احسان علیخانی | همسر احسان علیخانی | ثروت احسان علیخانی

ازدواج احسان علیخانی ترند شد | زندگی شخصی احسان علیخانی

ازدواج احسان علیخانی ترند شد | زندگی شخصی احسان علیخانی
کدخبر : 27614

ماجرای ازدواج احسان علیخانی در اینستاگرام بر سر زبان ها افتاد .

 به گزارش رصداقتصادی : ازدواج احسان علیخانی ماجرایی است که شایعات زیادی به همراه داشته است . احسان علیخانی در مورد این قضیه همیشه با شوخی برخورد کرده است . بسیاری از طرفداران احسان علیخانی که از زمان اجرای ماه عسل او را می شناسند منتظر ازدواج این سلبریتی هستند .

 

یکی از مهمانان برنامه ماه عسل از احسان علیخانی پرسید : چرا شما ازدواج نمی کنید ؟ احسان علیخانی پاسخ داد ما که گرفتار کار هستیم البته با دیدن این بزرگواران فهمیدیم ما تا سن ۹۲ سالگی برای ازدواج فرصت داریم.

 

زندگی شخصی احسان علیخانی

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

 

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه