فروش ویژه ایران خودرو | فروش فوری ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو

مژده به متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو | عیدی باورنکردنی ایران خودرو در آستانه عید فطر

مژده به متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو | عیدی باورنکردنی ایران خودرو در آستانه عید فطر
کدخبر : 30102

فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا در دو طرح آغاز می شود .

فروش فوق العاده ایران خودرو تاکنون در نزدیک به 40 طرح اجرا شده است . فروش فوق العاده ایران خودرو با محصولات پرفروش ایران شرکت آغاز شده است . فروش فوق العاده ایران خودرو با قیمتی کمتر از قیمت بازار و با هدف تنظیم قیمت خودرو در بازار به اجرا گذاشته می شود . در ادامه جزئیات طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو که قرار است از فردا آغاز شود را می خوانید .

فروش فوق العاده ایران خودرو

سی و هفتمین مرحله فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و طرح فروش فوق‌العاده ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از فردا یکشنبه به مدت پنج روز، اجرا می‌شود.

 در این طرح، پنج محصول پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU۷P، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، پژو پارس TU۵، پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU۵P و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، به روش قرعه کشی و با موعد تحویل سه ماهه، عرضه خواهد شد.

ثبت نام در این طرح، از روز یکشنبه یازدهم اردیبشهت آغاز و تا پایان روز پنج شنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت. 

مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در روز شنبه هفدهم اردیبهشت با حضور مراجع نظارتی به صورت زنده از طریق سایت رسمی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

فروش فوق العاده ایران خودرو

چنان‌چه در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تعداد متقاضیان مشمول، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    1

    سلام تورا خدا جم کنید قورعه گشی کجا بود آخه من 32 بار ثبت کردم هچی به هچی 350 تومان برای ثبت نام دادم چرا انقدر مردم عزیت می کنید خودرو بی گیفیت هم برای ملت زیاد می دونید؟؟؟؟؟؟

  • کارگر
    2

    خوبه که همه میدونن قرعه کشی هیچ دردی رو دوا نکرده هیچ اتفاقا دلال بازاری شده همه در میارن بعد میفروشن سود میکنن

  • محمداسماعیل نوذری راد
    5

    بخدامن خسته شدم دیگه انقدرثبت نام کردم،مردیم ازبی ماشینی،بخداروزقیامت بایدجوابگوباشید شما

  • ناشناس
    6

    ممنون

  • ناشناس
    1

    قرعه کشی کجا بود من یک سال دارم ثبت نام میکنم هیچی هم به نامم نیست ولی اسمم در نمیاد

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه