یارانه 800 هزار تومانی | واریزی جدید

سورپرایز مردم با واریزی جدید | یارانه 800 هزار تومانی به حساب این افراد واریز می شود

سورپرایز مردم با واریزی جدید | یارانه 800 هزار تومانی به حساب این افراد واریز می شود
کدخبر : 27741

جزئیات واریز یارانه 800 هزار تومانی مشخص شد .

به گزارش رصداقتصادی : بسیاری از مردم منتظر واریزی جدید هستند . بسیاری دیگر سوالات زیادی در مورد یارانه دولت در شب عید در ذهن خود دارند . واریزی جدید اما هنوز تعیین و تکلیف نشده است . تنها واریزی جدید این روز های هفته های قبل به مناسبت 22 بهمن برای سرپرستان خانوار واریز شد . در ادامه جزئیاتی از واریزی جدید را می خوانید .  نظر خود را در مورد واریزی جدید دولت برای ما بنویسید .

امید حیاتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها، «بیست و هشتمین» مرحله یارانه مادام العمر از روز دوشنبه در ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. ساعت 24:00 ، 30 مارس.

همانطور که در دوره های گذشته سپرده یارانه مادام العمر برای خانواده های یک نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و پنج نفر به بالا 205 هزار تومان.

«قسط پانزدهم» پس از پرداخت مرحله دوم وام میلیونی در ماه جاری از حساب سرپرستان خانوارهای دریافت کننده این وام کسر می شود.

واریزی جدید

آیا یارانه معیشتی لغو می شود؟

این آخرین یارانه معیشتی است که در سال جاری پرداخت شده است. اما هنوز مشخص نیست که آیا روند پرداخت هزینه نگهداری در سال 1401 ادامه خواهد داشت یا خیر.

اما برخی زمزمه ها حاکی از آن است که یارانه معیشتی و یارانه نقدی را می توان با هم ترکیب کرد و در قالب یارانه به سرپرستان خانوار واریز کرد.

برخی اظهارات نیز حاکی از احتمال افزایش میزان یارانه ها در سال آینده است. معاون اقتصادی رئیس جمهور پیش از این از پرداخت یارانه 800 هزار تومانی به خانوارهای چهارنفره خبر داده بود و گفته بود احتمالا نیمی از این یارانه به صورت یارانه مالی و نیمی دیگر به صورت یارانه به خانواده ها پرداخت می شود. وام. کارت های خرید

چندی پیش معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد که کارت جدید یارانه با همکاری دستگاه های مختلف تا پایان امسال آماده می شود. / تجارت نیوز 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه