پرسپولیس

ترسو بودن یحیی، پرسپولیس را به این روز انداخت

ترسو بودن یحیی، پرسپولیس را به این روز انداخت
کدخبر : 31132

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از عملکرد این تیم در فصل جاری گفت: اکنون بهترین زمان برای استعفای گل‌محمدی و سایر اعضای کادر فنی است که فقط به دنبال منافع شخصی و گرفتن پاداش هستند.

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص ناکامی پرسپولیس در کسب ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر، اظهار داشت: گل‌محمدی تیم قهرمان را تحویل گرفت و از او بابت قهرمانی فصل گذشته نیز تشکر می‌کنیم، اما باید با واقعیت روبرو شویم نه اینکه دنبال بهانه باشیم و بگوییم چند بازیکن اصلی ما از تیم جدا شدند و این باعث افت کیفیت تیم شد. این حرف‌ها اصلا درست نیست.

این پیشکسوت ادامه داد: بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند اکنون حرفی از آنان زده نمی‌شود و در تیم‌های جدید بازی به آنها نمی‌رسد. بازیکنان جدید را مگر بنده یا دیگر پیشکسوت‌های پرسپولیس انتخاب کردند؟ همه بازیکنان را کادرفنی گزینش کرده و نباید دودش فقط در چشم هوادار برود.

وی ادامه داد: در لیگ سال قبل هم بازی‌های بسیار ضعیفی انجام دادیم. از ترکیب‌های با ترس گرفته تا تعویض‌های افتضاح که اگر رقیب جدی داشتیم قطعا نمی‌توانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم. پس از بازی مقابل سپاهان، هواداران به من پیام دادند که خواهش می‌کنیم شما پیشکسوت‌ها به داد پرسپولیس برسید. چرا باید در بازی که حکم مرگ و زندگی را برای تیم پرسپولیس دارد، تیم با ۲ هافبک دفاعی بازی کند؟ با این حال باز هم دو گل دریافت کردیم و چند گل هم با خوش شانسی نخوردیم. واقعا چرا نباید با مهاجم‌های بیشتر به میدان برویم تا تیم ما برگ برنده را در اختیار داشته باشد؟ تا کی باید اینقدر ترسو باشیم؟

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر بهترین زمان برای استعفای گل‌محمدی و کادر فنی است که فقط به دنبال منافع شخصی و گرفتن پاداش هستند. خبر دارم که بعد از بازی پرسپولیس مقابل پیکان مدیرعامل در تمرین به کادر فنی و بازیکنان کارت هدیه ده میلیون تومانی داده است، بعد آقایان گله‌مند شده‌اند که این مقدار بسیار کم است. آیا وضعیت بد و سخت مملکت را نمی‌بینند که در این وضعیت هوادار آمده سهام باشگاه حالا به هر اندازه‌ای خریداری کرده تا بتواند به تیم محبوب خود کمک کند. بعد آقایان که به گفته خودشان ۶۷ درصد از قرارداد کلان خود را دریافت کردند، ۹ امتیاز از حریف سنتی خود عقب هستند و اصلا به فکر هواداران و مردم نیستند. تمام دلخوشی این هواداران در این اوضاع بد فقط این تیم است؛ اما الان همین افراد اسم تیم را تبدیل به تیم پول‌پرست کردند.

وی افزود: نمی‌دانم آن شخص جوان که در کنار گل‌محمدی در سکوها نشسته بود چه سمتی در تیم دارد و چرا باید او به تیم مشاوره بدهد در حالی که ما تعداد زیادی پیشکسوت داریم. چرا نباید از پیشکسوت‌ها استفاده شود؟ مگر ما دشمن تیم  هستیم یا دلسوز نیستیم؟ شب قبل از دربی با افشین پیروانی تماس گرفتم که با تعدادی از پیشکسوت‌ها برای دلگرمی و روحیه دادن به رختکن تیم برویم اما با مخالفت گل‌محمدی روبرو شدیم.حمید مطهری فقط بلد است که خوب صحبت کند و من‌نمی‌دانم که نحوه تمرینات در طول فصل چگونه بوده که تیم باید اینقدر باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود و در سه بازی مدافعان برای پرسپولیس گلزنی می‌کنند، پس در تمرینات پرسپولیس چه کارهایی انجام می‌شود؟ در آخر باز هم تاکید می‌کنم که تنها راه حل استعفای کادرفنی کنونی است و باید به فکر یک مربی خارجی باکیفیت با کادر فنی خارجی باشیم.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه