس نداریم یا دستکاری میشه این کار جای میلنگه

  • زینب
    1

    چشم بسته غیب گفتید

  • ناشناس
    0

    بابا بیشتر کسانی ک برنده ایران خودرو میشن حوالهارو می فروشن و کسانی که احتیاج دارن برنده نمیشن

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه