بهرام رادان | ازدواج بهرام رادان | عشق بهرام رادان

ماه عسل بهرام رادان و همسرش در دبی کولاک کرد | مینا مختاری برای همسرش سنگ تمام گذاشت

ماه عسل بهرام رادان و همسرش در دبی کولاک کرد | مینا مختاری برای همسرش سنگ تمام گذاشت
کدخبر : 30038

عکس جدید و تازه بهرام رادان و مینا مختاری خبرساز شد .

بهرام رادان در سینما و تلوزیون بسیار معروف و مشهور است . بهرام رادان از آن دسته بازیگرانی است که در عرصه تهیه کنندگی نیز وارد شده است . بهرام رادان در سریال جیران نیز نقش ناصرالدین شاه را بازی می کند . او در سیزده بدر با انتشار تصویری خبر از ازدواجش داد . بهرام رادان بسیار پرطرفدار است و یکی از پرافتخار ترین فیلم های سینمایی را نیز در جشنواره فیلم فجر سال گذشته تهیه کرد . در ادامه عکس تازه ای که همسرش به مناسبت تولد او منتشر کرده است را مشاهده می کنید . بسیاری از کاربران عنوان کردند این عکس مربوط به سفر ماه عسل بهرام رادان و مینا مختاری می باشد . 

افشاگری مجری صداوسیما غوغا کرد | شکنجه دردناک و ناگوار برای رضا رویگری | رضا رویگری باید از همسرش جدا شود

بهرام رادان

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با فیلم سنتوری سوپر استار شد

بهرام رادان

خانواده

مادرش خانه دارد و پدرش سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب می باشد ، اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان بوده و دو خواهر و یک برادر دارد که خود فرزند آخر است

بهرام رادان

ورود به کلاس بازیگری

بعد از خدمت سربازی وقتی 21 ساله بودم بین آگهی های روزنامه دنبال یک شغل مناسب می گشتم تا اینکه چشمم به آگهی کلاس های بازیگری هیوا فیلم خورد گوشی را برداشتم و زنگ شدم و بعد هم خیلی سریع سر از کلاس ها در آوردم

بهرام رادان

در جلوی دوربین

سر کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه شور عشق به من داده شد که روی نقش کیان تمرکز کنم ، نقشی که فکر می کردم دو تا دیالوگ بیشتر ندارد غافل از اینکه یکی از دو نقش اصلی فیلم بود به این ترتیب با این فیلم سال 1379 در 21 سالگی اولین بار جلوی دوربین رفتم

بهرام رادان

سیمرغ اول

چند ماه بعد از اولین تجربه بازی برای فیلم آواز قو دعوت شد که این فیلم در سال 79 مصادف با گشایش های سیاسی دوره اصطلاحات به شدت به چشم آمد

بهرام رادان

ازدواج بهرام رادان: 

بهرام رادان در روز 13 فروردین 1401 با انتشار فیلمی از خود و مینا مختاری در طبیعت خبر از ازدواجشان داد. مینا مختاری یک فشن مدل و بلاگر معروف اینستاگرام است. در رسانه های بسیاری منتشر شد که مینا مختاری به ترکیه رفته و ایران را ترک کرده است اما او وطنش را دوست داشته و قصد مهاجرت ندارد. مینا مختاری از مزون داران معروف و طراحان لباس تهرانی است. 

بهرام رادان

جوایز و افتخارات از جشنواره‌های مختلف

بهترین بازیگر جشن خانه سینما برای آواز قو

بهترین بازیگر جشن مجله دنیای تصویر برای آواز قو

بهترین بازیگر جشنواره فیلم‌های خانوادگی برای آواز قو

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر برای شمعی درباد در سال82

کاندیدای بهترین بازیگر هشتمین جشن خانه سینما

جوایز دیگری در جشنواره‌های دفاع مقدس و کانادا و آنتالیا و اسپانیا و... برای فیلم‌ گیلانه

بهرام رادان

از بازیگری تا مدلینگ شدن بهرام رادان

بهرام رادان در سال 91 مدتی به کشور کانادا رفت و دوره شش‌ماهه اکتینگ را گذراند و بعد از آشنایی با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر یک فیلم مستند به نام رویای شهرت را کارگردانی کرد.

او به جز بازیگری و کارگردانی در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند و یکی از سهامداران کافه های زنجیره ویونا در ایران می باشد، بهرام رادان دارای یکی از کافه های اصلی و مرکزی ویونا در پاسداران تهران می باشد.

بهرام رادان

حمل مشعل المپیک 2018

در سال 2017 شرکت سامسونگ بهرام رادان را به سئول کره جنوبی برای حمل مشعل بازی های المپیک زمستانی 2018 دعوت نمود.

بهرام رادان بعد از برگزاری مراسم در این باره گفت:

دو هفته پیش یکی از خاطره انگیزترین اتفاقات زندگی ام رقم خورد، حضور در بزرگترین رویداد ورزشهای زمستانی سال و حمل مشعل المپیک کره جنوبی، جدا از اعتبار فوق العاده مراسم و افتخار نمایندگی نام بزرگ مردم ایران، بودن در کنار انسانهای فوق العاده ای که مشعلداران گروه ما بودند، تجربه ای کم نظیر بود که تا آخر عمر فراموش نخواهم کرد.

بهرام رادان

بهرام رادان، سفیر سازمان ملل

از سال 1389 بهرام رادان به عنوان سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد تا سطح آگاهی ایرانیان را در مورد گرسنگی جهانی و مسائل مربوط به پناهندگان در کشور را ارتقا دهد.

 

خوانندگی بهرام رادان

بهرام رادان یکی از بازیگرانی است که در زمینه خوانندگی فعالیت دارد. اولین آلبوم این هنرمند با نام «روی دیگر» در بهمن ماه سال 1391 منتشر شد و شامل 9قطعه به زبان فارسی و 3قطعه به زبان انگلیسی است.

 

تهیه کنندگی بهرام رادان

بهرام رادان علاوه بر بازیگری و تهیه کنندگی نیز فعالیت می کند و اولین فیلم سینمایی و در مقام تهیه کننده و بازیگر، «گربه سیاه» نام دارد که در سال 1400 اکران شد.

علاوه براین در فیلم سینمایی «علفزار» و مستند «کاپیتان من» نیز به عنوان تهیه کننده حضور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه