واریزی جدید | سود سهام عدلت | یارانه

واریزی جدید 4 میلیون تومانی به حساب این افراد در شب عید | این افراد پولدار می شوند

واریزی جدید  4 میلیون تومانی به حساب این افراد در شب عید | این افراد پولدار می شوند
کدخبر : 27244

جزئیات جدید از سود 4 میلیونی سهام عدالت مشخص شد .

 واریزی جدید قرار است برای دارندگان سهام عدالت واریز شود . واریزی جدید سود سهام عدالت می باشد که به حساب دارندگان واریز می شود . واریزی جدید به حساب چه کسانی واریز می شود . این سوالی است که برای دارندگان سهام عدالت پیش می آید . در ادامه جزئیات کامل واریزی جدید سهام عدالت را می خوانید .

قرار است سود سهام عدالت در روزهای پایانی سال واریز شود، مبلغ این سود برای یک خانواده چهار نفره که دارنده سهام یک میلیون تومانی هستند، حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

علی‌رغم این که گفته می‌شد واریز سود سهام عدالت دیگر بر عهده سازمان‌های دولتی نیست، اما مقرر شده سود حاصل از عملکرد شرکت‌ها در سال ۹۹ را نیز شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کند.

بنا بر اظهارات مدیرعامل این شرکت، سود منتهی به اسفند ۹۹ مشمولانی که ۵۳۲ هزار تومان در سبد سهام خود دارند، حدود ۵۵۰ هزار تومان خواهد بود که به حساب مشمولان واریز می‌شود.

در خصوص زمان واریز این سود نیز محمد باغستانی می‌گوید: برآورد زمانی ما این است که در دهه سوم اسفند می‌توان سود را به حساب مشمولان واریز کرد.

بنابراین هر فردی که برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی داشته باشد، در روزهای پایانی امسال مبلغ ۵۵۰ هزار تومان به عنوان سود سهامش دریافت می‌کند.

واریزی جدید

مشمولان سود سهام عدالت ۴ میلیون تومانی

از آنجایی که بیش از ۴۹ میلیون نفر از جمعیت کشور سهام عدالت دارند و بیشتر اعضای خانوارها دارنده این سهام هستند، این سود برای یک خانوار چند نفره مبلغ قابل توجهی محسوب می‌شود.

اگر هر یک از اعضای یک خانواده چهار نفره سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی داشته باشند، در پایان اسفند امسال در مجموع دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سود سهام دریافت می‌کنند.

با توجه به سود برگه ۵۳۲ هزار تومانی، میزان سود برای برگه سهام یک میلیون تومانی حدود یک میلیون و ۳۳ هزار تومان برآورد می‌شود. بنابراین میزان سود برای خانواده چهار نفره‌ای که برگه سهامشان یک میلیون تومانی است حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

از آنجایی که بیشتر سهامداران دارنده سهام ۵۳۲ و یک میلیون تومانی هستند، در مجموع سود آن که برای یک خانوار در پایان سال واریز می‌شود بین دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا نهایت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. / تجارت نیوز 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه