پاری سن ژرمن

بازیکن پاری سن ژرمن به دلیل حمایت نکردن از همجنس گرایی سکونشین شد

بازیکن پاری سن ژرمن به دلیل حمایت نکردن از همجنس گرایی سکونشین شد
کدخبر : 31138

هافبک سنگالی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به دلیل خودداری از پوشیدن پیراهن منقش به نماد همجنس گرایان به سکو‌ها تبعید شد.

گفته می‌شود دلیل حضور ادریسا گانا گیه هافبک سنگالی پاری سن ژرمن روی سکو‌ها مقابل مون پلیه، خودداری او از پوشیدن پیراهن منقش به پرچم ونماد همجنسگرایان، بوده است.

روز شنبه تیم پاریسی در دیدار مقابل مون پلیه پیراهنی منقش به رنگین کمان که نماد همجنسگرایی است، پوشیده بود، اما ادریسا گانا از پوشیدن این پیراهن امتناع کرد و به همین دلیل در حالی که ابتدا در ترکیب اصلی قرار داشت، نام او از لیست خط خورد و به سکو‌ها فرستاده شد.

در این بازی که با با نتیجه ۴ بر صفر به سود تیم پاریسی به پایان رسید همه بازیکنان از جمله لئو مسی، کیلیان امباپه، اشرف حکیمی و سرخیو راموس به مناسبت روز جهانی مبارزه با همجنس گرا هراسی و ترنس هراسی، پیراهن‌های رنگین کمانی پوشیدند. به نوشته روزنامه لو پاریزین، «اعتقادات مذهبی» دلیل ملحق نشدن گانا به این طرح بوده است.

سرمربی آرژانتینی، مائوریسیو پوچتینو، اطمینان داد که این بازیکن مشکلی از نظر جسمی ندارد، اما به دلیل شخصی در این مسابقه بازی نکرد، که طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی، این موضوع برای سرمربی آرژانتینی خوشایند نبود.

پاری سن ژرمن از اظهار نظر رسمی درباره این موضوع خودداری کرد. این منابع گفتند: "این موضوعی است که در داخل حل و فصل خواهد شد. فصل گذشته گانا از حضور در مسابقه‌ای که در آن PSG با پوشیدن پیراهنی مشابه از جنبش همجنسگرایی حمایت می‌کرد، سر باز زد.

والری پکرسه، رئیس منطقه ایل دوفرانس که پاری سن ژرمن در آن واقع شده است، از اقدامات این فوتبالیست ابراز تأسف کرده و خواستار تحریم شده است.

انجمن مبارزه با همجنسگرا هراسی در ورزش، هم خواستار اقداماتی علیه این فوتبالیست شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه