پژمان جمشیدی | ازدواج پژمان جمشیدی | همسر پژمان جمشیدی

اولین عکس همسر پژمان جمشیدی فاش شد | عکس دونفره پژمان جمشیدی و همسرش کولاک کرد

اولین عکس همسر پژمان جمشیدی فاش شد | عکس دونفره پژمان جمشیدی و همسرش کولاک کرد
کدخبر : 31413

عکس جدید از همسر پژمان جمشیدی جنجالی شد .

پژمان جمشیدی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است . سام درخشانی با حضور در خندوانه اعلام کرد که پژمان جمشیدی ازدواج کرده است . پژمان جمشیدی قرار است در ماه های آینده ازدواج کند . هنوز به طور قطعی مشخص نشده است که نامزد پژمان جمشیدی کیست اما عکسی از یک بلاگر در اینستاگرام و فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی به همراه داشت . پژمان جمشیدی هنوز واکنشی به صحبت های همبازی خود نشان نداده است . پژمان جمشیدی با سریال پژمان چهره شد که نقش مکمل او را سام درخشانی ایفا می کرد . 

پژمان جمشیدی و نگار فرهمند

نگار فرهمند  همسر پژمان جمشیدی کیست؟ /عکس

 براساس نوشته رسانه ها و آخرین اخباری که در فضای مجازی پیچیده  نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی است.

سام درخشانی که دوستی عمیقی با پژمان جمشیدی دارد در برنامه خندوانه خب ازدواج پژمان جمشیدی را اعلام کرد.

هر چند درخشانی به اینکه همسر پژمان جمشیدی کیست اشاره نکرد اما رسانه ها بالاخره جزئیات بیشتری از این ازدواج را منتشر کردند.

نگار فرهمند در اینستاگرام بیش از 300 هزار فالوئر داشته و در حوزه تبلیغات فعالیت می کند.

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 است.

پژمان جمشیدی و نگار فرهمند

پژمان جمشیدی چند سالی است که با ایفای نقش در فیلم‌های کمدی پرفروش و موفق، در فهرست پولسازترین بازیگران سینمای ایران قرار گرفته‌است.

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۸ پنج فیلم را در سینما داشته‌است که در مجموع ۶۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان فروش داشتند.

در این بخش بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر معروف و فوتبالیست سابق و زندگی شخصی و ورزشی و هنری او را با ناگفته ها از شروع فوتبال تا ورود به بازیگری میخوانیم.

پژمان جمشیدی و نگار فرهمند

صاحب عکس منتسب به همسر پژمان جمشیدی

یکی از بخش های مورد توجه سلبریتی ها، زندگی خصوصی شان به‌خصوص همسر و ازدواج آنهاست که دیدن تصاویر و اطلاع از جزئیات آنها برای طرفداران هر کدام از ستاره ها، موضوعی جالب محسوب میشود. به‌خصوص وقتی یکی از همین افراد معروف، بیشتر از قبل دیده می شوند، علاقه به دنبال کردن زندگی خانوادگی آنها بیشتر از قبل می شود.

درخشش پژمان جمشیدی در نقش های مختلف و محبوبیت چند برابر او نسبت به سالهای قبل، دلیلی بود که مخاطبان را بیشتر از پیش مایل به اطلاع از وضعیت تاهل او و دیدن عکس همسر پژمان جمشیدی ساخت.

مسئله ای که باعث شد برخی برای جذب بازدید تصویری از بازیگر نقش های اصلی تگزاس و سریال دیوار به دیوار در کنار خانم جوانی را با عنوان عکس پژمان جمشیدی در کنار همسرش و حتی پژمان جمشیدی در کنار بازیگر زن خارجی هم منتشر کنند در حالیکه این تصاویر مربوط به همسر او نیست و خانم دیگری است که هویت اصلی اش را در این بخش از چهره ها در نمناک برایتان فاش می کنیم.

پژمان جمشیدی و نگار فرهمند

این خانم، مامک، خواهر پژمان جمشیدی است

شناخت هویت واقعی خانمی که با پژمان عکسهای صمیمی و خودمانی گرفته بود، کار سختی نبود و با کمی سرچ در اینستاگرام پژمان جمشیدی و خواهرش به راحتی میتوان فهمید که این خانم جوان "مامک جمشیدی" و خواهر کوچکتر پژمان جمشیدی است. در واقع این خانم حاضر در تصاویر نه همسر پژمان است نه بازیگر زن خارجی.

پژمان جمشیدی و نگار فرهمند

پژمان جمشیدی و خواهرش

در پست های منتشر شده در صفحه شخصی و رسمی پژمان جمشیدی، بازیگر سریال معروف زیرخاکی و فیلم سینمایی دینامیت که پرفروش ترین فیلم سال 1400 شد، دیده می شود که او مناسبت هایی مثل روز معلم را با انتشار عکس خواهرش تبریک گفته و همین تصاویر مسئله را روشن میسازد و به شایعات و خبرسازی ها خاتمه میدهد. پژمان جمشیدی در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده.

پژمان جمشیدی و نگار فرهمند

بیوگرافی پژمان جمشیدی؛ فوتبالیست و بازیگر معروف

نام :پژمان

نام خانوادگی :جمشیدی

تاریخ تولد: 1356/6/20

پیشه سابق :فوتبالیست

زمینه فعالیت هنری :بازیگری 

بازیکن :پرسپولیس

وضعیت تاهل :مجرد

زندگی شخصی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 شهریور 1356 در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد.

 

خانواده پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در خانواده ای کم جمعیت در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر به نام مامک دارد، پدرش دبیر زمین شناسی و زیست شناسی و مادر مرحوم اش معلم اول دبستان بود.

 

کودکی پژمان جمشیدی در کنار خواهر و برادرش

پژمان خانواده ای نسبتا ورزشی داشته و پدرش پیش از انقلاب سال ها رئیس هیات کشتی کرج و بعد از انقلاب رئیس هیات کوه نوردی کرج شد، او از بهترین کوهنوردهای تاریخ ایران است. مادر پژمان جمشیدی نیز زمانی والیبال بازی می کرد. 

 

مادر و پدر پژمان جمشیدی

برادر پژمان جمشیدی  سال 70 مهندسی دانشگاه شریف قبول شد و خواهر او نیز معلم بود.

ازدواج و همسر پژمان جمشیدی

پژمان هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است ، خواهر و برادر پژمان ازدواج کرده و دارای فرزند هستند.

 

پژمان جمشیدی درباره ازدواج می گوید:

ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی.

طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

ماجرای سقوط هواپیمای پژمان جمشیدی

ماجرای سقوط هواپیمای پژمان جمشیدی از جایی شروع می شود که او از خودش یک استوری منتشر کرده که سوار بر هواپیما شده است (پژمان جمشیدی دوره خلبانی را گذرانده است) و با اینکه خلبان اصرار میکند که پژمان این کار رو نکن، او پرواز کرده و بعد از چند دقیقه سقوط می کند و خلبان با گفتن یا ابوالفضل به سمت هواپیمای سقوط کرده می دود.

به گفته پژمان جمشیدی این فیلم فقط یه شوخی بوده که پژمان جمشیدی با خلبانش ترتیب داده بود. این شوخی منجر به ممنوع پرواز شدن خلبان شد.

ماندگارترین سریال های پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق کشورمان یکی از بازیگران پرکار این روزهای سینما و تلویزیون است که در طول سالهای فعالیتش در چندین سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است.

سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان سریال ماه رمضانی امسال شبکه یک سیما است که پژمان جمشیدی بازیگر اصلی این سریال است.

سریال های تلویزیونی پژمان جمشیدی

به بهانه بازی پژمان جمشیدی در سریال تلویزیونی زیرخاکی مروری بر چند سریال او خواهیم داشت که توصیه میکنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی

پژمان جمشیدی در جدیدترین تجربه بازیگری اش مقابل دوربین سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان رفت. زیرخاکی سریال ماه رمضانی شبکه یک سیما است که پژمان جمشیدی نقش اصلی این سریال را بازی میکند.

زیرخاکی داستان مردی است که به دنبال زیرخاکی است و روایت این سریال در دوران قبل و بعد از انقلاب میگذرد و در ژانر کمدی ساخته شده است و پژمان جمشیدی و ژاله صامتی دو بازیگر نقش اصلی این سریال هستند.

 

پژمان جمشیدی در سریال دیوار به دیوار

سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم یکی دیگر از سریال های ماندگار پژمان جمشیدی در تلویزیون است که سال 96 و 97 دو فصل این سریال ساخته شد.

بهرام رضایی نقشی بود که پژمان جمشیدی در سریال دیوار به دیوار بازی کرد و آزاده صمدی بازیگر نقش مهناز و همسر او در این سریال بود. دیوار به دیوار هم سریالی طنز بود و نقش پژمان جمشیدی در این سریال کمدی بود.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در سریال پژمان

سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت یکی دیگر از سریال های موفق سروش صحت بود که در سال 92 ساخته شد.

پژمان جمشیدی در این سریال ایفاگر نقش خودش در دوران فوتبالی اش بود و سام درخشانی به عنوان مدیر برنامه در کنار او ایفای نقش کرد و بازی او در این فیلم مورد استقبال قرار گرفت و بیش از پیش به شهرت و محبوبیت رسید.

 

پژمان جمشیدی در سریال نفس

سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان در ماه رمضان سال 96 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و پژمان جمشیدی در این سریال ایفاگر نقش عباس بود که در کنار بازیگرانی چون ساناز سعیدی، بهناز جعفری، علیرضا کمالی، مسعود رایگان، داریوش فرهنگ ایفای نقش کرد.

بازی در این سریال با نقش آفرینی متفاوت پژمان جمشیدی همراه بود.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در سریال سالهای ابری

سریال سالهای ابری به کارگردانی مهدی کرم پور در سال 93 یکی دیگر از سریال هایی است که پژمان جمشیدی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

پژمان جمشیدی در سریال سالهای ابری با بازیگرانی چون علی عمرانی، حمید ابراهیمی، فرزاد حسنی، علی اوجی، لیندا کیانی و... همبازی بود. 

 

پژمان جمشیدی با «علفزار» به سینماها می‌آید | زمان اکران مشخص شد

دو فیلم «علفزار» و «چند می‌گیری گریه کنی ۲» از روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به نمایش در می‌آیند.

روح الله سهرابی مدیرکل عرضه و نمایش فیلم با اعلام خبری گفت: با توجه به عدم معرفی نمایندگان صنوف که لازمه تشکیل شورای صنفی نمایش است و نظر به پایین آمدن کف فروش فیلم‌های سینمایی «شادروان» در گروه ماندانا و «مرد بازنده» در گروه ملت، از روز چهارشنبه مورخ ۲۸ اردیبهشت فیلم‌های سینمایی «علفزار» در گروه سینمایی ملت و «چند می‌گیری گریه کنی ۲» درگروه سینمایی ماندانا به نمایش در می‌آیند.

سهرابی اضافه کرد: بر اساس نظام نامه اکران بعد از تشکیل شورای صنفی نمایش متشکل از نمایندگان صنوف کارگردانان، تهیه کنندگان، پخش کنندگان و سینماداران برنامه‌های جاری اکران توسط این شورا برنامه ریزی و اعلام خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: تا زمان تشکیل شورای صنفی نمایش، شورای راهبردی اکران نسبت به رصد وضعیت فروش، بررسی درخواست‌های فیلم‌های دارای پروانه نمایش داوطلب اکران در کنار سایر امور کلان محوله از سوی ریاست سازمان سینمایی اقدام خواهد کرد. 

 

بیوگرافی مامک جمشیدی

مامک جمشیدی خواهر پژمان جمشیدی  چهره ی معروف فوتبال و تلویزیون ایران متولد دهه ۶۰ میباشد بود

او همواره در عکس‌های پژمان جمشیدی حضور دارد و پژمان جمشیدی در یکی از پست های اینستاگرامش روز معلم را به او تبریک گفته است

مامک جمشیدی در خانواده‌ای  فرهنگی به دنیا آمده و پدر و مادر او معلم هستند و مامک نیز به پیروی از پدر و مادر شغل معلمی را انتخاب کرد

پژمان جمشیدی

خانواده مامک جمشیدی

مادر مامک جمشیدی در ۱۶ مرداد ۹۵ درگذشت و چهره‌های ورزشی و هنری با انتشار پست هایی از او و بردادش پژمان جمشیدی ابراز همدردی کردند و عده ای نیز برای تسلیت به منزل او رفته و حضوراً از ایشان دلجویی کردند

دو برادر مامک جمشیدی به نام های پژمان و هومن می باشد که پژمان جمشیدی چهره معروف سینما و فوتبال برای همه شناخته شده است

بیوگرافی و عکس های مامک جمشیدی (خواهر پژمان جمشیدی) + اینستاگرام و زندگی خصوصی

پژمان جمشیدی

شغل مامک جمشیدی

پدر مامک جمشیدی در سال ۱۳۲۰  در اطراف کرج به دنیا آمد و فوق لیسانس زمین شناسی و دبیر زیست شناسی بوده است

به گفته پژمان جمشیدی او همواره سرمشق و الگوی او و سایر اعضای خانواده بوده است

مادر مامک نیز معلم بوده و او شغل پدر و مادرش را ادامه داده و معلم است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه