همسر شقایق دهقان | ازدواج شقایق دهقان | مراسم ازدواج شقایق دهقان

ازدواج شقایق دهقان علنی شد | شقایق دهقان از حلقه ازدواجش شب عیدی رونمایی کرد

ازدواج شقایق دهقان علنی شد | شقایق دهقان از حلقه ازدواجش شب عیدی رونمایی کرد
کدخبر : 28523

شقایق دهقان ازدواجش را علنی کرد ؟

شقایق دهقان بار دیگر سوژه رسانه ها شد . عکس شقایق دهقان با حلقه ازدواج روی انگشتش در مراسم ختم مادر مارال و مونا فرجاد در اینستاگرام وایرال شد . عکس جنجالی شقایق دهقان شایعه ازدواج مجدد او را به وجود آورده است اما هنوز چیزی قطعی نشده است . ازدواج شقایق دهقان بعد از جدایی از مهراب قاسمخانی حسابی خبر ساز شد اما هنوز هیچ چیزی از طرف او به طور رسمی اعلام نشده است . پیش از این شقایق دهقان در برنامه فریدون جیرانی خبر از متارکه با مهراب قاسمخانی داده بود . 

شقایق دهقان

شقایق دهقان (زادهٔ 4 اسفند 1357/23 فوریه 1979 گیسن، آلمان ) بازیگر و نویسنده ایرانی است. همسر او مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنهٔ کارهای نود شبی تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند.

عمده فعالیت وی در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال 1390 است.

شقایق دهقان

او از سال 1394 در برنامه خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال 1396 به همراه مهراب قاسمخانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

مدت 6 سال به‌دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمال ایران (ساری) ساکن شدند و سپس به تهران آمدند. وی دارای اصالتی بختیاری می باشد.

وی کارهای هنری را در سن 18 سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس‌های عروسک‌گردانی فرهنگ‌سرای امیرکبیر ثبت نام کرده بود (تابستان 1374 دو سال بعد، هم‌زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد.

شقایق دهقان

سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می‌داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان‌های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش عضو جدایی‌ناپذیر خانواده تلویزیونی‌ها شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد: زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

شقایق دهقان

ازدواج شقایق دهقان 

در پاییز سال 1381 پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طراح صحنه این مجموعه، زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد.

حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است. نخستین تجربه بازیگری شقایق دهقان به همراه همسرش مهراب قاسم خانی در فیلم ناگهان درخت ساخته صفی یزدانیان در سال 1397 به وقوع پیوست و این زوج هنرمند برای اولین بار در کسوت بازیگر در کنار هم قرار گرفتند.

خبر جنجالی و تبریک به شقایق دهقان از طرف دختر محراب قاسم خانی سوژه سال شد

تبریک تولد متفاوت نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی از ازدواج اولش ،به شقایق دهقان , جنجالی شد و باعث واکنش کاربران زیادی در فضای مجازی گردید .نیروانا قاسم خانی دختر محراب از همسر اولش با انتشار عکس و متنی, تولد شقایق دهقان, مادر خوانده اش را تبریک گفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه