عصرجدید | ساعت پخش عصرجدید | داوران جدید عصرجدید

همسران داوران جدید عصرجدید نمایان شدند | تصاویر داوران عصرجدید در کنار همسرانشان

همسران داوران جدید عصرجدید نمایان شدند | تصاویر داوران عصرجدید در کنار همسرانشان
کدخبر : 27549

با معرفی داور های سری جدید مسابقه عصرجدید تصاویری از آن ها در کنار همسرانشان می بینید .

داوران عصرجدید برای فصل تازه آن معرفی شدند . در این بین نام دو نفر از داوران عصرجدید تغییر کرد . داوران عصرجدید در فصل های گذشته محبوبیت زیادی بین مردم داشتند . از داوران عصرجدید در سال های گذشته فقط امین حیایی در عید مهمان خانه های مردم خواهد بود . 

6218bfaee9048

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده، از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که پخش فصل اول آن از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز شد.پخش فصل دوم این برنامه نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد و در ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ پایان یافت.

فصل سوم عصرجدید از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان پخش خواهد شد.

6218c81226541

مسابقه عصر جدید  / مسابقه استعدادیابی

کارن همایونفر (زادهٔ ۱۳۴۷ در تهران)، موسیقی‌دان و آهنگساز اهل ایران است. او تاکنون ۳ بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر و ۵ بار موفق به دریافت تندیس بهترین موسیقی در جشن سینمای ایران شده‌است.

6218bfb00a8b4

مسابقه عصر جدید  / کارن همایونفر​

امین حیایی (زادهٔ ۱۹ خرداد ۱۳۴۹) بازیگر و داور تلویزیونی ایرانی است. حیایی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته‌است. او برای دو فیلم شب (۱۳۸۶) و برف آخر (۱۴۰۰) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است. حیایی همچنین در سال ۱۳۹۶ برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را کسب کرد.

حیایی با کارگردان ایرانی، بهمن گودرزی، در پنج فیلم و سریال همکاری داشته‌است که آخرین آن برای فصل سوم مجموعهٔ ساخت ایران است. او از سال ۱۳۹۷ به‌عنوان یکی از داوران مسابقهٔ تلویزیونی عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی فعالیت می‌کند. حیایی از سال ۱۳۷۷ با بازیگر ایرانی، نیلوفر خوش‌خلق ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز از همسر نخست خود دارد

6218bfaf776a4

مسابقه عصر جدید  / امین حیایی

احسان علیخانی (زادهٔ ۱۵ آبان ۱۳۶۱) تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است.

او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی است. نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال ۱۳۸۰ بوده‌است. او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل، سه ستاره، بهار نارنج، عصر جدید و… را برعهده داشته‌ است. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با برنامهٔ ماه عسل یک چهره شد. وی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری یک برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد که تاکنون دو فصل از آن ساخته و پخش شده‌است. علیخانی تجربه سرمایه‌گذاری-تهیه‌کنندگی در فیلم‌های سینمایی بدون تاریخ بدون امضا و برف آخر را در کارنامه دارد که اولی محصول برادران جلیلوند(وحید جلیلوند و علی جلیلوند) بود و دومی را هم حسن مصطفوی مدیر تولید شهرزاد۲ تهیه کرده‌است.مجید اسماعیلی (متولد ۱۳۵۹ در تهران) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است.

6218bfae5ecab

مسابقه عصر جدید  مجید اسمائیلی

ژاله صامتی در ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

 

او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم‌های سینمایی «سایه به سایه»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» پی گرفت. وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سرزمین ملائک»، «هتل»، «فکر پلید»، «مجتمع مسکونی فرخ و فرج»، «آژانس دوستی»، «این زمینی‌ها» و «زیرخاکی» حضور داشته‌است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه