پژمان جمشیدی | ازدواج پژمان جمشیدی

رقص عجیب پژمان جمشیدی در عروسی | همسر پژمان جمشیدی مدل معروف اینستاگرام از آب درآمد | عروسی فوق لاکچری پژمان جمشیدی در ترکیه براگزار می شود ؟

رقص عجیب پژمان جمشیدی در عروسی | همسر پژمان جمشیدی مدل معروف اینستاگرام از آب درآمد | عروسی فوق لاکچری پژمان جمشیدی در ترکیه براگزار می شود ؟
کدخبر : 31605

پژمان جمشیدی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است که در روز های اخیر درگیر ماجرای ازدواجش شده است .

پژمان جمشیدی چند روزی است که درگیر ماجرای ازدواجش شده است . عکس هایی منتسب به همسر پژمان جمشیدی منتشر شده است . پژمان جمشیدی در این مورد واکنشی نشان نداده است . اما صحبت های سام درخشانی این موضوعات را به وجود آورد . در ادامه عکس هایی منتسب به همسر پژمان جمشیدی که در اینستاگرام دست به دست می شود را می بینید . شایعه شده است که عروسی این دو نفر در ترکیه برگزار می شود . البته خواهر و برادر و پدر پژمان جمشیدی در خارج از کشور زندگی می کنند . 

پژمان جمشیدی

عکس‌های منتشر شده از نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی بازیگر سینما و بازیکن پیشین پرسپولیس در اینستاگرام بازتاب زیادی داشته است. خبر ازدواج پژمان جمشیدی با نگار فرهمند بلاگر اینستاگرامی را سام درخشانی با حضور در برنامه خندوانه اعلام کرد.

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی یک مدل اینستاگرامی است.هرچند آقای درخشانی نامی از همسر پژمان نبرد اما طولی نکشید که کاربران شبکه‌های اجتماعی این موضوع را واکاوی و نام همسر آقای بازیگر را فاش کردند.

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی یک مدل اینستاگرامی است. پژمان جمشیدی، بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی ایران که این روزها درخشش قابل توجهی در دنیای سینما داشته، تصمیم دارد مراسم ازدواجش را  برگزار کند.

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی یک مدل اینستاگرامی است. همسر پژمان جمشیدی اهل دنیای هنر و یا فوتبال نیست. نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی یک مدل اینستاگرامی است. اما گویا یکی از فعالان حوزه اینستاگرام است که صفحه‌ای با بیش از ۳۰۰ هزار دنبال کننده دارد و البته از فعالان حوزه مدلینگ و جواهرات هم هست. 

پژمان جمشیدی

بیوگرافی نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی کیست

بیوگرافی نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی +عکس و اینستاگرام و ماجرای اشنایی و ازدواج انها را در این صفحه از مشاهده نمایید.

پژمان جمشیدی

بیوگرافی نگار فرهمند

نگار فرهمند یکی از بلاگر ها در فضای مجازی بوده که گفته می‌شود با پژمان جمشیدی ازدواج کرده است درباره زندگی شخصی او اطلاعات چندانی وجود ندارد و تنها اطلاعاتی که از این خانم جوان در فضای مجازی منتشر شده این است که او بلاگر بوده و پیج اینستاگرام بیش از ۴۰۰ هزار فالوور دارد و در زمینه تبلیغات فعالیت می کند گفته می‌شود که او متولد ۱۳۶۸ میباشد.

این خانم جوان در عرصه تبلیغات لباس و پوشاک فعالیت داشته و چند سالی است در اینستاگرام فعالیت حرفه‌ای دارد و توانست فالوور هایش را افزایش دهد بعد از انتشار خبر ازدواج پژمان جمشیدی از زبان سام درخشانی که در برنامه خندوانه اعلام کرد بسیاری از علاقه‌مندان به این بازیگر کنجکاو شدند بدانند همسر این فوتبالیست کیست برخی از پیجهای اینستاگرامی مدعی شدند که این فوتبالیست با نگار فرهمند یکی از بلاگرها ازدواج کرده است که در نهایت تکذیب شده است.

پژمان جمشیدی

نگار فرهمند بلاگر با این عکس نوشت:

… Tonight the music seems so loud

I wish that we could lose this crowd

Maybe it’s better this way

We’d hurt each other with the things we’d want to say

پژمان جمشیدی

… امشب موسیقی خیلی بلند به نظر می رسد

ای کاش می توانستیم این جمعیت را از دست بدهیم

شاید اینجوری بهتر باشه

با چیزهایی که می‌خواهیم بگوییم، همدیگر را آزار می‌دادیم

پژمان+جمشیدی (2)

بلاگر و مدل اینستاگرام با این عکس نوشت:

Believe in what you prayed for

به چیزی که برایش دعا کردی ایمان داشته باش

پژمان+جمشیدی (3)

نگار با انتشار این عکس نوشت:

دخترم گندم؛

ما میگیم یه روز خوب میاد

ولى تو باور نکن

یه روز خوب چرا باید بیاد

وقتى تو مدام انتخابهاى تکرارى میکنى

یه روز خوب وقتى میاد

که همین الان که تو سختى هستى

بفهمى چرا اینجایى

و یا جات رو یا زاویه نگاهت رو تغییر بدى،

و روز خوبت از همین الان شروع میشه

پژمان+جمشیدی (4)

جمشیدی فوتبالیست و بازیگر مشهور ایرانی متولد سال ۱۳۵۶ می باشد که در ابتدا به عنوان فوتبالیست در تیم های مانند سایپا پرسپولیس و باز تهران بازی کرده است . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه