زهره فکور صبور | علت خودکشی زهره فکور صبور | همسر زهره فکور صبور

علت مرگ زهره فکور صبور مشخص شد | همسر زهره فکور صبور کیست ؟

علت مرگ زهره فکور صبور مشخص شد | همسر زهره فکور صبور کیست ؟
کدخبر : 28198

علت درگذشت زهره فکور صبور مشخص شد .

زهره فکور صبور هفته گذشته در خانه شخصی اش به زندگی خود پایان داد . حواشی و شایعات زیادی در مورد علت مرگ زهره فکور صبور پخش شده است . بسیاری از هنرمندان واکنش های متفاوتی به مرگ زهره فکور صبور داشتند . در ادامه توضیحات بازپرس پرونده زهره فکور صبور را می خوانید .

قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی پرونده زهره فکور صبور با اشاره به اظهارنظرهای مغرضانه پس از درگذشت این بازیگر گفت: متأسفانه در این ماجرا اظهارنظرهای مغرضانه‌ای مطرح شده که موجب التهاب در فضای مجازی و همچنین آزرده‌خاطر شدن خانواده متوفی شده است. باید تأکید کنم که قطعا مراجع قضایی با افرادی که چنین شایعاتی را منتشر می‌کنند یا به آن دامن می‌زنند برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

به‌دنبال انتشار خبر مـ.ـرگ خانم بازیگر عده‌ای شروع کردند به اظهارنظر درباره علت مـ.ـرگ وی. حتی در فضای مجازی عنوان شد که خانم بازیگر حدود ۱۰۰ قـرص مصرف کرده است. این نکته واقعا برای ما جای سؤال دارد که با چه استنادی این شایعه عجیب انتشار یافته است؟ چه‌طور به راحتی تعداد قـرص‌ها را دقیق اعلام می‌کنند درصورتی‌که هنوز پزشکی قانونی علت اصلی مـ.ـرگ و نتیجه آزمایش‌های سم‌شناسی را اعلام نکرده است.

پس از کشف جـ.ــســ.ـد، تحقیقات قضایی از خانواده و همسر این بازیگر آغاز شده و جـ.ــســ.ـد نیز به پزشکی قانونی انتقال یافته و دستور بررسی بیشتر و آزمایش‌های تخصصی‌تر برای روشن شدن علت اصلی مـ.ـرگ و همچنین آزمایش سم‌شناسی را داده‌ام.

زهره فکور صبور

علت رسمی و ثبت شده فوت: تا به امروز نمیتوانیم بگوییم که به چه روشی به زندگی خود پایان داده‌اند اما این اتفاق ناگوار اگاهانه و توسط خود مرحوم صورت گرفته ‌است به‌دنبال تسویه حساب‌های شخصی در فضای مجازی نباشید و به رعایت قانون پایبند باشید. برخی ادعا کرده‌اند که متوفی دارای افسردگی بوده که حتی این موضوع هم اثبات نشده است منبع : همشهری آنلاین

زهره فکور صبور

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه