امین زندگانی | همسر امین زندگانی | طلاق امین زندگانی

طلاق امین زندگانی از همسرش فاش شد | ازدواج مجدد امین زندگانی به کجا رسید

طلاق امین زندگانی از همسرش فاش شد | ازدواج مجدد امین زندگانی به کجا رسید
کدخبر : 27441

امین زندگانی از راز طلاقش پرده برداشت .

به گزارش رصداقتصادی امین زندگانی بازیگر باتجربه و پرکار و کارگردان تئاتر در سریال های تاریخی و اجتماعی زیادی ایفای نقش کرده است او همسر الیکا عبدالرزاقی می باشد . امین زندگانی در سینما با همسرش آشنا شد و ازدواج کرد و همسر او نیز بازیگر می باشد . امین زندگانی یک ازدواج ناموفق نیز داشته است . 

کتک خوردن امین زندگانی از الیکا عبدالرزاقی جنجالی شد | دعوای امین زندگانی و همسرش بالا گرفت

امین زندگانی

طلاق امین زندگانی از همسرش + عکس

امین زندگانی و مینا لاکانی در سال ۱۳۷۶ در سریال زن شرقی با یکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند، اما مدتی بعد طلاق گرفتند خانم بازیگر به خارج از کشور مهاجرت کرد و امین زندگانی نیز با الیکا عبدالرزاقی بازیگر مشهور ازدواج کرد.

امین زندگانی و مینا لاکانی در سال ۱۳۷۶ در سریال زن شرقی با یکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند، اما مدتی بعد طلاق گرفتند خانم بازیگر به خارج از کشور مهاجرت کرد و امین زندگانی نیز با الیکا عبدالرزاقی بازیگر مشهور ازدواج کرد.امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در پنجمین روز از شهریور 1351 در تهران و در خانواده ای اهل موسیقی متولد شد.

پدر او سیاوش زندگانی یکی از اساتید موسیقی بود و در سال 1382 از دنیا رفت. او یک برادر به نام امین دارد که در عرصه موسیقی فعالیت میکند.

آقای زندگانی پس از آن در سریال های معصومیت از دست رفته، طلسم شدگان و همه چیز آنجاست به ایفای نقش پرداخت و به شهرت زیادی دست یافت. معصومیت از دست رفته را داوود میرباقری در سال 1382 کارگردانی کرد و بازیگرانی مثل امین تارخ ، سارا خویینی ها و فریبا کوثری در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال داستان زندگی شوذب یکی از یاران حضرت علی را روایت میکند.

امین زندگانی با بازی در سریال طلسم شدگان توانست بخوبی دیده شده و به شهرت زیادی دست یابد، این سریال را داریوش فرهنگ در سال 1382 کارگردانی کرد. امین زندگانی در این مجموعه تلویزیونی با بازیگرانی مثل زیبا بروفه، مهدی هاشمی و بیتا فرهی همبازی بود، طلسم شدگان در قالب 25 قسمت از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد.

بازی خوب امین زندگانی در نقش مسلم بن عقیل در سریال مختارنامه نقطه عطفی در کارنامه بازیگری وی به شمار میرود که یکی از نقش های ماندگار او را رقم زد. فیلمبرداری مختارنامه به کارگردانی داوود میرباقری از سال 1382 الی 1388 به طول انجامید و داستان قیام مختار ثقفی را روایت میکند. فریبرز عرب نیا، فرهاد اصلانی، مهدی فخیم زاده و رضا کیانیان از دیگر بازیگران برجسته این سریال پر بازیگر میباشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه