بهاره رهنما | ازدواج بهاره رهنما | عشق بهاره رهنما

واکنش تلخ بهنوش بختیاری به طلاق بهاره رهنما | بهنوش بختیاری در مورد زندگی خصوصی بهاره رهنما استوری گذاشت

واکنش تلخ بهنوش بختیاری به طلاق بهاره رهنما | بهنوش بختیاری در مورد زندگی خصوصی بهاره رهنما استوری گذاشت
کدخبر : 31031

زندگی خصوصی بهاره رهنما سوژه بازیگر معروف شد .

بهاره رهنما بازیگر باتجربه ایرانی است . بهنوش بختیاری از دوستان و همکاران بهاره رهنماست که به تازگی یک استوری منتشر کرده است .بهنوش بختیاری در مورد بهاره رهنما و سختی های زندگیش گفت . او ابراز دلتنگی به بهاره رهنما کرد . استوری بهنوش بختیاری با عکس بهاره رهنما را می توانید در ادامه ببینید . 

آقازده معروف از عشقش رونمایی کرد | قلب قرمز سینا مهراد برای این دختر

بهاره رهنما

توضیحات بهنوش بختیاری درباه تجربه «آزار جنسی و سینماگر وقیح»/زنان بازیگر «بیکار» می شدند اگر پاسخ «نه» می دادند+ویدیو

بهنوش بختیاری، بازیگر زن درباره «فساد» در سینمای ایران و تجربه خودش از آزار جنسی در محل کار گفت: درخواست کندگان روابط جنسی در سینما، زنان را به عدم پرداخت دستمزدشان و قطع همکاری در صورت تن ندادن به رابطه جنسی تهدید می کردند.

 بهنوش بختیاری، بازیگر جوان زن، در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی، درباره فساد در سینمای ایران و تجربه خودش از آزار جنسی گفت: درخواست کنندگان روابط جنسی در سینما زنان را به نپرداختن دستمزد و قطع همکاری در صورت تن ندادن به رابطه جنسی تهدید می کردند!

وی در ادامه گفت: درباره خودم نیز موضوع آزار جنسی را پیگیری قضایی کردم و اگر لازم باشد نام آزارگر خود را هم فاش می کنم.

بهاره رهنما

اظهارات بهنوش بختیاری درباره فعالیت ترنس‌ها در سینمای ایران

بهنوش بختیاری می‌گوید در سینمای ایران ترنس داریم اما اگر اعلام وجود و حضور کنند صددرصد ممنوع‌الفعالیت می‌شوند.

بهنوش بختیاری می‌گوید در سینمای ایران ترنس داریم اما اگر اعلام وجود و حضور کنند صددرصد ممنوع‌الفعالیت می‌شوند.

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی در پاسخ به این سوال که در سینمای ایران ترنس (فرد «ترنس» یا «تراجنسیتی» فردی است که آن جنسیتی که براساس ظاهر اندام جنسی‌اش به او اطلاق کرده‌اند را با درک خود از هویتش یکسان نمی‌داند) داریم؟، چنین گفت:

«بله داریم و طفلک‌ها در عذابند چون اگر عنوان کنند که ترنس هستند صددرصد ممنوع‌الفعالیت می‌شوند. ترنسی داشتیم که عمل تطبیق جنسیتش را هم انجام داد ولی از وقتی که عملش را انجام داد دیگر به او کار ندادند. من همیشه حامی و مدافع ترنس‌ها بوده‌ام. ترنس تضاد روان و جنسیت است و نه اختلال است و نه بیماری. یک حالت ژنتیکی است که شاید گاهی ژنتیکی هم نباشد و روحی باشد و خودِ آن‌ها هم نمی‌دانند چرا این اتفاق افتاده است. وقتی یک نفر شش بار زیر تیغ جراحی می‌رود و به او شوک داده می‌شود ولی باز هم پای حرفش می‌ماند که من روان و جنسیتم با هم در تضاد است پس او یک چیزی‌اش هست و ما باید بدانیم که حرفش جدی است و حتما باید نزد مشاور برود.»

او ادامه داد: «همین‌جا بگویم که خیلی‌ها هم ترنس نیستند، فکر می‌کنند ترنسند و می‌خواهند جلب توجه کنند و این اتفاق در سنین ۱۶ تا ۲۰ سالگی رخ می‌دهد. فرد می‌خواهد خودی نشان بدهد، می‌خواهد بگوید من متفاوتم و می‌آید و می‌گوید من ترنسم، در صورتی که نیست و توصیه من به خانواده‌ها و کسانی که فکر می‌کنند ترنسند این است که اولین و اولین و اولین گام مشاوره است.»

بهاره رهنما

از تولد تا زندگی شخصی و خانواده بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران متولد شد.

بهاره رهنما

عکس یکسالگی بهنوش بختیاری

این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.

بهاره رهنما

بهنوش بختیاری در کودکی

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

بهاره رهنما

ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

بهاره رهنما

ماجرای انتساب عکس های مختلف به همسر بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بارها و بارها در برنامه های مختلف و با انتشار پست های متعدد در اینستاگرام درباره عدم علاقه همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شده است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

یکی از اولین عکس هایی که به همسر بهنوش بختیاری نسبت داده شد این عکس بود که بارها و بارها خانم بازیگر این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد که هیچ عکسی از همسرش در رسانه ها و فضای مجازی وجود ندارد.

یکی دیگر از عکس هایی که به عنوان همسر بهنوش بختیاری معرفی شد تصویر بالا بود که متعلق به آقای غفوری مدیر برنامه های بهنوش بختیاری است.

 

بهنوش بختیاری با انتشار تصویر بالا نوشت:

ایشون همسر من نیستن....همکار من در کمپانی هستن که خودشون صاحب خانواده و همسرن. هیچ عکسی از همسر بنده در اینترنت موجود نیست...

 

مراسم ساده ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در یک مصاحبه به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم

 

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری و سرپرستی فرزند از بهزیستی

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

این بانوی هنرمند یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کند اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد.

یگانه ، حنانه و مبینا سه دخترخوانده بهنوش بختیاری هستند که خانم بازیگر سرپرستی آنها را برعهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه