بهرام رادان | ازدواج بهرام رادان | ثروت بهرام رادان

گریم دامادی بهرام رادان با سیبیل خفن | فیلم باورنکردنی از بهرام رادان

گریم دامادی بهرام رادان با سیبیل خفن | فیلم باورنکردنی از بهرام رادان
کدخبر : 28299

بهرام رادان از مراحل گریمش فیلم جدیدی منتشر کرد.

بهرام رادان در سریال جیران نقش ناصرالدین شاه را ایفا می کند . بهرام رادان هم اکنون سر فیلمبرداری سریال جیران می باشد . این سریال با هنرنمایی بهرام رادان ، پریناز ایزدیار ، امیرحسین فتحی و مریلا زارعی هر جمعه از پلتفرم فیلیمو پخش می شود . بهرام رادان به تازگی ویدیویی از مراحل گریم خودش در این سریال منتشر کرده است که در ادامه می بینید .

زندگی شخصی بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر سینما و تئاتر متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران است اما اصالت اصفهانی دارد.

بهرام رادان

عکسهای کودکی بهرام رادان

این ستاره سینما فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. مهین دخت سهامی، مادر بهرام رادان خانه‌دار و رضا رادان پدر او سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب بود. بهرام رادان فرزند آخر و دارای دو خواهر و یک برادر است. بهرام رادان هنرمند خوب کشورمان به تازگی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر فوت پدرش را منتشر کرد و نوشت:

بامداد بیست و پنجمین روز اولین ماه زمستان سال دوصفر برای من خوش یمن نبود، ساعت از دو بامداد گذشته بود و بدن نیمه جان پدرم احیا نمی شد، تلاش عزیزان اورژانس به جایی نرسید و سری تکان دادند و با واژه "تسلیت میگیم" غم دنیا روی سرم آوار شد... ساعت زندگی پدر در یک شب سرد بارانی در خانه خودش و در همان کوچه بن بست که دوست داشت، برای همیشه از حرکت ایستاد...برای من دیدن پدری که سالها صلابتش مثال راه و روش زندگی ام بود، در بستر بیماری و رنجوری روزهای آخر چنان دردناک و غصه دار بود که رهایی از تن خسته و آرامش مطلق ابدی اش، تنها اندکی از درد فراقش می کاهد. باباجانم تمام تلاشم را کردم که فرزند خوبی برایت باشم، کم و کاستی اگر بود به بزرگواری خود ببخش. خداحافظ جناب سرهنگ من

 

بهرام رادان

ازدواج بهرام رادان

بهرام رادان مجرد است و تا کنون خبری از ازدواجش منتشر نکرده است. او با توجه به اصرار مادرش برای ازدواج هنوز تصمیمی برای زندگی متاهلی ندارد.

بهرام رادان

حاشیه برای بهرام رادان و عذر خواهی او

بهرام رادان در سال 1394 با نوشتن متنی در توییتر خود از قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در کنگره آمریکا بعنوان یک رویداد بزرگ یاد کرد و آن را برابر با لغو قانون برده داری دانست اما بعد از حملات شدید از طرف روزنامه کیهان توییت خود را حذف و به مدیر مسئول این روزنامه نامه عذرخواهی نوشت.

بهرام رادان

ورود به کلاس بازیگری

بعد از خدمت سربازی وقتی 21 ساله بودم بین آگهی های روزنامه دنبال یک شغل مناسب می گشتم تا اینکه چشمم به آگهی کلاس های بازیگری هیوا فیلم خورد گوشی را برداشتم و زنگ شدم و بعد هم خیلی سریع سر از کلاس ها در آوردم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه