مهران غفوریان | ازدواج مهران غفوریان | همسر مهران غفوریان

اتفاق ناگوار برای مهران غفوریان | واکنش جگرسوز دختر مهران غفوریان به تصادف پدرش

اتفاق ناگوار برای مهران غفوریان | واکنش جگرسوز دختر مهران غفوریان به تصادف پدرش
کدخبر : 31651

ویدیوی جدید از همسر مهران غفوریان اینستاگرام را ترکاند .

مهران غفوریان بازیگر باتجربه در روز گذشته با موتور تصادف کرد . واکنش دختر او به زخم های پدرش که تصادف کرده است در نوع خود جالب بود . مهران غفوریان متاهل است و یک دختر کوچک به نام هانا دارد . مهران غفوریان در سریال های طنز چهره شد و بعد ها با سریال های جدی مخاطبان و طرفداران بیشتری پیدا کرد . در ادامه ویدیوی دیده نشده از مهران غفوریان را می بینید . 

زندگینامه مهران غفوریان و همسرش

نام اصلی : مهران غفوریان

متولد : 3 شهریور 1353 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی : لیسانس نقاشی

سالهای فعالیت :

والدین : خسرو غفوریان

برادر : مهدی غفوریان

قد : 1.71 متر

همسر : آرزو غفوریان

فرزندان : هانا غفوریان

مهران غفوریان

بیوگرافی کامل مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران هنرپیشه ، کارگردان فیلم ، کمدین و فیلم نامه نویس اهل ایران است.

مهران غفوریان

زندگی شخصی و کاری مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر ، کارگردان ، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

مهران غفوریان

خانواده

فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد است ، پدرش ناخدای نیروی دریایی تهرانی تبار و مادرش معلم اهل تبریز بود تنها یک برادر موزیسین بزرگتر از خود بنام مهدی دارد.

مهران غفوریان

بیوگرافی برادرش مهدی غفوریان

برادرم مهدی نیز که 5 سال از من بزرگ تر است ، تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته موسیقی انجام داده در کل اهالی خانه ما به جز مادرم هنری هستند.

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان

آغاز بازیگری مهران غفوریان

در سال چهارم هنرستان بودم که تست بازیگری را برای برنامه آیتمی 39 به پیشنهاد دوستم دادم ، تست اولم با بیژن بنفشه خواه بود ، ازکارهای آقای داریوش کاردان بود حسین رفیعی ، کیهان ملکی ، علی سلیمانی و من از همان جا کارمان را شروع کردیم.

 

کارگردانی و بازیگری های چشم گیر مهران غفوریان

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف ، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد ، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم ، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

 

بازیگری و کارگردانی های مهران غفوریان

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع ، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد. پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار ، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

 

بهروز خالی بند زیر آسمان شهر

برنامه های نوروز 75 و گلهای 76 در شناخته شدن وی در آن سال ها نقش بسزایی داشت ، اما حضورش در سریال زیر آسمان شهر در سال 1380 بعنوان کارگردانی و بازیگر موجب شهرتش شد. او در آن سال ها به بهروز خالی بند معروف شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه