بهرام افشاری

ببینید | سکانس سانسوری و منشوری بهرام افشاری در سریال راز بقا کولاک کرد

ببینید | سکانس سانسوری و منشوری بهرام افشاری در سریال راز بقا کولاک کرد
کدخبر : 28714

سکانس عجیب بهرام افشاری در سریال راز بقا جنجالی شد .

بهرام افشاری بازیگر باتجربه و جوان سینما و تلوزیون است . بهرام افشاری در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . بهرام افشاری در سریال جدید سعید آقاخانی به نام راز بقا که از یکی پلتفرم های اینترنتی پخش می شود نیز حضور دارد . قسمت هایی از این سریال به سرعت در فضای مجازی وایرال شده است . در ادامه یکی از قسمت ها با بازی بهرام افشاری که به سرعت وایرال شد را می بینید . 

عکس دو نفره جگرسوز زهره فکور صبور با عشقش | عکس حسرت برانگیز زهره فکور صبور قلب همه را لرزاند

 

زندگی خصوصی بهرام افشاری:

بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1366 در شهر همدان می باشد وی قد بلندترین بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

بهرام افشاری

وی از سال 82 کار آماتور را شروع کرد و ازسال 88 به تهران آمد و خودش گفته است که افتخار این را داشتم که شاگرد استاد سمندریان باشم و بعد از آن وارد بدنه حرفه ای تئاتر شدم منتها چون بیشتر دغدغه من حوزه تئاتر بود زیاد تمایل فعالیت در سینما و تلویزیون رو نداشتم اما بصورت جدی از سال 92 با کار آقای درمشیان در  و بعد از آن هم با آقای جوزانی در فیلم ایران برگر بازیگری را شروع نمود. البته وی پیش از این نقش کوتاهی در سریال پایتخت 2 نیز داشت. بهرام افشاری تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بهرام افشاری

بهرام افشاری قد بلندترین بازیگر ایران می باشد! او در این خصوص گفته است:

«اگر بخواهم از دیدگاه خودم بگویم من این فیزیک بدنی را یک امتیاز می‌دانم. شاید این قدبلند برای هر نقشی خوب نباشد اما سلیقه خودم هم نیست که در همه کانال‌ها و سریال‌ها باشم. بیشتر به‌درد نقش‌های خاص و تجربه‌های خاص می‌خورم که متفاوت‌تر از کارهای عامیانه است.»

بهرام افشاری

فیلمهای بهرام افشاری:

- عصبانی نیستم

- لانتوری

- ایران برگر

- نیوکاسل

- کارگر ساده نیازمندیم

بهرام افشاری

سریال های بهرام افشاری

- پایتخت 2

- آسمان من

- علی البدل

- پایتخت 5

بهرام افشاری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه