قیمت خودرو امروز | قیمت روز خودور

قیمت باونکردنی خودرو | قیمت پراید واقعی شد ؟

قیمت باونکردنی خودرو | قیمت پراید واقعی شد ؟
کدخبر : 26449

قیمت روز خودرو دوباره افزایش داشت .

به گزارش رصداقتصادی : قیمت خودرو در بازار نوسانات زیادی داشت . قیمت خودرو در هفته های گذشته روند افزایشی را تجربه کرده است . در ادامه جزئیات کامل از قیمت خودرو را می خوانید . 

 نوسانات قیمتی همچنان در بازار خودرو ادامه دارد. کارشناسان معتقدند مدیرعاملان جدید شرکت‌های خودروسازی می‌توانند در کاهش قیمت‌ها موثر باشند.

 قیمت خودرو صفر داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۹ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۳ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز با افزایش قیمت دو میلیونی نسبت به روز گذشته  به ۴۳۰ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تارا اتوماتیک به نرخ ۷۴۰ میلیون تومان در بازار موجود است. اما تارا دنده‌ای ۱۴۰۰ به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

کاظم محمدی‌ نیک‌خواه، کارشناس خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: مبدا قیمت‌گذاری خودرو در کشور خودروسازان داخلی هستند. یعنی خودروساز شاخص‌هایی که برای قیمت‌گذاری یک خودرو در نظر می‌گیرد، بر سایر خودروها نیز تاثیر دارد.

او افزود: با آمدن مدیرعاملان جدید که سابقه خوبی در زمینه خودرو دارند، فعالان بازار خودرو امیدوار به بالا رفتن سطح کیفیت، افزایش تولید و در نتیجه ثبات قیمت و بازار شدند.

بابک صدرایی، کارشناس خودرو گفت: اگر مذاکرات وین نتیجه مثبتی داشته باشد، قطعا بازار ریزش پیدا می‌کند. اما اگر نتیجه‌ای نداشته باشد ممکن است نرخ دلار افزایش داشته باشد و قیمت خودرو نیز افزایشی می‌شود.

او افزود: اما این افزایش و کاهش قیمت به انداره‌ای نیست که تاثیری در بازار داشته باشد و در پایان سال بازار یک ثبات نسبی خواهد داشت. ممکن است مقداری قیمت‌ها افزایش داشته باشند اما بازار کشش افزایش ۲۰ یا ۳۰ درصدی، نه در خودروی داخلی و نه در خودروی خارجی، را ندارد.

این کارشناس خودرو توضیح داد: پیش‌بینی می‌شود به دلیل قیمت‌های نجومی خودرو و عدم شفافیت شرایط سیاسی، بازار خودرو در پایان سال رونقی نداشته باشد و تغییر چندانی نمی‌کند. منبع : تجارت نیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه