محسن تنابنده | ازدواج محسن تنابنده | پدر شدن محسن تنابنده

محسن تنابنده قاتل زنجیره ای شد ؟ | ویدیوی وحشتناک از محسن تنابنده

محسن تنابنده قاتل زنجیره ای شد ؟ | ویدیوی وحشتناک از محسن تنابنده
کدخبر : 27204

محسن تنابنده در اینستاگرام وایرال شد . تیزر فیلم جدید محسن تنابنده که در نقش یک قاتل زنجیره ای می باشد را مشاهده می کنید .

محسن تنابنده در فیلم سینمایی عنکبوت در نقش یک قاتل زنجیره ای بازی کرده است . محسن تنابنده بازی تحسین شده ای از خود در این فیلم سینمایی به نمایش گذاشته است . در ادامه ویدیویی از تیزر این فیلم جنجالی با حضور محسن تنابنده را می بینید .

کارگردان فیلم سینمایی «عنکبوت» که از روز گذشته اکران خود را آغاز کرده درباره دشواری های ساخت فیلمی با موضوع یک قاتل زنجیره ای توضیح داد.

فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و نویسندگی اکتای براهنی، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و سرمایه‌گذاری محمدصادق رنج‌کشان از شب گذشته ۲۶ بهمن  در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

محسن تنابنده

کارگردان فیلم سینمایی «عنکبوت» با اشاره به موضوع این فیلم و چالش‌های پرداختن به موضوعات اجتماعی و جنائی بیان کرد: مدتی طولانی و در جلسات مختلف کارم شده بود توضیح دادن به مسئولین و تصمیم‌گیران تا آنها را قانع کنم که اجازه دهند فیلمی به نام «عنکبوت» ساخته شود. پس از ساخته شدن هم چالش‌های فراوانی داشتیم تا بتوانیم آن را به اکران عمومی برسانیم.

محسن تنابنده

ابراهیم ایرج‌زاد کارگردان فیلم سینمایی «عنکبوت» که اکران فیلمش از سه‌شنبه ۲۶بهمن‌ماه در سینماها آغاز شده است، درگفت‌وگویی با ایسنا درباره این فیلم و چالش‌های ساخت و تولید آن بیان کرد: در ابتدا وقتی مطرح شد که قرار است فیلمی با موضوع یک قاتل سریالی ایرانی ساخته شود با سوالات متعددی مواجه شدم مبنی بر اینکه  چرا می‌خواهی چنین فیلمی بسازی؟ چرا باید در مورد این سوژه صحبت شود؟ و مدتی طولانی و در جلسات مختلف کارم شده بود توضیح دادن به مسئولین و تصمیم‌گیران تا آنها را قانع کنم و اجازه دهند فیلمی به نام «عنکبوت» ساخته شود.

او ادامه داد: نزدیک دو سال پروسه گرفتن پروانه ساخت فیلم زمان برد و زمانی که به جشنواره فجر  رسیدیم دوباره کسانی که همچنان قانع نشده بودند جلوی حضور و دیده شدن  فیلم را گرفتند. پس از آن با شیوع کرونا و تاخیر در اکران‌ها بازهم نمایش عمومی فیلم به تاخیر افتاد. پس از فروکش کردن تدریجی پیک‌های کرونا مجدد برای نمایش این فیلم اقدام کردیم اما در این زمان هم با توجه به آنکه با تغییر دولت، مدیران نیز تغییر کرده بودند مجبور شدیم بار دیگر برای این فیلم اجازه نمایش بگیریم.

محسن تنابنده

کارگردان فیلم «عنکبوت» با اشاره به اینکه بعد از نزدیک به سه‌سال این فیلم به اکران رسیده، گفت: بنا داشتیم تا این فیلم را پیش از شروع جشنواره فیلم فجر روی پرده ببریم اما این امکان از ما گرفته شد و به ما قول دادند که بعد از جشنواره اکران خواهد شد. حالا مدتی است که می‌گویند شاید اکران‌های نوروزی از ۱۱اسفند آغاز شود که اگر این اتفاق بیفتد درواقع فیلم ما تنها ۲ هفته روی پرده  بوده و با ورود فیلم‌های جدید اکران «عنکبوت» ضربه خواهد خورد.

این فیلمساز ادامه داد: با وجود تمام این سختی‌ها و اتفاقاتی که پیش روی ما بود اکران این فیلم از ۲۶ بهمن در سینماهای سراسر تهران آغاز شد و در ادامه در شهرستان‌ها از پنجشنبه روی پرده خواهد رفت. امیدوارم نمایش این اثر فتح بابی شود برای نمایش هرچه دقیق تر و جزئی‌تر چنین سوژه‌ها و پرونده‌هایی تا مسائل اجتماعی آسیب شناسی و کمکی شود برای روند اصلاح جامعه.

محسن تنابنده

فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و نویسندگی اکتای براهنی، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و سرمایه‌گذاری محمدصادق رنجکشان درباره یکی از قاتلان زنجیره‌ای دهه هفتاد است که در شهر مشهد چندین زن خیابانی را به قتل رساند.

محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، گلنوش قهرمانی، علی باقری، مهدی حسینی‌نیا، جواد یحیوی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، سحر عبدالهی، حمیدرضا هدایتی راد، نیوشا علیپور، یوسف خسروی و با حضور فرید سجادی حسینی از جمله بازیگران «عنکبوت» هستند. / همشهری آنلاین 

محسن تنابنده

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه