الناز شاکردوست | ماشین لاکچری الناز شاکردوست | عشق الناز شاکردوست

خوشگذرانی الناز شاکردوست با عشق هایش | فخر فروشی مدرن به سبک الناز شاکردوست

خوشگذرانی الناز شاکردوست با عشق هایش | فخر فروشی مدرن به سبک الناز شاکردوست
کدخبر : 28699

عکس و فیلم سفرهای الناز شاکردوست وایرال شد .

الناز شاکردوست بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . الناز شاکردوست در سریال های زیادی ایفای نقش نکرده است . الناز شاکردوست بیشتر در سینما بازی کرده است . الناز شاکردوست برای عید عکس هایی از خودش منتشر کرد که در نوع خود جالب توجه بوده است . در ادامه عکس و فیلم گردش و تفریح الناز شاکردوست را مشاهده می کنید . 

خوشگذرانی بهاری و عاشقانه شقایق دهقان | ازدواج شقایق دهقان علنی شد ؟

 

الناز شاکردوست بیشتر وقت خود را با خواهرش می گذراند او در اینستاگرام نیز عکس و فیلم زیادی از خودش و خواهرش منتشر می کند . الناز شاکردوست چندین بار نیز عنوان کرده است که خواهرش بهترین رفیق اوست . 

 

الناز شاکردوست

 

الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. 

 

الناز شاکردوست

 

الناز شاکردوست با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

 

الناز شاکردوست

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    اینکه پول داره....چرا پرستو شده....؟

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه