عموپورنگ | عشق جدید عموپورنگ | ازدواج عموپورنگ

دورهمی خفن عموپورنگ با دوستان نزدیکش | بریز و بپاش عموپورنگ در اینستاگرام

دورهمی خفن عموپورنگ با دوستان نزدیکش | بریز و بپاش عموپورنگ در اینستاگرام
کدخبر : 28722

مهمانی جدید عموپورنگ در اینستاگرام منتشر شد .

عموپورنگ با انتشار یک عکس از دورهمی دوستانش در اینستاگرام سوژه شد . عموپورنگ در برنامه های مختلف کودک و نوجوان حضور داشته است . عموپورنگ در برنامه عیدانه عموپورنگ نیز حضور داشته است . عموپورنگ در اینستاگرام نیز حسابی دنبال کننده دارد . 

 

عموپورنگ

 

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی (متولد اول مرداد ماه ۱۳۵۲ محله جوادیه تهران) مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که بیشتر به خاطر برنامه عمو پورنگ شناخته می‌شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، در رسانه‌ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می‌شود.

مادرش گیلانی و پدرش ترک است. تسلط او به زبان های گیلکی و ترکی و استفاده او از این دو زبان در برنامه‌ هایش به همین دلیل است.

 

عموپورنگ

 

تحصیلات داریوش فرضیایی

در بیوگرافی عمو پورنگ لازم به ذکر است که او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ‌ التحصیل شد.

 

خانواده عمو پورنگ

عمو پورنگ ششمین فرزند خانواده است. مادرش سیده فاطمه گیلانپور متولد ۱۳۱۵ در گیلان و پدرش آذری است و اهل خلخال می‌ باشد. وی در ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۳ پدرش را از دست داد.

او دو خواهر و چهار برادر دارد که یکی از آن ها فوت کرده است، داریوش فرزند یکی مانده به آخری است.

 

عموپورنگ

 

شروع فعالیت هنری عمو پورنگ

داریوش فرضیایی از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آن ها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود.

با برنامه «ما و شما» که به کارتون‌ های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

 

عموپورنگ

 

سایر فعالیت های داریوش فرضیایی

از دیگر کارهای فرضیایی می‌ توان به «شبکه بی‌ طرف»، «یکی و تکی»، «باز باران با طراوت» و… اشاره کرد. وی به همراه امیرمحمد در برنامه‌ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری و بازیگر ایفای نقش کرده‌ است.

این دو باز با هم در برنامه‌های دیگری چون «بوستان دوستان پورنگ» و «هزار و شصت و شونزده» و «کتابخانه عمو پورنگ» همکاری خود را ادامه دادند.

در این چند برنامه اخیر او با افرادی چون امیرمحمد متقیان (نقش‌های امیرمحمد، گلدون خان، آقا نگهدار و آقا ممنون)، محمدرضا خوارزمی (نقش‌های جوجه و دوددو)، امیر سهیلی (نقش سلطان و بلبل خان و لب و دهن) و ابراهیم شفیعی (نقش پهلوان پنبه و نفس بابا و ایاز) و همکار بوده‌ است.

 

عموپورنگ

 

ازدواج و همسر عمو پورنگ

با وجود شایعات فراوان، داریوش فرضیایی مجرد است و هنوز ازواج نکرده است. قبلا در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که عاشق یک دختر هندی شده است و قراره بعد از آشنایی کامل باهم ازدواج کنند ولی تا حالا از ازدواج ایشان هیچ خبری نیست.

 

عموپورنگ

 

عمو پورنگ و عشق به مادر

در بیوگرافی داریوش فرضیایی این نکته قابل ذکر است که عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته 98% بیننده را به خود اختصاص دهد.

 

عموپورنگ

 

همکاری عمو پورنگ و امیر محمد

عمو پورنگ درمورد همکاری با امیر محمد می گوید: من سه سال به تنهایی برنامه را اجرا کردم و همواره بحث یکنواخت نشدن و ایجاد فضاهای شاد را داشته ایم. همیشه مرسوم بوده است که در چنین برنامه هایی از عروسک استفاده کردند و خود من هم از این شیوه استفاده کرده ام اما هیچ وقت هیچ عروسکی را ثابت در برنامه هایم نگه نداشته ام.

اما امیر محمد یک کودک و یک عروسک واقعی است و بچه ها می توانند با او ارتباط برقرار کنند و اگر قرار است به کسی آموزش غیر مستقیم داده شود. من به همراه دوستانم معتقدیم که بچه ای که بتواند این توانایی را داشته باشد، به مراتب بهتر از عروسک است. چون کودکان بسیاری با امیر محمد ارتباط برقرار کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه