مریم معصومی | ازدواج مریم معصومی | همسر مریم معصومی

کادوی میلیاردی به مریم معصومی کولاک کرد | مریم معصومی برای تولد عشقش سنگ تمام گذاشت

کادوی میلیاردی به مریم معصومی کولاک کرد | مریم معصومی برای تولد عشقش سنگ تمام گذاشت
کدخبر : 31511

ویدیوی دیده نشده از مریم معصومی کولاک کرد .

به گزارش رصداقتصادی : کادوی جدید مریم معصومی در اینستاگرام منتشر شد . مریم معصومی از گرفتن این کادو حسابی ذوق کرد . مریم معصومی در سریال سه دونگ سه دونگ چهره شد و بعد ها با سریال های مختلف چهره شد . در ادامه ویدیوی جالب از کادوی با ارزش و لاکچری مریم معصومی را می بینید . 

مرگ پریناز ایزدیار در سریال جیران لو رفت | هووی پریناز ایزدیار دستش رو شد

او با انتشار این فیلم نوشت : واای که چقدر قشنگه.. 

این تابلو که تلفیق چاپ و نقاشی با اکریلیک هست

توسط خانم هنرمند نازی فرهمند نقاشی و خطاطی شده و بسیار میتونه هدیه جذابی باشه برای کسانی که دوستشون دارید...

مریم معصومی

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است . مریم معصومی برادر بزرگ‌ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش می باشد. مریم معصومی عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است نظر کاربران را به خود جلب کرده است و حواشی زیادی برای این بازیگر بدنبال داشته است . مریم معصومی ازدواج نکرده اما اخیرا حواشی در مورد ازدواجش در فضای مجازی براه افتاده است.

مریم معصومی

 

سال 1388 فارغ التحصیل شد و بعد از 8 ماه فوق لیسانس علوم سیاسی قبول می شود بعد از یک ترم بخاطر علاقه به بازیگری از ارشد انصراف داد.سال 88  برای اولین بار بدون هیچ کلاس و دوره ای در تله فیلم کادوی در به در بکارگردانی یوسف تیموری در چند سکانس بازی کرد !اولین تجربه بازیگری در سال 88 در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و فارغ التحصیل دوره های عکاسی حرفه ای، کارگردانی و فیلمنامه نویسی شد.

مریم معصومی

مشخصات مریم معصومی 

برای اولین بار در سریال فاصله ها در سال 89 نقش کمرنگی رو بازی کرد، سپس بازی او در سریال مناسبتی ماه رمضان 1390 بنام سه دونگ سه دونگ از او چهره ساخت.

 

اصلا اهل آشپزی و کار خونه نیستم

در خانه دست به سیاه و سفید نمی زنم ! خیلی کم پیش آمده که ظرف بشورم، مگر این‌که مجبور شوم ! اما امان از روزی که آشپزی کنم! با این که تجربه ندارم اما دست پختم عالیه !

به شدت ورزش می کنم ورزش اصلی من شنا و بدن سازی است، زندگی من در چهار کلمه خلاصه می شود : بازیگری، ورزش، عکاسی و خواب !

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه