مهران مدیری | داور عصر جدید | ازدواج داور عصر جدید

تیکه جنجالی مهران مدیری به رنگ موی داور محجوب عصر جدید | مهران مدیری داور معروف را داغون کرد

تیکه جنجالی مهران مدیری به رنگ موی داور محجوب عصر جدید | مهران مدیری داور معروف را داغون کرد
کدخبر : 29384

تیکه جنجالی مهران مدیری خبرساز شد .

مهران مدیری بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . مهران مدیری در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است او در سریال خاتون نیز حضور داشت . مهران مدیری چند سال قبل مجری برنامه جشن حافظ بود در آن زمان امین حیایی داور معروف عصر جدید برای گریم فیلم جدیدش موهایش را رنگ کرده بود که این موضوع با واکنش مهران مدیری رو برو شد . مدیری تاکنون سابقه همکاری با کارگردانان بزرگ مثل مسعود کیمیایی را داشته است . مهران مدیری دو فرزند به نام های فرهاد و شهرزاد دارد او در سریال خاتون بسیار درخشان ظاهر شد . آقای کارگردان این روزها بیشتر به بازیگری مشغول است و طبق خبرهای مختلف قرار است سریال جدید خود را در شبکه نمایش خانگی بسازد . او در مسابقه دورهمی نیز این شب ها اجرا دارد و با بازیگران و خواننده های معروف و مردمی در شبکه نسیم مسابقه دورهمی را اجرا می کند . در سال های گذشته مهران مدیری با تلوزیون قهر و آشتی هایی داشت تا سرانجام برای اجرای برنامه دورهمی به طور رسمی به صداوسیما بازگشت او با سریال های خود خاطرات زیادی برای مردم از دهه هفتاد تا هشتاد ساخته است . 

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.

او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت، این مجموعه تلویزیونی طنز در سال 1372 ساخته و در دهه فجر همان سال از شبکه اول سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت، رضا عطاران، نادر سلیمانی و نصرالله رادش از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند.

 

مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز 57 در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران را در عرصه طنز فراهم آورد. ساعت خوش در سال 1373 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد ، مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت. حمید لولایی، رضا عطاران، رضا شفیعی جم و نادر سلیمانی از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند. پخش مجموعه ساعت خوش دراوج خودش متوقف شد طوری که عوامل و بازیگران این سریال را هم شوکه کرد، مهران مدیری بعد از این سریال برای مدتی ممنوع التصویر شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه