صنایع غذایی

وقفه کوتاه در عرضه صنایع غذایی

وقفه کوتاه در عرضه صنایع غذایی
کدخبر : 30765

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه صنایع غذایی در حال اصلاح قیمت هستند، وقفه کوتاه در عرضه ایجاد شد اما از فردا بازار به روال عالی خود برمی‌گردد.

مسعود امراللهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: از ۲ روز گذشته تیم بازرسی وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور فعال هستند و بر بازار نظارت می‌شود؛  نیروهای بسیجی وزارت جهاد کشاورزی نیز به تعداد ۹ هزار و ۵۰۰  نفر نیز از فردا به کمک ما می آیند.

وی افزود: در صورتی که مردم هرگونه گران فروشی را در سطح بازار های کشور مشاهده کردند، می توانند  گزارش های خود را از طریق سامانه های ۱۲۴ و ۱۳۵ به دست ما برسانند.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: با توجه به اصلاح قیمت صورت گرفته در فروشگاه‌ها،  تجمع‌های خرید توسط افراد ایجاد شده است اما مردم مطمئین باشند که هیچگونه مشکلی برای تامین کالای اساسی و موادغذایی نداریم.

وی تصریح کرد:کارخانجات در حال تولید بوده و تولیدات خود را نیز بر اساس قیمت جدید انجام می‌دهند که این اقدام باعث وقفه کوتاه مدت در عرضه به بازار شد.

وی گفت: قیمت روی جت پرینت (دستگاه قیمت زن روی کالا) و حسابداری صنایع غدایی تغییر کرده است،  که این امر باعث ایجاد فاصله مقطعی در عرضه محصولات شده است.

امراللهی اظهار داشت: با آغاز تولید از امروز مشکل کاهش عرضه مواد غذایی بر طرف می‌شود و امیدواریم که از فردا بازار به روال عادی خود برگرد.

وی اظهار داشت: بر این اساس هرجایی که نیاز باشد کالاهای اساسی و موادغذایی با قیمت‌های جدید عرضه خواهد شد و مشکل و کمبودی وجود ندارد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه