پوریا شکیبایی | مراسم ازدواج پوریا شکیبایی | خسرو شکیبایی

ماجرای تلخ و جگرسوز از فلج شدن پوریا شکیبایی | عکس همسر بازیگر معروف سریال برف بیصدا می بارد

ماجرای تلخ و جگرسوز از فلج شدن پوریا شکیبایی | عکس همسر بازیگر معروف سریال برف بیصدا می بارد
کدخبر : 28571

ویدیوی دیده نشده از صحبت های تلخ پوریا شکیبایی خبر ساز شد .

پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی که به تازگی با بازی در سریال برف بی صدا می بارد حسابی معروف و محبوب تر شده است در برنامه شب گذشته احسان علیخانی نیز حضور داشت . پوریا شکیبایی در چند سریال نیز ایفای نقش کرده است اما نقش او در سریال تازه پوریا آذربایجانی کاملا متفاوت و یکی از نقش های اصلی این سریال می باشد . پوریا شکیبایی در برنامه احسان علیخانی از ماجرای فلج شدن پلکش پرده برداشت صحبت های او قابل تامل بود . در ادامه صحبت های پسر خسرو شکیبایی را می شنوید . 

 

 

پوریا شکیبایی فرزند یکی از هنرمندان محبوب ایران است که چندین سال قبل دارفانی را وداع گفت . 

 

پوریا شکیبایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 19 مرداد 1361 در تهران متولد شد. او دارای لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه سیدنی استرالیا می باشد.

پوریا شکیبایی فرزند خسرو شکیبایی و پروین کوشیار است و از نظر ظاهری شباهت عجیبی به پدرش دارد. 

خسرو شکیبایی پدر پوریا شکیبایی متولد 7 فروردین 1323 – درگذشتهٔ 28 تیر 1387، یکی از بهترین و مشهورترین هنرپیشه های سینمای ایران بود که نقش های ماندگاری را در سینما و تلویزیون ایفا نمود و خسروی سینمای ایران شد. 

این هنرمند فقید دوبار ازدواج کرد؛ همسر اول وی تانیا جوهری بازیگر سینما و تلویزیون بود که ازدواج آنها بعد از 10 سال به طلاق ختم شد، ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام پوپک می باشد. 

 

پوریا شکیبایی

 

تانیا جوهری و پوپک دختر خسرو شکیبایی

 خسرو شکیبایی در سال 1360 بعد از طلاق با پروین کوشیار ازدواج کرد و صاحب فرزند پسری بنام پوریا شکیبایی شد.

 

پوریا شکیبایی

 

 

ازدواج پوریا شکیبایی

پوریا شکیبایی متاهل بوده و با خانمی به نام پریا زاغند در سال 1388 و در 26 سالگی ازدواج کرده است.

 

از صدا پیشگی تا تست بازیگری ناموفق

پوریا شکیبایی در نه سالگی در سال 1371 تجربه صداپیشگی در فیلم «باز باران» با موضوع کودکان مبتلا به بیماری نقض ایمنی و اهدای سلول های بنیادی را به دست‌آورد و در 23 سالگی در سال 1385 برای ایفای نقش جوانی پدر در فیلم «دست های خالی» تست داد اما در آخر تصمیم بر آن شد که از تصاویر او استفاده نمایند.

 

پوریا شکیبایی

 

مهاجرت برای فراموش کردن مرگ تلخ پدر

پوریا شکیبایی که انس زیادی با پدر داشت ، دو ماه پس از فوت پدرش مرحوم خسرو شکیبایی به دلیل فراموش کردن مرگ تلخ او و برای آزمودن خود به شهر سیدنی در استرالیا مهاجرت نمود تا دریابد آیا می تواند بدون اینکه زیر سایه نام پدر باشد، بار زندگی را به دوش بکشد.

او در سیدنی استرالیا در رشته تربیت بدنی وارد دانشگاه شد و با نوشتن ، کار و ورزش تا حدودی به آرامش رسید. پسر خسرو سینمای ایران بعد از هشت سال به ایران بازگشت تا بتواند پا بر جای پای پدرش بگذارد.

 

پوریا شکیبایی

 

ورود پوریا شکیبایی به عرصه هنر

پوریا شکیبایی در سال 1395 وقتی 33 ساله بود، اولین تجربه هنری خود را با فعالیت در عرصه تئاتر به دست‌آورد و در نمایش «12» درخشید، به طوری که نمایش دوازده را بهترین اتفاق زندگی خود دانسته و در کارنامه هنری اش به آن افتخار می کند.

 

پوریا شکیبایی

 

آغاز شهرت پوریا شکیبایی با یک مصاحبه

پوریا شکیبایی به مناسبت روز جهانی چپ دست ها مهمان ویژه خندوانه بود.  او بعد از حضور در برنامه خندوانه رامبد جوان در 22 مرداد 1395 به خاطر شباهت زیاد چهره اش به پدر، مورد توجه قرار گرفت و بعد از چند تجربه تئاتری در سال 1397 با فیلم «سینما خر» (مشمشه) به کارگردانی شاهد احمدلو بازی اولین تجربه حضور جلوی دوربین را به دست‌آورد. 

 

پوریا شکیبایی

 

اولین بازی پوریا شکیبایی در قاب تلویزیون

پوریا شکیبایی در زمستان 1400 با سریال برف بی صدا می بارد ، تجربه بازی در تلویزیون را نیز به دست‌آورد. شباهت سلمان فرخنده بازیگر سریال «بچه مهندس» این شبهه را به وجود آورده که پوریا در این سریال بازی کرده است اما برف بی صدا می بارد اولین سریالی است که پسر استاد شکیبایی در آن درخشیده است.

فصل اول سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به‌کارگردانی پوریا آذربایجانی ، تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا است که از دی ماه 1400 به روی آنتن تلویزیون رفت.

یکی از نکات جالب در این سریال حضور آقای پوریا شکیبایی فرزند خسرو شکیبایی میباشد. او در این سریال ایفاگر شخصیت حبیب یکی از کاراکترهای اصلی است که نقش بسیار خوب و تاثیرگذاری نیز می‌باشد.

 

پوریا شکیبایی در مورد این مجموعه در صفحه اینستاگرام خود نوشت :

نمی‌دانم چگونه و به چه شکلی حالم را بیان کنم، تنها می‌دانم خوشنودی و ترس هر دو به یک اندازه در من به وجود آمده و من با یک آغوش باز از هر دو استقبال می‌کنم.

برف بی صدا میبارد از کارزاری قبل و تا به اینجا رسیده است و امیدوارم که چشم نواز باشد.

در این سریال بازیگران دیگری چون فرهاد آئیش، الیکا عبدالرزاقی (سیمین) ، پوریا پورسرخ (شهاب) ، مائده طهماسبی (شکوه) ، پاشا رستمی ، پانته‌آ سیروس، مریم شیرازی، مینا وحید (نرگس) ، فریبا متخصص (آهو) ، مهسا طهماسبی، هاله گرجی و ... ایفای نقش کرده اند. پوریا شکیبایی بازیگر نقش حبیب در برف بی صدا می بارد

 

پوریا شکیبایی

 

علاقمندی پوریا شکیبایی به کار در رادیو

پوریا شکیبایی به جز بازیگری پیشنهادهای دیگری برای گویندگی و دوبله داشته است،علاوه براین علاقه مند به داشتن تجربه ای در رادیو را دارد.

او ژانر سیاه و تاریک را ژانر مورد علاقه اش نامیده و ایفای نقش منفی را دوست دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه