شقایق دهقان | ازدواج مجدد شقایق دهقان | طلاق شقایق دهقان

سورپرایز شقایق دهقان به مناسبت نوروز | شقایق دهقان بعد از طلاق بیست سال جوان شد

سورپرایز شقایق دهقان به مناسبت نوروز | شقایق دهقان بعد از طلاق بیست سال جوان شد
کدخبر : 28629

سورپرایز خفن شقایق دهقان در عید عجیب و غریب شد .

شقایق دهقان بازیگر با تجربه سینما و تلوزیون است او در سریال های طنز زیادی ایفای نقش کرده است شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسمخانی است که یک پسر به نام نویان نیز دارد او بعد از مدتی از همسرش جدا شد و در برنامه کافه آپارات فریدون جیرانی اعلام کرد که متارکه کرده است . شقایق دهقان به تازگی یک ویدیو از خودش منتشر کرده است که حواشی زیادی داشته است . او از علت های طلاق نیز به رئیس بودن مهراب قاسمخانی در خانه اشاره کرد برخی از رسانه های زرد اینستاگرامی نیز در پی خبر طلاق او چند وقت یکبار موضوع ازدواج مجدد شقایق دهقان را مطرح می کنند و عنوان می کنند که او دوباره متاهل شده است اما هیچ خبر رسمی تاکنون منتشر نشده است . 

ویلای لب آب فریبا نادری غوغا کرد | خانم بازیگر در ویلای چند صد میلیاردی شوهرش فخر فروشی کرد

 

شقایق دهقان بازیگر و نویسنده متولد 4 اسفند سال 1357 در گیسن آلمان است. بعد از سه ماه از تولدش به دلیل اتمام تحصیلات پدرش با خانواده به ایران بازگشت. در مدت 6 سال به دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمالی ایرانی ساکن شدند و سپس به تهران آمد. او اصلاتا بختیاری است.

 

شقایق دهقان

 

ازدواج با مهراب قاسم خانی

همسرش مهراب قاسم خانی است که او هم نویسنده و طراح صحنه کارهای نود شبی تلویزیون است و این دو در جریان سریال طنز پاورچین مهران مدیری، با هم آشنا شدند. بیشترین فعالیت او در سریال های مهران مدیری بوده است. حاصل ازدواج شایق دهقان و همسرش یک پسر به نام نویان و یک دختر به نام نیروانا است.

 

شقایق دهقان

 

خبر طلاق شقایق دهقان

چند وقتی می شود که خبر طلاق او و همسرش به صورت غیر رسمی و شایعه منتشر شده است ولی به نظر می رسد که خبر در حال جدی شدن است.

 

شقایق دهقان

 

بیوگرافی مهراب قاسم خانی همسرش

مهراب قاسم خانی نویسنده ایرانی متولد 16 اذر سال 1350 در شهر تهران است. او فوق لیسانس نقاشی دارد و به جز نویسندگی طراح دکور و کارگردان نیز می باشد.او دو بار ازدواج کرده است و دو فرزند دارد.

 

شقایق دهقان

 

سریالی که باعث شهرتش شد

او در سریال ساختمان در نقش خانم شیرزاد ایفای نقش کرد که سال 90 چخش شد. در سال 1394 در برنامه خندوانه، یک اجرای استند آپ کمدی داشت و در سال 96 به همراه همسرش به عنوان داوران بخش استنداپ کمدی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

 

شقایق دهقان

 

شروع فعالیت هنری

شقایق دهقان کار هنری را از سن 1 سالگی شروع کرد. در آن زمان برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگ سرای امیرکبیر ثبت نام کرد. در سال 1376 همزمان با امتحانات نهایی سال پهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به خانم گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

بعد از آن به پبشنهاد یکی از کارگردانان گروه کودک و تلویزیون در سریالش بازی کرد و به این ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک شروع کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپدیر خانواده تلویزیونی ها گردید. در این بین در دو فیلم به نام زیر نور ماه و فیلم سیندرلا هم ایفای نقش کرد.

 

شقایق دهقان

 

 

نسبت فامیلی با بهاره رهنما

شقایق دهقان جاری بهاره رهنما بود که بهاره رهنما چند وقت پیش از همسرش جدا شد و حالا دیگر جای شقایق دهقان نیست. برادر شوهرش پیمان قاسم خانی است که یکی از بازیگران و نویسندگان ایرانی است.

 

 

شقایق دهقان

 

فیلم و سریال های شقایق دهقان

شرف خانواده فاضل  ١٣٩٣

آتیش بازی١٣٩٢

گنجینه جواهر پشته س 1390

زیر نور ماه  1379

شقایق دهقان

سریال های تلویزیونی

    سر به راه (1393)

    یادداشت های یک زن خانه دار (1393)

    قایم موشک

    پژمان (1392)

    مهرآباد (1392)

    دزد و پلیس 1391

    مسیر انحرافی1391

    ساختمان پزشکان1390

    مرد هزار چهره 1387

    شب می گذرد  1387

    مسافران 1388

    زن بابا 1389

    باغ مظفر 1385

    شب های برره  1384

    کوچه اقاقیا 1382

    پاورچین  1381

    مثل زندگی 1379

    دختران 1379 به عنوان بازیگر مهمان

    بیست 1377

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    واقعا که از شقایق دهقان بعیده

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه