احسان علیخانی | ازدواج احسان علیخانی | ثروت احسان علیخانی

علی ضیا قطعی شد | احسان علیخانی رفت روی هوا | عصرجدید در عید پخش می شود ؟

علی ضیا قطعی شد | احسان علیخانی رفت روی هوا | عصرجدید در عید پخش می شود ؟
کدخبر : 28067

احسان علیخانی با عصرجدید به شبکه سه باز می گردد ؟

احسان علیخانی طبق شنیده ها قرار بود طبق روال سال های گذشته با برنامه عصرجدید ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه را اجرا کند . احسان علیخانی در دو سه سال گذشته با اجرای برنامه ویژه سال تحویل حسابی مخاطب دارد اما طبق شنیده ها حضور احسان علیخانی در برنامه ویژه سال تحویل امسال هنوز مشخص نیست با این حال پخش عصرجدید با اجرای احسان علیخانی در عید قطعی شده است . در ادامه جزئیاتی از تعیین تکلیف بقیه برنامه های سال تحویل را می خوانید .

در حالی که کمتر از دو هفته تا نوروز باقی مانده، فقط شبکه یک سیما به صورت رسمی نام علی ضیاء را به عنوان مجری ویژه‌برنامه سال تحویل این شبکه اعلام کرده است و داریوش فرضیایی، منصور ضابطیان، احسان علیخانی، مصطفی امامی و رامبد جوان جزو گزینه‌های احتمالی بقیه شبکه‌ها هستند.

شبکه‌های تلویزیونی در ساعت و دقایق قبل و بعد از سال تحویل بیشترین میزان مخاطب را تجربه می‌کنند. در ایام نوروز بینندگان تلویزیونی به واسطه فراغتی که دارند همراهی بیشتری با جعبه جادو دارند و این همراهی در لحظات سال تحویل به اوج خود می‌رسد. تا این لحظه فقط نام مجری شبکه یک به صورت قطعی اعلام شده و عناوین دیگر برنامه‌ها در حد احتمالات و گمانه‌زنی است.

این نکته نشان می‌دهد که برنامه‌سازان هنوز تصمیم قطعی برای مهم‌ترین اتفاق سال یعنی نوروز نگرفته و از انتخاب‌شان مطمئن نیستند. مدیران سیما نگرانند که نام فردی را به عنوان مجری انتخاب کنند و در دقیقه نود فرد دیگری توجه‌شان را جلب کند. تماس با شبکه‌های مختلف برای اطلاع از نام مجریان ویژه‌برنامه سال تحویل بی‌نتیجه ماند و اکثر منابع آگاه اعلام کردند که هنوز نام نهایی مجری شبکه‌شان مشخص نیست. در ادامه مروری داریم بر برنامه‌هایی که امسال در آستانه سال تحویل روانه آنتن می‌شوند و همچنین مجریانی که ممکن است بر صندلی اجرا بنشینند.

احسان علیخانی

میزبانی علی ضیاء از چهره‌های مردمی

علی ضیاء اولین مجری بود که حضورش در برنامه سال تحویل را رسانه‌ای کرد. ویژه‌برنامه تحویل سال «فرمول یک» با اجرای ضیاء از ۲۲ اسفند هر شب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و در طول هشت شب در کنار ۱۰ برگزیده مردمی، هنرمندان و ورزشکارانی که غالباً خودشان فعالیت اجتماعی دارند نیز مهمان برنامه هستند.

انتخاب چهره مردمی دو سال به مدت کرونا متوقف و امسال دوباره راه‌اندازی شد. این ماجرا می‌تواند هیجان برنامه «فرمول یک» را نسبت به سال‌های پیش بیشتر کند. مهم‌ترین چالش پیش روی علی ضیاء تغییر ذائقه مردم است که دوست دارند سلبریتی‌ها را روی آنتن تماشا کنند. آوردن چهره‌های نسبتا گمنام که حاشیه خاصی در زندگی‌شان نداشته‌اند، ممکن است منجر به کاهش مخاطب «فرمول یک» شود. البته علی ضیا خبر داده است در کنار این ۱۰ برگزیده مردمی، هنرمندان و ورزشکارانی که غالباً خودشان فعالیت اجتماعی دارند نیز مهمان برنامه «فرمول یک» هستند.

علی ضیاء از نوروز سال ۱۴۰۰ تا امروز در قاب تلویزیون ظاهر نشده و حضور دوباره‌اش می‌تواند جذاب باشد. او در این مدت در فضای اینستاگرام برنامه‌سازی می‌کرد.

این مجری و تهیه‌کننده هنوز نتوانسته برای برنامه‌اش حامی مالی پیدا کند. او مدعی است «فرمول یک» در این سال‌ها با کمترین برآورد نسبت به برنامه‌های مشابه تولید شده است.

احسان علیخانی

چالش اجرای «عموپورنگ» برای بزرگسالان و احتمال حضور ضابطیان

انتخاب داریوش فرضیایی یا همان عموپورنگ به عنوان مجری سال تحویل شبکه ۲ یکی از انتخاب‌های عجیب امسال است. او در این سال‌ها با برنامه‌های «محله گل و بلبل» و «بچه محل» نشان داده که مجری کودکان است و زبان بچه‌ها را می‌فهمد. برنامه سال تحویل را غالبا بزرگسالان دنبال می‌کنند و لحن کودکانه او سنخیتی با این برنامه ندارد. گفته شده که قرار است فرد دیگری به عنوان مجری مکمل به عموپورنگ کمک کند که هنوز نامش اعلام نشده است. زمزمه‌هایی مبنی بر اجرای دو نفر عموپورنگ و مژده لواسانی در شبکه ۲ مطرح شد. شنیده‌ها حاکی است این خبر صحت ندارد و مژده لواسانی مجری سال تحویل شبکه ۲ نیست.

با توجه به این که مجری‌ها قطعی نشده‌اند، همچنین صحبت‌هایی درباره اجرای منصور ضابطیان از شبکه ۲ هم مطرح است. او در ایام عید ویژه‌برنامه «نارنج و ترنج» را به صورت شبانه اجرا می‌کند و ممکن است مجری برنامه سال تحویل هم خودش باشد. ویژه برنامه «نارنج و ترنج» با نگاهی ویژه به فرهنگ و ادبیات شامل بخش‌های گفت‌وگوی ویژه با هنرمندان، اجرای خوانندگان مختلف، شعرخوانی و ... خواهد بود و از حضور مهمانانی در حوزه‌های گوناگون هنری، فرهنگی، اجتماعی و ... بهره می‌برد.

احسان علیخانی

احسان علیخانی و مهمان‌هایی که قبلا خرج شده‌اند

امسال سری جدید «عصر جدید» از نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفندماه سال جاری تا عید غدیر سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه ۳ خواهد رفت. احسان علیخانی مثل سال گذشته اجرای ویژه‌برنامه سال تحویل را در قالب «عصر جدید» به عهده خواهد داشت. او سال گذشته از خوانندگانی چون محسن ابراهیم‌زاده خواست اجرا داشته باشند. همچنین دختران گروه «ستاره هشتم» حرکات آکروباتیک را به اجرا گذاشتند. گروه نمایشی مجاز نیز مهمان برنامه شدند. علیخانی شرکت‌کنندگان و برگزیدگان دو فصل پیشین را در ویژه‌برنامه‌های سال تحویل خرج کرده است و امسال از این نظر دستش خالی است.

ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در فصل سوم «عصر جدید» احسان علیخانی به عنوان داور حضور خواهند داشت.

«عصر جدید» مثل سال‌های پیش اسپانسر قدرتمندی دارد و خیالش از بابت خرج و مخارج جمع است.

 

شبکه ۴ و برنامه‌ای که شاید ضبطی باشد

شبکه ۴ با یک برنامه فرهنگی، هنری و تاریخی سال تحویل ۱۴۰۱ را جشن می‌گیرد. پخش این برنامه یک روز قبل از عید آغاز می‌شود. براساس شنیده‌ها صداهای گمشده، نامه به فردا، صد سال شعرفارسی و قدم زدن در تاریخ ایران از جمله آیتم‌های این برنامه است. هنوز درباره این که چه کسی برنامه را اجرا می‌کند خبری اعلام نشده است. چون امکان تغییر مجری وجود دارد. شبکه ۴ دو گزینه اجرای زنده یا ضبطی را برای ویژه‌برنامه‌اش در نظر گرفته و مشخص نیست سراغ کدام حالت برود.

 

اولین اجرای مصطفی امامی در سال تحویل شبکه ۵

شبکه ۵ که در چند سال گذشته صندلی اجرای سال تحویل را به حمید گودرزی، محمد علیزاده و رضا صادقی سپرد، احتمالا امسال به سراغ مصطفی امامی خواهد رفت. امامی با اجرای روزانه در برنامه «سلام تهران» به مجری ثابت این شبکه بدل شده است. او در طول یک سال گذشته ویژه‌برنامه‌های شب یلدا، مبعث و روز مرد را برای شبکه تهران اجرا کرده و حالا یک گزینه امتحان پس داده محسوب می‌شود.

این مجری سال گذشته ویژه‌برنامه شبکه ۴ را اجرا کرد. شنیده‌ها حاکی است ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه ۵ از دو روز زودتر یعنی جمعه شروع می‌شود.

احسان علیخانی

رامبد جوان و برنامه‌ای که قطعی نیست

احتمال دارد امسال شبکه نسیم با «خندوانه» و رامبد جوان به استقبال عید نوروز برود ولی ماجرا فعلا در حد احتمال است و قطعی نشده است. رامبد جوان امسال ویژه‌برنامه‌ «خندوانه» را برای نوروز تدارک دیده ولی مشخص نیست که این ویژه‌برنامه آنتن سال تحویل را هم پوشش دهد یا خیر. برنامه «خندوانه» به صورت ضبطی سال تحویل را جشن می‎‌گیرد و خبری از برنامه زنده نخواهد بود. جوان در چند ماه گذشته روی «خنداننده‌شو» متمرکز بود و با این مسابقه چراغ «خندوانه» را روشن نگه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه