سریال پایتخت | سریال جوکر

حرکت +18 بازیگر معروف سریال پایتخت در فینال جوکر | بازیگر معروف شلوارش را وسط جوکر درآورد

حرکت +18 بازیگر معروف سریال پایتخت در فینال جوکر | بازیگر معروف شلوارش را وسط جوکر درآورد
کدخبر : 30231

حرکت زننده هومن حاجی عبدالهی وسط جوکر تایم عباس جمشیدی فر

به گزارش رصداقتصادی : قسمت دوم فصل فینال سریال جوکر امروز منتشر شد . سریال جوکر در بین مردم طرفداران زیادی دارد و تیکه های آن در فضای مجازی به سرعت وایرال می شود . سریال جوکر امروز نیز شامل صحنه هایی بود که حسابی سروصدا کرد . در قسمتی از این سریال بازیگر معروف سریال پایتخت شلوارش را درآورد که به سرعت این سکانس وایرال شد . 

چاقوکشی وسط برنامه احسان علیخانی | بازیگر سریال جوکر کار دست همکارش داد

سریال جوکر

سریال جوکر کاری از احسان علیخانی و گروه جوانش است که در استودیو قرن جدید تهیه شده است . این مسابقه در پنج فصل برگزار شد و منتخبان این سریال در فصل فینال با هم به رقابت می پردازند . سیامک انصاری مجری و داور این مسابقه است که بارها باعث خنداندن مهمانان شده است . در ادامه ویدیویی از حرکت عجیب هومن حاجی عبدالهی در این مسابقه را مشاهده می کنید . 

تاکنون بازیگرانی چون هومن برق نورد ، شهرام قائدی ، هومن حاجی عبدالهی ، امین حیایی ، سام درخشانی ، حامد آهنگی ، مجید واشقانی ، محمدرضا علیمردانی ، یوسف تیموری ، یوسف صیادی ، سیروس میمنت ، علی مشهدی ، ایمان صفا ، بیژن بنفشه خواه و ...... حضور داشتند . انتقاد های زیادی نیز نسبت به عدم حضور بانوان در این سریال مطرح شده است که حرف و حدیث های فراوانی را مطرح کرد . 

سریال جوکر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه