عصر جدید | ساعت پخش عصر جدید | ازدواج داور عصر جدید

ببینید | داور سخت گیر عصر جدید از همسرش رونمایی کرد ؟ | همسر شکموترین داور عصرجدید نمایان شد

ببینید | داور سخت گیر عصر جدید از همسرش رونمایی کرد ؟ | همسر شکموترین داور عصرجدید نمایان شد
کدخبر : 29078

عکس داوران عصر جدید و همسرانشان جنجالی شد .

عصر جدید مسابقه پرطرفدار با اجرای احسان علیخانی می باشد که در شبکه سه روی آنتن می رود . عصر جدید در نوروز هرشب پخش می شد ولی در ایام ماه مبارک رمضان جدول پخش برنامه عصر جدید تغییر کرده است . سری سوم مسابقه عصر جدید با سه داور جدید پیگیری می شود که کارن همایون فر و ژاله صامتی از سرشناس ترین آن ها هستند . در ادامه عکس هایی از این دو نفر که منتسب به همسرانشان است را مشاهده می کنید . 

عصر جدید

 ژاله صامتی نیز بازیگر پرکار این روزهای سینما و تلوزیون است . او تنها زنی می باشد که صدایش در برنامه جوکر شنیده می شود و در عصر جدید نیز حضور دارد . در ادامه عکس دونفره این بازیگر با همسرش را می بینید . پیش از این احسان علیخانی لقب شکموترین داور عصر جدید را به ژاله صامتی داده بود . 

عصر جدید

 کارن همایونفر کیست ؟

کارن همایونفر (زادهٔ ۱۳۴۷ در تهران)، موسیقی‌دان و آهنگساز اهل ایران است. او تاکنون ۳ بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر و ۵ بار موفق به دریافت تندیس بهترین موسیقی در جشن سینمای ایران شده‌است.

کارن همایونفر از هفت سالگی مشغول به فراگیری ساز پیانو و تئوری موسیقی در خانواده بهبود شد. وی پس از اتمام تحصیلات دبیرستان برای ادامه تحصیل در رشته موسیقی به انگلستان و سپس به ترکیه رفت. در انگلستان وارد مدرسه موسیقی «بیلکنت» شد و بعد از آن در کنسرواتوآر موسیقی «هاجِد تپهٔ» آنکارا، به تحصیلات تکمیلی خود ادامه داد.

عصر جدید

 

تحصیلات کارن همایونفر

طی این مدت به صورت خصوصی از محضر استادان نامدار موسیقی کلاسیک ترکیه از جمله «حیکمَت شیمشَک»، «کمال اَروغلو» و «انور توفان» بهره برد و فراگیری اصول هارمونی، کُنتر پوآن، فُرم و تکمیل نوازندگی پیانو را ادامه داد. همایونفر از سال ۱۳۷۳ به آهنگسازی فیلم مشغول می‌باشد .

عصر جدید

 

موسیقی زدن کارن همایونفر

کارن همایونفر از 7 سالگی مشغول به یادگیری پیانو شد کارن موسیقی را نزد فرمان بهبود آموخته و پس از پایان دوره دبیرستان برای ادامه تحصیلات عالیه به انگلستان در مدرسه بیلکنت مشغول به تحصیل شد .

عصر جدید

همسر کارن همایونفر

کارن همایونفر سالهاست متاهل است و از همسر او اطلاعاتی در دسترس نیست .

عصر جدید

 

فعالیت های کارن همایونفر

کارن همایونفر در سال 1373 با ساخت موسیقی اشک و لبخند فعالیت حرفه ای خویش را در ایران آغاز و یکسال بعد در سال 74 شروع به ساخت موسیقی سریال دو پنجره کرد .

عصر جدید

 

ارمنی بودن کارن همایونفر

کارن همایونفر در مورد نامش می گوید:

این نام برگرفته از شاهنامه فردوسی است و تلفط صحیح آن کارَن (karan) می باشد که بصورت رایج مردم karen می گویند. من ارمنی نیستم و این شایعه بخاطر نامم منتشر شده است .

بیوگرافی کارن همایونفر از ازدواج و فرزندان تا تحصیلات و آثار او

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه