احسان علیخانی | همسر احسان علیخانی | عشق احسان علیخانی

احسان علیخانی از خجالت نرگس محمدی در آمد | احسان علیخانی عصرجدید را به آتش کشید

احسان علیخانی از خجالت نرگس محمدی در آمد | احسان علیخانی عصرجدید را به آتش کشید
کدخبر : 28684

احسان علیخانی در عصرجدید از گریم های سینما و تلوزیون انتقاد کرد .

احسان علیخانی در عصرجدید به نرگس محمدی و گریم او در سریال ستایش حسابی تیکه انداخت . احسان علیخانی در خصوص گریم های سینما و تلوزیون نیز صحبت کرد . احسان علیخانی این شب ها برنامه ی عصرجدید در فصل سوم را با ترکیب تازه ای از داوران روی آنتن می برد . صحبت های احسان علیخانی را در ادامه می بینید . 

 

بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش 

در این بخش بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش علی اوجی را مرور می کنیم. نرگس محمدی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون کشورمان با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. او یکی از پرحاشیه ترین بازیگران کشورمان می باشد و البته یکی از محبوب ترین ها در اینستاگرام. در ادامه این مطلب به طور کامل با خانم نرگس محمدی و همسرش علی اوجی آشنا خواهیم شد. با پارس ناز همراه باشید.

 

احسان علیخانی

 

نرگس محمدی کیست؟

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگر یشد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد.

 

احسان علیخانی

 

خانواده و اصالت نرگس محمدی

خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

او با شکرت در کلاس های آزاد بازیگری وارد دنیای سینما و تلویزیون شده است. در ابتدا کار خود را با تئاتر شروع کرده و با بازی در فیلم ریسمان باز وارد دنیای سینما شد، او سپس با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا استعداد بازیگری خودش را نشان داد و سپس برای نقش اول سریال ستایش انتخاب شد.

نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد. آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

 

احسان علیخانی

 

عکس های نرگس محمدی و علی اوجی

علی اوجی زاده متولد سال 1362 و اسفند ماهی می باشد. او بازیگر، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین است. علی اوجی با بازی در سریال پربیننده در حاشیه و همچنین حضور در برنامه خندوانه به عنوان استند آپ کمدین به شهرت رسید. علی اوجی یکی از مهره های کلیدی در تولید و موفقیت برنامه دورهمی می باشد.

 

احسان علیخانی

 

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

 

احسان علیخانی

 

عکس احسان علیخانی در کودکی

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت. 

 

عکس احسان علیخانی در مسابقه عصر جدید

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

 

ژست متفاوت احسان علیخانی در ماه عسل

با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال 1380 بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد و در سال 82 خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.  

 

احسان علیخانی در ویژه برنامه سال

احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 94 را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد.در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره های معروف عرصه هنر و ورزش بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه