• پایگاه خبری رصد اقتصادی
  • خودرو
  • هشدار فوری به متقاضیان فروش فوق العاده خودرو بدون قرعه کشی | زمان آغاز فروش فوق العاده خودرو بدون قرعه کشی فاش شد | عیدی ۴۰۰ میلیونی فروش فوق العاده خودرو به مردم

فروش فوق العاده خودرو | فروش ویژه خودرو | فروش فوری خودرو

هشدار فوری به متقاضیان فروش فوق العاده خودرو بدون قرعه کشی | زمان آغاز فروش فوق العاده خودرو بدون قرعه کشی فاش شد | عیدی 400 میلیونی فروش فوق العاده خودرو به مردم

هشدار فوری به متقاضیان فروش فوق العاده خودرو بدون قرعه کشی | زمان آغاز فروش فوق العاده خودرو بدون قرعه کشی فاش شد | عیدی 400 میلیونی فروش فوق العاده خودرو به مردم
کدخبر : 30310

جزئیات جدید از فروش فوق العاده خودرو منتشر شد .

فروش فوق العاده خودرو شرکت بهمن تاکنون در چندین طرح برگزار شده است . فروش فوق العاده خودرو قرار بود در این هفته برگزار شود که با جابجایی تاریخ عید فطر زمان آن تغییر کرد . فروش فوق العاده خودرو متقاضیان زیادی دارد و بسیاری از مردم نیز موفق به ثبت نام نشده اند . در ادامه جزئیات کامل از فروش فوق العاده خودرو را می خوانید .

شرکت بهمن موتور پیش فروش عادی فیدلیتی پرایم را در روز شنبه ۱۷ اردیبهشت آغاز می‌کند. قیمت این محصول چقدر با بازار اختلاف دارد؟

با وجود زیان و بدهی انباشته هنگفت و کیفیت پایین محصولات، خودروسازان هر هفته طرح‌های فروش خود را اجرا می‌کنند. حال نیز شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پیش فروش عادی فیدلیتی پرایم را در روز شنبه ۱۷ اردیبهشت آغاز می‌کند.

بهمن موتور اعلام کرد با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت، پیش فروش آنلاین فیدلیتی پرایم در دو مدل پنج و هفت نفره با قیمت غیر قطعی و تحویل هفته آخر مرداد، شنبه ۱۷ اردیبهشت انجام می شود.

پیش فروش عادی نقدی اعتباری فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۷ اردیبهشت برای مشتریان به صورت آنلاین از طریق پرتال فروش این شرکت انجام خواهد شد. این فروش تا پایان ظرفیت ادامه می‌یابد.

فروش فوق العاده خودرو

محصولات بهمن موتور در بازار چند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بهمن موتور در اطلاعیه‌ای که روز ۸ اردیبهشت منتشر کرد، قیمت قطعی خودروها را نیز اعلام کرده بود. ضمن اینکه خودروی دیگنیتی نیز در آن اطلاعیه وجود داشت. اما در جدول جدید فقط مبالغ پیش‌پرداخت برای دو مدل از خودروی فیدلیتی درج شده است.

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب خریداران می‌شود.

در جدول پیشین بهمن موتور، خودروی فیدلیتی پرایم تیپ یک، ۸۴۴ میلیون تومان قیمت داشت. در طرح جدید، خریداران باید ۳۹۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت برای این خودرو، بپردازند. فیدلیتی ۵ نفره در بازار حدود یک میلیارد و ۲۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

همچنین در جدول پیشین بهمن موتور، قیمت مصوب فیدلیتی پرایم تیپ ۲ نیز ۸۵۹ میلیون تومان تعیین شده بود. در طرح جدید، خریداران باید ۳۹۹ میلیون تومان پیش‌پرداخت برای این خودرو، بپردازند. فیدلیتی ۷ نفره در بازار یک میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

 

اختلاف قیمت کارخانه‌ و بازار

این ارقام، اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار را هنگام ثبت‌نام در این طرح بهمن موتور نشان می‌دهد.

فروشندگان، خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره) را حدود ۱۸۲ و فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) را حدود ۴۴۱ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه بفروش می‌رسانند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه