سمانه پاکدل | ازدواج سمانه پاکدل | عشق سمانه پاکدل

عکس عاشقانه سمانه پاکدل در میان شکوفه ها | سمانه پاکدل را نمی شناسید

عکس عاشقانه سمانه پاکدل در میان شکوفه ها | سمانه پاکدل را نمی شناسید
کدخبر : 30979

عکس جدید سمانه پاکدل در میان شکوفه ها جنجالی شد .

سمانه پاکدل بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . سمانه پاکدل در سریال دلنوازان چهره شد او هم دوره نسل شاهرخ استخری و سیاوش خیرابی است . سمانه پاکدل از دوستان صمیمی سحر قریشی نیز بوده است . سمانه پاکدل متاهل است و همسرش هادی کاظمی از بازیگران با تجربه سینما و تلوزیون است که بیشتر در سریال ها و فیلم های طنز بازی کرده است . در ادامه عکس سمانه پاکدل را می بینید . 

پیک نیک همسر مهدی قائدی در طبیعت در دبی | همسر مهدی قائدی در حال بریز و بپاش پول های شوهرش

سمانه پاکدل

 ناگفته های سمانه پاکدل در دورهمی

سمانه پاکدل که با نقش مهتاب در سریال دلنوازان بین مردم شناخته شد با حضور در برنامه دورهمی ناگفته هایی از راز ازدواج نکردن و زندگی شخصی و حرفه ای اش گفت.

سمانه پاکدل

حضور سمانه پاکدل در برنامه دورهمی

در شروع بخش گفت و گوی برنامه، مهران مدیری از سمانه پاکدل پرسید:«عاشق خوابی!» و پاکدل جواب داد:«در دوران مدرسه درس خوان بودم و از معلم گرفته تا ناظم همه از من راضی بودند. تنها مسئله ای که داشتم همین خواب ماندن بود. الان برای این که حلش کنم هر موقع برای ضبط سریال یا فیلم آفیش هستم، می گویم حتما سرویس دنبالم بفرستند.»

او در مورد نظر خانواده اش نسبت به ورود به عرصه بازیگری توضیح داد:«دوران راهنمایی که تمام شد، می خواستم دبیرستان را در هنرستان سوره بگذرانم اما خانواده ام اجازه ندادند و گفتند رشته دیگری بخوان، اما بعدا می گذاریم بازیگر شوی. کسانی که در این مسیر از من حمایت کردند، خواهرم و همسرش بودند. کارم را از تئاتر شروع کردم، البته نه به عنوان بازیگر که به عنوان دستیار صحنه تا این که دکتر علی پویان برای بازی در نمایش «رودکی» از من دعوت کرد.»

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل در برنامه دورهمی

مهران مدیری در ادامه پرسید:«آن زمان چند ساله بودی؟» که سمانه پاکدل جواب داد:«17 ساله.» و خودش ادامه داد:«اگر منظورتان این است که چند سالم است متولد 1366 هستم.» در ادامه کل کلی بین او و مدیری صورت گرفت که پاکدل 30 ساله است یا طبق گفته خودش 29 ساله و نیم.

پاکدل در مورد بحران 30 سالگی هم گفت:«از 26، 27 سالگی به این قضیه فکر می کردم اما الان واقعا حالم بابتش بد نیست. مسلما اشتباهاتی را که در فاصله 20 سالگی تا 30 سالگی انجام داده ام، در ادامه انجام نخواهم داد، با آگاهی بیشتری پیش خواهم رفت و هر چند بیشتر شدن سن چین و چروک صورت و تغییرات فیزیکی با خود می آورد اما باعث می شود قدر لحظات را بیشتر بدانم.»

سمانه پاکدل در ادامه افزود:«اولین کار تلویزیونی ام تله فیلمی با مهدی گلستانه بود و بعد «روز حسرت» با سیروس مقدم اما جایی که باعث معرفی شدنم شد، سریال «دلنوازان» بود که سال 1388 پخش شد و هنوز هم بهترین کارم می دانمش.»

او در مورد کم کاری اش در حوزه سینما نیز توضیح داد:«ایام نوروز است و نمی خواهم کام مردم را تلخ کنم اما دغدغه اصلی ام این است که مساوات رعایت شود. وقتی من با کاری وارد عرصه بازیگری شده ام که حداقل از 100، 90 یا 85 می گیرد، نمی توانم در ادامه پایین تر از آن را قبول کنم ولی این فرصت باید برایم فراهم شود تا بتوانم چیزی را که دارم نشان دهم.»

سمانه پاکدل در جواب این که عاشق شده است یا نه، به شوخی گفت:«نه! اگر بگویم عاشق شده ام میاید مرا بگیرد؟! نگرفته است دیگر! اگر عاشق شده بودم میامد می گرفت!»

او در میان خنده مهران مدیری و حاضران در استودیو ادامه داد:«یکی از لباس هایی که همیشه در مهدکودک می پوشیدم لباس عروس بود.»

مهران مدیری با خنده ادامه داد:«چرا کسی نمی گیردتان؟ اخلاق تندی دارید یا معیارهای سختی؟!»

بازیگر نقشِ مهتاب در سریال «دلنوازان» ادامه داد:«من آسان می گیرم، آن ها سخت می گیرند.»

بازیگر «معراجی ها» در مورد این که آدم ها از چه چیز او باید بترسند گفت:«مرز بین صفر تا صدم یک تار مو است. دیر عصبانی می شوم و تحملم زیاد است اما اگر پا روی دمم بگذارند، پا روی دمشان می گذارم.»

او در مورد این که در سینما کدام بازیگر زن را دوست دارد از فاطمه معتمدآریا نام برد.

سمانه پاکدل ادامه داد:«چون پدر و مادرم کارمند بودند از کودکی کار خانه می کردم و این کار را دوست داشتم. آشپزی ام هم خوب است و در این مورد ادعا دارم. (به شوخی) خانواده دارم و تحصیل کرده اما نمی دانم چرا کسی نمی گیردم؟»

او در پاسخ به مهران مدیری که پرسید چه چیزی به موزه «دورهمی» می دهد گفت:«شما به من عیدی چه می دهید؟!» مهران مدیری در نهایت گفت:«یک جلد کتاب نفیس.» سمانه پاکدل جواب داد:«همه می آیند این جا هدیه می دهند، من هدیه می گیرم!» مدیری به شوخی گفت:«برای همین است که کسی نمی گیردتان!»

سمانه پاکدل در پایان گفت تقدیر نامه ای را که بابت بازی در «دلنوازان» از صدا و سیما گرفته است، به موزه «دورهمی» می دهد. 

سمانه پاکدل

مصاحبه با هادی کاظمی

اگر بتوانی یکی از خصوصیاتت را پاک کنی، کدام خصوصیت را پاک می کنی.

زودرنج بودنم را.

سمانه پاکدل

آخرین باری که دروغ گفتی کی بود؟

دروغ مصلحتی گفته ام، صلاح این بوده که دروغ بگویم. اما دروغی که بگویم و بعد بخواهم عذاب وجدان بگیرم ترجیح می دهم نگویم.

سمانه پاکدل

اهل قضاوت کردن هستی؟

اینکه بخواهم زندگی ام را تعطیل کنم و در مورد آدم ها حکم بدهم را قبول ندارم و این کار را انجام نمی دهم. اما چیزی که وجود دارد این است که همیشه دوستان و اطرافیانم برایم مهم هستند و در مورد یکسری از مسائل و رفتارهایشان می توانی یک برداشت کوچک داشته باشی و به آنها گوشزد کنی.

یادم می آید وقتی مدرسه می رفتم، به پدرم می گفتم به من پول بده، می گفت:برو از جیبم 50 تومان بردار. من نامردی نمی کردم و هرچه پول خرد هم در جیب پدرم بود برمی داشتم. پدرم می دانست که من پول خردها را هم کش می روم اما هیچ وقت به رویم نیاورد.

هادی کاظمی از جمله بازیگران رستوران دار است. هادی کاظمی رستورانی با نام لیالی در تهران دارد که در آنجا میزبان دوستان و هوادارانش میباشد.

سمانه پاکدل

هادی کاظمی و جواد عزتی

او از سال 75 وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش نظام دوبرره در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریبا در همه کارهای بعد از پاورچین مدیری حضور داشت.

سمانه پاکدل

هادی کاظمی و محمدرضا هدایتی در شبهای برره

در این مدت در تله فیلم ها و سریال های دیگری هم بازی کرده که از کارهای اخیرش می توان به سریال در چشم باد در نقش عباس رسپشن هتل اشاره کرد. او در قهوه تلخ در نقش باباشاه جایگاه خود در طنز را محکم تر کرد.

او پس از بازی در شبهای برره  پاورچین به مجموعه باغ مظفر مهران مدیری پیوست. باغ مظفر نام یک مجموعه تلویزیونی طنز است به کارگردانی مهران مدیری که در سال 1385 از شبکهٔ 3 صدا و سیما پخش شد.

 

هادی کاظمی و مهرن مدیری

خلاصه:دو خان در یک باغ با هم زندگی می کنند و دیواری، آن ها را از هم جدا ساخته. وصلتی صورت می گیرد و آدم های جدیدی وارد این باغ می شوند که برخلاف میل صاحبان آن، جور دیگری رفتار می کنند.  

هادی کاظمی در سال 1387 در مجموعه مرد دوهزارچهره مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت.

 

مهران مدیری و سحر ذکریا

مرد دوهزار چهره در نوروز 88 از شبکه سوم سیما پخش شد.این مجموعه دنباله ای بر مجموعه تلویزیونی مرد هزار چهره است که در نوروز 1387 از همین شبکه پخش گردید.

هادی کاظمی علاوه بر سریال های تلویزیونی در سریالهای شبکه خانگی نیز فعالیت داشته و از جمله بازی های او میتوان به سریال ویلای من و شاهگوش اشاره کرد که در نقش یک سرباز وظیفه در این مجموعه بازی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه