ژیلا صادقی | ازدواج ژیلا صادقی | مهریه ژیلا صادقی

طلاق ژیلا صادقی کولاک کرد | استوری معنادار ژیلا صادقی غوغا کرد

طلاق ژیلا صادقی کولاک کرد | استوری معنادار ژیلا صادقی غوغا کرد
کدخبر : 31685

صحبت های آتشین ژیلا صادقی کولاک کرد .

ژیلا صادقی مجری باتجربه تلوزیون می باشد . ژیلا صادقی در تلوزیون سابقه اجرای برنامه های متفاوتی را دارد . ژیلا صادقی در اینستاگرام نیز سرزبان ها افتاده است . در ادامه جزئیاتی از ماجرای استوری معنادار و جنجال طلاق و شکایت ژیلا صادقی را می بینید . 

زندگینامه ژیلا صادقی

ژیلا صادقی در 22 شهریور 1352 در تهران به دنیا آمد. ژیلا صادقی دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. ژیلا صادقی قبل از آغاز گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می کرد و در سال 1370 در تست تلویزیون قبول شد اما پس از وقفه ای، از سال 1378 به عنوان مجری مقابل دوربین رفت و در طول این سال ها بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را هم تجربه کرده است. ژیلا صادقی) مجری خوش بیانی است که در سال های اخیر از او در برنامه های مختلف تلویزیون به ویژه شبکه سه اجراهای خوبی دیده ایم. 

ژیلا صادقی

گرچه اصلیت خانواده اش، نیارکی هستند (منطقه ای بین رودبار و منجیل در استان گیلان) و لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی دارد… وی کار خود را با گویندگی در واحددوبلاژ آغاز کرد. در سال 69 -70 در تلویزیون تست داد و قبول شد، اما از سال 78 به عنوان مجری، مقابل دوربین رفت… گرچه او طی این مدت بازی در فیلم، چند مجموعه را هم تجربه کرد… در سریال های هزاران چشم، آینه عشق که به عنوان بهترین بازیگر خانواده انتخاب شد، بادهای موسمی که بهترین بازیگر جشنواره استانی شد و دردسرهای طلایی که از جمله کارهای او در تلویزیون است، اما فیلم های خیلی دور خیلی نزدیک، بی همتا و به خاطر سوگند از جمله کارهای سینمایی او بود…

ژیلا صادقی می گوید:بازیگری خیلی سخت است و برای همین ترجیح می دهم پا توی کفش بزرگ ترها نکنم و کمی عقب تر بیایم و سعی کنم در اجرا، کارم را قوی تر کنم.

ژیلا صادقی

هنر های دیگر ژیلا صادقی

ژیلا صادقی ورزش سوارکاری را دوست دارد و علاوه بر گذراندن دوره های تیر و کمان کلاس های غواصی را هم گذرانده است. ژیلا صادقی به غیر از بهره مندی از هنر هفتم از هنرهای تجسمی نیز بی بهره نیست و دوره فوق ممتاز خطاطی را گذرانده و به هنر تذهیب نیز همت گمارده است.

ژیلا صادقی

بیوگرافی ژیلا صادقی مجری باسابقه تلویزیون و همسرش​

ژیلا صادقی ، مجری باسابقه ی تلویزیون این روزها حضور پررنگ تری در فضای مجازی پیدا کرده و صحبت های او در مورد ماجرای خودکشی زهره فکور صبور و هتک حرمت هایی که به نام افشاگری صورت می گیرد خبرساز شده است. به همین بهانه می خواهیم مروری بر زندگی او داشته باشیم.

با بیوگرافی ژیلا صادقی و همسرش همراه باشید.

ژیلا صادقی

ژیلا صادقی متولد سال ۵۲ در تهران و دانش آموخته ی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

فعالیت خود را از معلمی در آموزش و پرورش آغاز کرد. در سال ۷۰ در سن ۱۸ سالگی بعد از گرفتن دیپلم، به طور افتخاری در مناطق محروم مشغول تدریس شد. در سال‌ های دانشجویی در مدارس نمونه مردمی تدریس می کرد. به گفته ی خودش، ستاره پسیانی، بازیگر مشهور، در پایه ی پنجم ابتدایی از شاگردان وی بود.

همزمان با تدریس، در سال ۷۱ وقتی ۱۹ ساله بود با قبولی در آزمون گویندگی وارد سازمان صدا و سیما شد و با کار‌های کوتاه نریشن فعالیتش را آغاز کرد.

از سال ۷۷ کار اجرا و گویندگی را به صورت جدی در شبکه های تلویزیونی آغاز کرد.

او در طول این سال‌ ها بازی در چند سریال و فیلم را هم تجربه کرده‌ است، از جمله سریال های تلویزیونی زیر آسمان شهر و هزاران چشم و فیلم های سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک و من سالوادور نیستم.

ژیلا صادقی دومین فرزند خانواده است و سه خواهر و یک برادر دارد. خواهر بزرگش سال ها است در کشور آمریکا زندگی می‌ کند، برادرش مقیم کشور آلمان است، یکی از خواهر‌هایش در دبی و دیگری در خارج از کشور تحصیل می‌ کند. ژیلا صادقی در سال ۹۵ با محسن رجبی ازدواج کرد.

ژیلا صادقی

ماجرای ازدواج ژیلا صادقی و محسن رجبی

به گفته ی ژیلا صادقی، محسن رجبی همسایه ی او و خانواده اش در منطقه ی لواسان بود. به مدت ۷ سال ارتباط آن ها در حد سلام و علیک بود تا اینکه محسن رجبی در سال ۹۴ از ژیلا صادقی خواستگاری کرد و آن ها در خرداد سال ۹۵ با یکدیگر ازدواج کردند.

محسن رجبی کارمند ساده ای بوده و حالا رستوران دار است.

ژیلا صادقی درباره ی مهریه خود گفته: «من هیچ شرطی برای ازدواجم نداشتم و گفتم فقط آرامش در زندگی می‌خواهم و ۱۴ سکه تعیین کردم. همسرم نیز یک تعدادی را به سکه‌ ها اضافه کرد که من بلافاصله قسمتی را به روح پدر همسرم، بخشی به خانواده اش و تعدادی را هم به خودش هدیه دادم که در آخر همان ۱۴ سکه شد.»

ژیلا صادقی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • مهرداد
    0

    اتفاقا آقای رجبی هم ورزشکار هم بودن و به سوارکاری علاقه داشتن ! کاش همون ۱۴ سکه رو هم به درگذشتگان بانو روشن ببخشید !
    از بس سین و شین کردی و سرآستین لباس همکار مرحوم رو که با مقنعه ست میکرد مسخره کردی تا ...و آه دل خانواده اش دامنت رو گرفت ! چقدر تا تریبون دستت بود به دیگران تاختی ! حالا هم قرار نیست بدبختیت رو توهمون فضای که مسخره اش میکردی (فضای مجازی ) فریاد بکشی

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه