حقوق کارمندان | حقوق بازنشستگان | حداقل حقوق

حداقل حقوق سال آینده مشخص شد | سال آینده این رقم را دریافت می کنید

حداقل حقوق سال آینده مشخص شد | سال آینده این رقم را دریافت می کنید
کدخبر : 27221

جزئیات حداقل حقوق سال آینده مشخص شد .

به گزارش رصداقتصادی : حداقل حقوق سال آینده مشخص شد . سوالات زیادی برای کاربران و مردم در مورد حداقل حقوق سال آینده به وجود آمده است . رئیس کمیسیون برنامه اما از حداقل حقوق سال آینده پرده برداشت . او خبر از افزایش حقوق حقوق سال آینده گفت . 

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: سال آینده کسی کمتر از پنج میلیون تومان حقوق دریافت نمی‌کند و حداقل حقوق شاغلان در سال آینده ۶۰ درصد افزایش می‌یابد.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه حداقل حقوق کارکنان در سال آینده پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداقل حقوق بازنشستگان نیز پنج میلیون تومان تعیین شده است اظهارداشت: برای سال جدید، میزان حقوق‌های پایین (کمترین رقم) ۶۰ درصد و حقوق‌های بالا (رقم های بالا) ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی گفت: اعتبارات خوبی در بودجه ۱۴۰۱ برای حوزه مسکن در نظر گرفته شده چراکه مسکن کلیدواژه بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۱ محسوب می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۱ یکی از پر امیدترین بودجه‌های تدوین شده برای اقشار مردم و همچنین حوزه‌های تولید و اشتغال در اصناف مختلف است تصریح کرد: برای نخستین بار ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در صندوق‌های استانی در نظر گرفته شده که برای هر استان مبلغ سه هزار میلیارد تومان می‌شود.

حداقل حقوق سال آینده

حاجی بابایی افزود:  برای نخستین بار، تبصره ۱۶ استانی شد که بر اساس آن ۳۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان‌ها اختصاص می‌یابد و در قالب این تبصره، تسهیلاتی در حوزه ازدواج، مسکن و وام های کوچک به مردم پرداخت خواهد شد.

وی  ادامه داد: مسکن از اولویت های بودجه ۱۴۰۱ است به نحوی که حرف نخست بودجه را مسکن می زند. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه ۲۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور در سال آینده است گفت: همچنین ۹۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است. 

نماینده مردم همدان وفامنین افزود: در سال آینده حدود ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان اختصاص یافته است. 

وی هم چنین افزود: در سال آینده هیچ فردی کمتر از پنج میلیون تومان حقوق دریافت نمی‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ابراز داشت: برای سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار هم برای خرید نهاده‌های دامی اختصاص یافته است که اقدامی مهم و قابل توجه محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه