مهران مدیری | ازدواج مهران مدیری | عشق مهران مدیری

خواستگاری مهران مدیری از شرکت کننده دورهمی | مهران مدیری شیوه احسان علیخانی را در پیش گرفت

خواستگاری مهران مدیری از شرکت کننده دورهمی | مهران مدیری شیوه احسان علیخانی را در پیش گرفت
کدخبر : 30337

ویدیوی دیده نشده از مهران مدیری در دورهمی خبرساز شد .

مهران مدیری بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . مهران مدیری این روزها اجرای مسابقه دورهمی را برعهده دارد . مهران مدیری در این برنامه میزبان بازیگران و هنرمندان مختلف بوده است . در ادامه ماجرای خواستگاری مهران مدیری از حامد آهنگی حسابی خبرساز شد . مهران مدیری در اینستاگرام با قسمت های مختلف دورهمی حسابی وایرال شده است و به سرعت لایک می خورد . 

بیوگرافی دختر مهران مدیری

مهران مدیری هنرمند معروف ایرانی که در حوزه طنز فعالیت های کم نظیر و ماندگاری داشته است، متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶، دارای ۲ فرزند یک دختر به نام شهرزاد و یک پسر به نام فرهاد است.

شهرزاد مدیری متولد 13 بهمن 1375 در تهران، طراح لباس است. فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است، او دختر مهران مدیری است و برادرش فرهاد هم خواننده است.

شهرزاد همانند پدرش مهران مدیری مسیر بازیگری را انتخاب نکرد و به طراحی لباس روی آورد. ایشان در فعالیت های هنری دیگر نیز دستی دارد. از جمله هنرهای شهرزاد خانم موسیقی و نقاشی است.

shahrzad-modiri

خانواده شهرزاد مدیری

شهرزاد مدیری در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده، شهرزاد کوچکترین عضو یک خانواده هنری است، پدرش چهره شناخته شده بازیگری است، تنها برادرش فرهاد در کار موسیقی می باشد و مادرش به ادبیات علاقه دارد.

از پدرش بعنوان یک همبازی برای گل کوچیک و وسطی یاد می کند و می گوید در زمان قهر، پدرش برای آشتی پیش قدم می شود و با توضیح منطقی یا با قربان صدقه رفتن او را راضی می کند.

نرگس-محمدی-در-کنار-مهران-مدیری

ازدواج و همسر شهرزاد مدیری

شهرزاد مدیری مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. مهران مدیری درمورد ازدواج دخترش گفته که هیچوقت دخترش را به یک هنرمند نمی دهد.

مهران+مدیری (5)

خصوصیات اخلاقی شهرزاد مدیری

شخصیت شهرزاد مدیری شخصیتی آرام و کم حرف است. در صحبت بسیار متین است. او شمرده شمرده صحبت می کند و از صحبت های طولانی اجتناب می کند.

اما برق چشمانش و لحظاتی که با برادرش اختلاف نظر پیدا می کند، دستش را رو می کند و معلوم می شود که هوش و نبوغ خانوادگی به همراه آن انرژی ژنتیک، به او هم رسیده.

دختر مهران مدیری، تمام کارهای پدرش را دنبال می کند و جزو مخاطبان اصلی سریال های طنز او است. شهرزاد پدرش را به عنوان اولین آدمی که در زمان قهر برای آشتی پیش قدم می شود، معرفی می کند.

معمولا در این جور مواقع، شهرزاد به اتاقش می رود و پدر مجبور است که به اتاق او برود و گاهی با توضیح منطقی و گاهی هم با قربان صدقه رفتن، دختر کوچک را راضی کند. شهرزاد مدیری از همین زندگی ساده و پر از دوستی در کنار خانواده اش لذت می برد.

900

شغل شهرزاد مدیری

در بیوگرافی شهرزاد مدیری لازم به ذکر است که او طراح لباس است و درمورد شغل خود می گوید: به همراه دوستانم یک برند طراحی لباس بنام لورلای داریم که صفر تا 100 طراحی و دوخت را برعهده داریم، لباس های ما برای افراد خاصی و بصورت تکی دوخته می شود.

شهرزاد مدیری به همراه دو دوست دیگر خود دفتر طراحی لباس زده است و نام برندشان لورلای است. طبق افسانه ها لورلای یک روح زن، درون آب است، شبیه به پری دریایی، شایعه است با صدای زیبای خود ملوانان را اغوا کرده و به سمت خود می کشانده است و باعث مرگ آنها می شده.

لورلای را روح زنی می دانند که داخل صخره ای در رودخانه راین قرار دارد و با آوای خود کشتی ها را به سمت خود می کشانده و کشتی ها پس از برخورد با این صخره غرق می شدند.

farhad-mehran-modiri

 

نظر شهرزاد مدیری درمورد بازیگری

شهرزاد مدیری می گوید: بازیگری را دوست ندارم. او در رشته نقاشی و موسیقی در کنار برادر فعالیت می کند و می گوید هرگز به بازیگر شدن فکر نمی کند، البته اگر پدرش بخواهد برایش بازی کند، اینکار را انجام خواهد داد.

شهرزاد مدیری تا قبل از اکران ساعت پنج پدرش در سال 96 ناشناخته بود، اما بتازگی او را بیشتر در فستیوال های هنری و تئاتری هم می بینیم.

نرگس-محمدی-و-همسرش

گفتگوی شهرزاد مدیری

شهرزاد تمام کارهای مهران مدیری را دیده و از بین آن ها «شب های برره» را بعنوان برترین کار پدر گزینش می کند. دختر ظاهرا ساکت و سربه زیری که روبه روی ما نشسته اعتراف می کند که برخی مواقع مچ پدرش را می گیرد و به دلیل اشتباهات در کارهایش به او تذکر میدهد:

«سر سریال باغ مظفر از یکی از قسمت ها خوشم نیامد، به پدرم گفتم و او هم گفت درستش می کنم». شهرزاد در این مدت تمام سریال‌ های پدرش را موبه مو دنبال می کرده و حتی گاهی اوقات هم برای نزدیکی اکثر به پدری که همۀ وقت سرکار هست با او به پشت صحنه سریال ها می‌رود:

«سر پاورچین و باغ مظفر با بابام به پشت صحنه رفتم. اونجا تمام مدت دنبال شقایق دهقان بودم». دختر مهران مدیری بودن برای شهرزاد مهمترین اتفاقات زندگی هست. او گاهی اوقات از این ماجرا حسابی لذت می‌برد و گاهی اوقات هم نه. «هم مفید هست و هم بد. گاهی اوقات آن قدر سؤال می پرسند که آدم اذیت می‌شود».

شهرزاد با کمک برادرش و گرچه هوش ذاتی اش راه و روش مناسبی برای برخورد با این سؤالات پیدا کرده. اگر از شهرزاد مدیری درمورد پدرش، خانواده و هر مسئله خصوصی دیگری بپرسید؛ او یا جواب نمی‌دهد یا این که با جواب های نصفه و نیمه پشیمانتان می کند.

اما اگر فکر می‌ کنید که این سختی ها وی را از دختر مدیری بودن خسته کرده، کاملا در اشتباهید، چون: همه مهران مدیری را دوست دارند و شهرزاد هم اینگونه است.

modiri-grim

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه