یوسف تیموری | ازدواج یوسف تیموری | همسر یوسف تیموری

رقص یوسف تیموری در سیزده بدر بعد از فوت همسرش جنجالی شد | رفتار عجیب یوسف تیموری خبر ساز شد

رقص یوسف تیموری در سیزده بدر بعد از فوت همسرش جنجالی شد | رفتار عجیب یوسف تیموری خبر ساز شد
کدخبر : 28891

احسان علیخانی با انتشار ویدیویی از دابسمش و رقص بازیگران در اینستاگرام پستی منتشر کرد .

یوسف تیموری بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . یوسف تیموری در سریال های طنز زیادی ایفای نقش کرده است . یوسف تیموری چند روز پیش خبر از درگذشت همسرش داد اما در ویدیویی که احسان علیخانی منتشر کرد . یوسف تیموری در حال رقص و آواز بود که این موضوع باعث واکنش کاربران به رقص یوسف تیموری شد . یوسف تیموری بازیگر باتجربه هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است . در ادامه قسمتی از آواز یوسف تیموری را مشاهده می کنید .

یوسف تیموری در صفحه اینستاگرام خود از فوت همسر سابق تایلندی اش در اثر ابتلا به سرطان خبر داد و در مورد پسرش رازهایی را افشا کرد.

یوسف تیموری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران که مدتی پیش خبر جدایی از همسر تایلندی اش را رسانه ای کرد و ساعاتی پیش خبر فوت همسر سابقش را منتشر کرد، درمورد پسرش آرمین نیز موردی را اشاره کرد.

در ویدئویی که برای اطلاع رسانی فوت همسرش منتشر کرد، درباره تعهدش به آرمین هم صحبت کرد. او آرمین را با عنوان پسر خوانده خود خطاب کرد و این یعنی پسر بانمکی که تمام این سالها تصور میشد حاصل ازدواج یوسف تیموری و همسر تایلندی اش “راپان” است.

در واقع حاصل ازدواج قبلی همسر خارجی یوسف تیموری است و پسر خوانده آقای بازیگر محسوب میشود.

خانم راپان از همسر سابق خود صاحب یک فرزند پسر بود که یوسف تیموری ابتدا او را به عنوان پسر خودش معرفی کرد اما پس از مدتی عنوان نمود که آرمین پسر او نیست و پسر خوانده اش است.

یوسف+تیموری (4)

یوسف تیموری با همسر تایلندی اش چگونه آشنا شد؟

یوسف تیموری سال ها قبل با زنی تایلندی به نام راپان ازدواج کرد. همسر او از ازدواج قبلی خود پسری به نام آرمین دارد.

به گفته ی تیموری او و همسرش هنگام خرید در فروشگاهی در تایلند با یکدیگر آشنا شدند که این آشنایی به ازدواج ختم شد.

یوسف تیموری در مصاحبه ای علت ازدواج با یک زن تایلندی را جدی نگرفتن او به خاطر نقش های طنزش در سریال ها توسط دختران ایرانی عنوان کرده است.

او در این باره گفته: «برای بازیگری مثل من ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود، به دلیل اینکه ناخودآگاه ذهنیتی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند و فکر می کردند که شاید دروغ می گویم و در حال نقش بازی کردن هستم. واقعیت این است که به مسئله ی زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند، در واقع ایرانی ها جدی ام نمی گرفتند!»

64684864

راپان همسر یوسف تیموری نیز در مصاحبه ای درباره ازدواجشان گفته بود:

«اوایل فکر می کردم شاید یوسف به من دروغ گفته که بازیگری است که تا این حد شهرت دارد، شاید به خاطر اینکه در همه حال شوخی می کرد، می گفت و می خندید. جالب است بدانید روزهای اول فکر می کردم ممکن است با چند تا از دوستانش هماهنگ کرده باشد که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا به نظر بیاید آدم معروفی است. اما بعد متوجه شدم که دروغ نگفته و واقعاً یک بازیگر معروف و محبوب در ایران است.»

با این حال یوسف تیموری در تیر ماه ۹۹ در برنامه ی اینترنتی «ام شو» که مجید صالحی اجرای آن را برعهده داشت، اعلام کرد مجرد است و همسرش برای همیشه ایران را ترک کرده و به تایلند بازگشته و در آنجا پسر خود آرمین را بزرگ می کند.

او گفت: «به دلیل شرایط بد اقتصادی پسر و همسرم به کشور خودشان بازگشتند و من در ایران از آن ها حمایت مالی می کنم.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ایرانی
    0

    چرا جو میدید . اونا که از هم جدا شده بودن . همسر چی ؟

  • مهدی
    0

    مردا وفا ندارن فقط این بنده خدا صداقت خودش رسونده

  • ناشناس
    1

    مشکوکه چقد

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه