سریال از سرنوشت | ساعت پخش سریال از سرنوشت | ساعت تکرار سریال از سرنوشت

ساعت و زمان پخش سریال از سرنوشت 4 در ماه رمضان | ساعت تکرار سریال از سرنوشت

ساعت و زمان پخش سریال از سرنوشت 4 در ماه رمضان | ساعت تکرار سریال از سرنوشت
کدخبر : 28940

ساعت پخش و بازپخش سریال از سرنوشت 4 را در این صفحه بخوانید .

سریال از سرنوشت 4 قرار است از امشب روی آنتن برود . سریال از سرنوشت تا کنون در 4 فصل تولید شده است که 3 فصل از سریال از سرنوشت پخش شده است . مخاطبان استقبال خوبی از سریال از سرنوشت داشته اند و این موضوع باعث ساخت سریال از سرنوشت در فصل چهارم شد .

تا کنون سه فصل از مجموعه از سرنوشت پخش شده که با استقبال بینندگان روبرو شده است. برای اطلاع از ساعت پخش سریال از سرنوشت 4 ماه رمضان 1401 همراه ما باشید.

سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت با بازی بازیگرانی چون کیسان دیباج و دارا حیایی از مجموعه‌های پرطرفدار تلویزیونی بوده که قرار است به زودی فصل چهارم آن از شبکه دو سیما روی آنتن برود.

ما در ادامه زمان پخش سریال از سرنوشت 4 ،آخرین اخبار از روند تولید آن و همچنین زمان تکرار سریال از سرنوشت 4 از شبکه یک را به شما ارائه می‌دهیم.

در فصل اول از سرنوشت که یکی از بهترین سریال های 1400 بوده، بعضی مخاطبان از این مجموعه انتقاد می‌کردند و آن را مشابه سریال بچه مهندس می‌دانستند. اما پس از پخش از سرنوشت مشخص شد این دو مجموعه با هم متفاوت هستند و هر کدام از آن‌ها داستان‌های خاص خودشان را دارند.

روابط عمومی شبکه دو سیما، اعلام کرده است که زمان پخش سریال از سرنوشت 4 در شب‌های ماه رمضان ساعت 21:15 خواهد بود و ساعت 5:30 بامداد و 9:20 روز بعد زمان تکرار سریال از سرنوشت از شبکه دو است.

فصل چهارم سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان پس ازاتمام تصویربرداری در مناطق گوناگون ایران مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد. بر اساس گفتگو تحویلیان تهیه‌کننده‌ی این مجموعه با خبرنگاران رادیو و تلویزیون، تدوین کار همزمان با تصویربرداری سریال توسط شوکا زندباف انجام شده است.

تحویلیان درمورد رویکرد و هدف اصلی داستان سریال نیز گفته است: «عمده‌ترین مسأله‌ای که در این فصل، سریال آن را دنبال می‌کند موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان است و در این راه به سودجویانی که در این راه مانع رشد تولید می‌شوند اشاره داریم همچنین به مشکلات استعداد‌های جوان و خلاق در تولید توجه می‌شود.»

سریال از سرنوشت

ساعت پخش سریال از سرنوشت 4 ماه رمضان 1401

در سریال از سرنوشت، مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضا داوودنژاد، ساناز سعیدی، سید مهرداد ضیایی، نگین صدق گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی، رضا بنفشه خواه، شاهو رستمی، مسعود انتظاری، محمدصادق ملک و دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی، مهدیس توکلی، مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهری‌نیا نقش ‌آفرینی کرده‌اند.

 

عوامل سریال از سرنوشت

 کارگردان: سید محمدرضا خردمندان

تهیه کننده: اکبر تحویلیان

نویسندگان: محمدمحمود سلطانی و روح الله صدیقی

تدوین: شوکا زندباف

مدیر تولید: مجتبی برهانی زاده

مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام

طراح صحنه و لباس: آبتین برقی

صدابردار: حمیدرضا یارندپور

طراح گریم: خاطره خاشعی

مدیر تدارکات: علی بهرام

دستیار اول کارگردان: رضا کشاورزی

منشی صحنه: مهلا معصومی نژاد

عکاس: متین تحویلیان، پریدخت اصباح

دستیار تهیه کننده و مدیر برنامه ریزی: نوید احمدزاده چالشتری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    سریال بسیار زیبایی است اما کاش تکرارش بعد از ظهر هم بود ❤️❤️❤️❤️❤️

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه