آرد دولتی

رانت از آرد دولتی حذف می‌شود

 رانت از آرد دولتی حذف می‌شود
کدخبر : 30673

با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها رانت از آرد دولتی در کشورمان حذف می‌شود.

مدیران کارخانه‌های تولید آرد معتقد هستند اختصاص ارز ترجیحی به گندم و آرد موجب به وجود آمدن رانت در این حوزه توسط عده‌ای سود جو شده است.

آقای فشنگچی مدیر بزرگترین کارخانه تولید آرد در شمال غرب کشور گفت: با اختصاص ارز به گندم و آرد سود این درآمد هنگفت به جیب سود جویان واریز می‌شود.

 با اجرای طرح هدفمندی آرد یارانه آن مستقیم به جیب مردم خواهد رفت. کمبودی در گندم و آرد نداریم.

این کارخانه با ذخیره ۸ هزار تن گندم می‌تواند نیاز ۳ ماه شهر‌های جنوب استان را تامین کند.

آقای صارمی رئیس هیات مدیره این کارخانه نیز گفت: با ذخیره ۲ هزار و ۵۰۰ تنی این کارخانه کمبودی در تامین آرد مورد نیاز شهر‌های آذربایجان شرقی نداریم.

 آزاد سازی نرخ نان موجب می‌شود مردم نان با کیفیت و مرغوب در سفره خود داشته باشند.

آقای علیوند مدیرکارخانه آرد سازی گفت: در این کارخانه ۳ هزار تن گندم دولتی برای تهیه آرد نانوایی‌های دولتی ذخیره شده است.

 سود حاصل از آزاد سازی قیمت گندم و آرد به جای واسطه‌های به جیب مردم خواهد رفت.

آقای خیری مدیر جهاد کشاورزی بناب با بیان اینکه آرد مورد نیاز برای نانوایی‌های این شهرستان تامین شده است گفت: در ماه یک هزار و ۳۰۰ تن آرد دولتی در بین نانوایی‌های این شهرستان توزیع می‌شود.

آقای کریمی اصل مدیر جهاد کشاورزی مراغه هم گفت: نرخ نان در این شهرستان افزایش نیافته و در ماه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن آرد در بین ۴۵۰ نانوایی شهرستان توزیع می‌شود.

آقای برقی رئیس اداره غله مراغه گفت: سهمیه هیچ نانوایی در مراغه کم نشده است و نانوایان در صورت نیاز آرد بیشتری دریافت می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه