شاهرخ استخری | دختر شاهرخ استخری | ماشین شاهرخ استخری

کار خطرناک شاهرخ استخری با دخترش در چهارشنبه سوری | بی احتیاطی آقای بازیگر در چهارشنبه سوری

کار خطرناک شاهرخ استخری با دخترش در چهارشنبه سوری | بی احتیاطی آقای بازیگر در چهارشنبه سوری
کدخبر : 28535

حرکت عجیب شاهرخ استخری در چهارشنبه سوری وایرال شد .

شاهرخ استخری بازیگر جوان وکم کار سینما می باشد . او در صنعت طلا فعالیت دارد و خالق برند سنجاق می باشد . شاهرخ استخری متاهل است و دو دختر به نام های پناه و نبات دارد . شاهرخ استخری در سریال دلنوازان و فاصله ها چهره شد . شاهرخ استخری در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارد همسرش نیز در پیج خانواده استخری فعالیت دارد و از این راه درآمد زایی نیز می کند . در ادامه ویدیویی از رو آتیش پریدن شاهرخ استخری و دخترش را مشاهده می کنید که با واکنش کاربران همراه بود برخی معتقد بودند این کار برای دختر استخری خطرناک می باشد . 

باید بدانید که عکس زن شاهرخ استخری به تازگی منتشر شده است و او اکنون به سن 31 سالگی رسیده است و در آنتوان جوانی با آقای استخری بازیگر ازدواج کرد. بیوگرافی سپیده بزمی پور و همسرش شاهرخ استخری را برای شما کاربران علاقه مند در اینجا تهیه و تنظیم کرده ایم و شما می توانید در پایان عکسهای سپیده بزمی پور زن شاهرخ استخری را ببینید.او در سال 1390 به همسری شاهرخ استخری در آمد و یکی از موفق ترین زوج های مشهور ایرانی نیز می باشند. بیوگرافی سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بسیار جذاب و خواندنی است.

 

همسر شاهرخ استخری

 

شغل سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور مشغول ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است.

 

همسر شاهرخ استخری

 

خانواده

امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد که وی برادر زن شاهرخ استخری نیز هست. سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هرزچندگاهی قطعه شعری را می خواند. 

 

همسر شاهرخ استخری

 

مهاجرت

در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.

 

همسر شاهرخ استخری

 

تحصیلات

 سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد و باید بدانید که وی دوره دبیرستان خود را هم در کشور بلژیک گذرانده است.خانم بزمی پور دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان تهران گذرانده است و بهترین نمرات را در دوران تحصیل می گرفته است که وی علاوه بر مهندسی حسابداری مدرک مترجمی زبان فرانسه را هم دارد و یکی از بهترین مدرسان زبان خارجه تهران است.

 

همسر شاهرخ استخری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • مرسانه
    0

    عالییی جیگرم فداتون بشم

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه