سریال زیرخاکی

ادامه فیلمبرداری فصل سوم سریال زیر خاکی

ادامه فیلمبرداری فصل سوم سریال زیر خاکی
کدخبر : 27617

سریال زیرخاکی برای عید آماده می شود .

به گزارش رصداقتصادی : عوامل «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا این روزها با حضور یک بازیگر جدید ضبط سریال را ادامه می‌دهند.

 

فصل سوم این سریال از ابتدای آذر ماه کلید خورده و در لوکیشن های متعددی چون شهرک سینمایی غزالی، شهرک سینمایی دفاع مقدس، حمام و محله هایی در کرج و پرند و تهران مقابل دوربین رفته است.

 

این روزها عوامل در شهرک سینمایی دفاع مقدس تصاویر سریال را دنبال می کنند و رامین راستاد آخرین بازیگری است که تاکنون به پروژه پیوسته است. او پیش از در سریال «نفس» با جلیل سامان همکاری کرده بود.

 

تنها ٣٠ درصد از تصویربرداری باقی مانده و تمام بازیگران اصلی هم مقابل دوربین رفته‌اند تا این سریال برای پخش در نوروز ١۴٠١ آماده شود.

 

فصل اول این مجموعه نخستین بار در رمضان سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفت و پربیننده ترین سریال رمضانی شد. فصل دوم «زیرخاکی» خرداد ماه امسال پخش شد و بر اساس پیش‌بینی‌های اولیه سری سوم «زیرخاکی» نیز به عنوان سریال نوروزی تلویزیون برای شبکه یک در نظر گرفته شده است.

 

فصل دوم سریال با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیروهای بعثی در جبهه به پایان رسید و مخاطبان از ابتدای فصل جدید ادامه های ماجراهای فریبرز را دنبال خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه