عموپورنگ | ازدواج عموپورنگ

هدیه ولنتاین عموپورنگ لو رفت | عشق عموپورنگ کیست

هدیه ولنتاین عموپورنگ لو رفت | عشق عموپورنگ کیست
کدخبر : 26975

عکس جدید عموپورنگ سوالات زیادی برای کاربران اینستاگرام به دنبال داشت . بسیاری از کاربران با داریوش فرضیایی شوخی کردند .

عموپورنگ بازیگر و برنامه ساز گروه کودک و نوجوان است . عموپورنگ در صداوسیما برنامه های زیادی ساخته است. عموپورنگ از بازیگران معروف و مجری های به نام صداوسیماست. او حدود بیست سال سابقه برنامه سازی برای گروه کودک را دارد . در ادامه عکس از عموپورنگ مشاهده می کنید که کاربران اینستاگرام با شوخی های مختلف از این عکس به عنوان کادوی ولنتاین عموپورنگ یاد کردند و حسابی سربه سرش گذاشتند . 

عموپورنگ

 داریوش فرضیایی (۱۳۵۲ تهران) برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون می‌باشد که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.

دلبری دختر زیبا در خانه لاکچری شاهرخ استخری | همسر شاهرخ استخری غوغا کرد

زادروز :  ۱ مرداد ۱۳۵۲ تهران

محل زندگی : تهران

ملیت : ایرانی

تحصیلات: کارشناسی گرافیک

پیشه  :  مجری تلویزیونی ، گوینده

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۳ تا کنون

کارفرما :  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

نقش‌های برجسته:  عمو پورنگ

سبک : حوزه کودک و نوجوان

دین : اسلام

عموپورنگ

داریوش فرضیایی برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون می‌باشد

داریوش فرضیائی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران ، برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون می‌باشد که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.

عموپورنگ

مادرش گیلانی و پدرش آذری هستند. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

عموپورنگ

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

عموپورنگ

داریوش فرضیایی بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود

از دیگر کارهای فرضیائی می‌توان به «شبکه بی طرف»، «یکی و تکی»، «باز باران با طراوت» و… اشاره کرد. عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته 98% بیننده را به خود اختصاص دهد. همکاری وی با مجری خردسالی به نام امیرمحمد هم در محبوبیت برنامه‌هایش تاثیر گذار بوده است. وی به همراه امیرمحمد در برنامه‌ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری و بازیگر ایفای نقش کرده است.

عموپورنگ

برنامه‌های تلویزیونی:

ما و شما (۱۳۷۴)

تورنگ و پورنگ (۱۳۷۸)

کودک و نوجوان (۱۳۸۱)

ویژه ماه رمضان (۱۳۸۱)

شبکه بی طرف (۱۳۸۳)

یکی و تکی (۱۳۸۴)

باز باران با طراوت (۱۳۸۵)

شبکه کودک شبکه کوچک (۱۳۸۷)

فوق برنامه عمو پورنگ (۱۳۸۸)

بوستان دوستان پورنگ (۱۳۸۹)

عبور موقت (۱۳۹۰)

هزار و شصت و شونزده (۱۳۹۱)

کتابخانه عمو پورنگ (۱۳۹۳–۱۳۹۲)

عیدانه ۹۴ عمو پورنگ (۱۳۹۴)

محله گل و بلبل (١٣٩۴)

عیدانه ۹۵ عموپورنگ (۱۳۹۵)

عمو+پورنگ

سایر فعالیت های داریوش فرضیایی

از دیگر کارهای فرضیایی می‌ توان به «شبکه بی‌ طرف»، «یکی و تکی»، «باز باران با طراوت» و… اشاره کرد. وی به همراه امیرمحمد در برنامه‌ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری و بازیگر ایفای نقش کرده‌ است.

این دو باز با هم در برنامه‌های دیگری چون «بوستان دوستان پورنگ» و «هزار و شصت و شونزده» و «کتابخانه عمو پورنگ» همکاری خود را ادامه دادند.

در این چند برنامه اخیر او با افرادی چون امیرمحمد متقیان (نقش‌های امیرمحمد، گلدون خان، آقا نگهدار و آقا ممنون)، محمدرضا خوارزمی (نقش‌های جوجه و دوددو)، امیر سهیلی (نقش سلطان و بلبل خان و لب و دهن) و ابراهیم شفیعی (نقش پهلوان پنبه و نفس بابا و ایاز) و همکار بوده‌ است.

عمو+پورنگ

ازدواج و همسر عمو پورنگ

با وجود شایعات فراوان، داریوش فرضیایی مجرد است و هنوز ازواج نکرده است. قبلا در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که عاشق یک دختر هندی شده است و قراره بعد از آشنایی کامل باهم ازدواج کنند ولی تا حالا از ازدواج ایشان هیچ خبری نیست.

 

عمو پورنگ و عشق به مادر

در بیوگرافی داریوش فرضیایی این نکته قابل ذکر است که عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته 98% بیننده را به خود اختصاص دهد.

داریوش-فرضیایی-و-نعیمه-نظام-دوست

همکاری عمو پورنگ و امیر محمد

عمو پورنگ درمورد همکاری با امیر محمد می گوید: من سه سال به تنهایی برنامه را اجرا کردم و همواره بحث یکنواخت نشدن و ایجاد فضاهای شاد را داشته ایم. همیشه مرسوم بوده است که در چنین برنامه هایی از عروسک استفاده کردند و خود من هم از این شیوه استفاده کرده ام اما هیچ وقت هیچ عروسکی را ثابت در برنامه هایم نگه نداشته ام.

اما امیر محمد یک کودک و یک عروسک واقعی است و بچه ها می توانند با او ارتباط برقرار کنند و اگر قرار است به کسی آموزش غیر مستقیم داده شود. من به همراه دوستانم معتقدیم که بچه ای که بتواند این توانایی را داشته باشد، به مراتب بهتر از عروسک است. چون کودکان بسیاری با امیر محمد ارتباط برقرار کرده اند.

56-157-th3

ماجرای عکس عمو پورنگ با جنازه پدرش

عکس داریوش فرضیایی در کنار پدرش واکنش‌ هایی را در فضای مجازی برانگیخت. در ابتدا او عکس را با زیرنویس «پدر عزیزم تولدت مبارک؛ خوش بحالت که زنده شدی» و با چهره گریان منتشر کرد.

رسانه‌ها عکس را با عنوان «عکس یادگاری عمو پورنگ با جنازه پدرش» منتشر کردند که باعث واکنش تند کاربران شد. پس از آن، فرضیایی در مطلبی توضیح داد که این عکس «پیش از فوت پدرش» برداشته شده بود.

 

انتقادات وارده بر عمو پورنگ

در زمستان سال ۱۳۹۲ داریوش فرضیایی کلیدی را با نام کلید دروغ در برنامه خود نشان داد که رسانه‌ها و سایت‌های اصلاح طلب با توجه به شباهت آن کلید به کلید نشان داده شده در برنامه‌های تبلیغاتی حسن روحانی، عملاً آن را توهین به حسن روحانی دانستند.

استفاده از رپرتاژ آگهی در برنامه تلویزیونی برای کودکان و عکس او با پدرش در بستر مرگ هم باعث انتقاداتی از او شد.

 

عیادت عمو پورنگ و امیر محمد از رهبر ایران

در شهریور ۱۳۹۳ داریوش فرضیایی به همراه برخی عوامل برنامه‌اش از جمله امیرمحمد متقیان به عیادت رهبر ایران سید علی خامنه‌ ای رفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • دوستت دارم پورنگ
    5

    خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد دوستت دارم

  • سوگند
    3

    من عالیه عمو پورنگ 😍

  • ناشناس
    7

    این قدر شایعه سازی نکنید این اصلا حقیقت نداره😡😡

  • مهلا قربانی از باخرز
    8

    عموپورنگ من همیشه برنامه شما را نگاه میکنم و عاشق اجرای شما هستم
    راستی من ۱۰ سالمه

  • امیر
    6

    اقای فرضیایی عاشقتم ⁦❣️⁩😘

  • من شماره ی عمو پورنگ را می خواهم
    6

    سلام عمو پورنگ من خیلی شما را دوست دارم مهدیس نظری هستم در استان اصفهان
    شماره را بعداً به شما میدهم اول جواب دهید بعد خدانگهدار⁦❤️⁩

  • ناشناس
    5

    چراپورنگ رو نوک پنجه هاش ایستاده

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه