عصرجدید | ساعت پخش عصرجدید | طلاق داور عصرجدید

مثبت هجده ترین اجرای عصرجدید | چجوری این اجرا در عصرجدید از تلوزیون پخش شد

مثبت هجده ترین اجرای عصرجدید | چجوری این اجرا در عصرجدید از تلوزیون پخش شد
کدخبر : 31803

اجرای دیدنی در عصرجدید کولاک کرد

به گزارش رصداقتصادی : شب گذشته قسمت جدیدی از عصرجدید پخش شد . در این قسمت از عصرجدید اجراهای مختلف روی صحنه رفت که در نهایت با رای داوران یک اجرا به مرحله بالاتر راه یافت . عصرجدید طرفداران زیادی دارد . عصرجدید با اجرای احسان علیخانی طرفداران بسیاری نیز دارد . در ادامه اجرای خشونت بار در عصرجدید را می بینید . 

دلیل استعفای احسان علیخانی از ماه عسل مشخص شد

احسان علیخانی مجری توانمند و شناخته شده تلویزیون که با اجرای برنامه ماه عسل لحظات قبل از افطار مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون می کشاند، چند سالی است که دیگر ماه عسل را نمی سازد و مشغول ساخت مسابقه هیجان انگیز عصر جدید و رئالیتی شو خنده دار جوکر می باشد تا لبخندی به لب مردم بنشاند.

این مجری مسلط و کار بلد تلویزیون در پست جدید اینستاگرامی خود در مورد استعفا از ماه عسل توضیحاتی را برای مخاطبان این برنامه نوشته است که در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر در نمناک خواهید خواند.

 

خداحافظی احسان علیخانی از ماه عسل

احسان علیخانی در جدیدترین پستی که این روزها در صفحه مجازی خود منتشر نموده است، پاسخ مخاطبان گله مند از ساخته نشدن ماه عسل را داد و دلایلی را برای خداحافظی و استعفا از این برنامه عنوان کرد و نوشت:

سلام رفقا

این روزها با دوستانم براتون عصر جدید میسازم و جوکر.

خوشحالم که این روزها با جوکر میتونم گاهی بخندونمتون و با عصر جدید، گاهی، هیجان زدتون کنم.

سالها ماه رمضان، ماه عسل ساختم ولی ٥ سال شد که استعفا دادم و خداحافظی کردم، دلایل حرفه ایش زیاده که طرحش بماند برای روزگاری ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیر واقعی که تعدادی در ذهنشون از من ساخته بودن و توقع غیر منطقی که از من داشتند که خیلی برام آزاردهنده بود، برای همین احساس کردم یا باید دیوونه بازی هامو انتخاب کنم یا ادامه ماه عسل، و چون دیدم قراره یک بار عمر کنم دیوانه بازی هامو انتخاب کردم، من در احوالات شخصی و زیست مرسوم و طبیعی خودم، قطعا سرشار از اشتباه، غلط، تناقض و مسائل جدی حل نشده با خودم هستم و گاهی عاجز از سرکشی خودم؛ اما تعدادی شدیدا اصرار دارن که تو رو در زندگی شخصیت، دقیق شبیه تم و جنس کاری که میسازی ارزیابی کنن و با همون متر همیشه تو رو اندازه بگیرن، بدون در نظر گرفتن احوالات شخصی تو، یعنی گذشتت، دردهات، رنج هات، آرزوهات، اختلال ها، مرض هایی که داری، حسرت هایی که میخوری و تمام آزمون و خطاهات و…

سن که میره بالا، دوست داری بیشتر شبیه خودت باشی حتی به غلط، ولی ماه عسل دانشگاه عجیبی بود برام که منو از یه پسر خام و خُل تبدیل کرد به پسری با مقداری کمتر از خامی و خُلی، که در این دانشگاه هم تجدید شدم هم مشروط شدم و گاهی قبول شدم و نمره خوب گرفتم و در آخر، فارغ‌التحصیل.

ماه رمضان مبارک

حال خوب داشتین منم دعا کنین لطفا

 

خاطره احسان علیخانی از حمیدرضا صدر در 10 سال قبل

حمیدرضا صدر یکی از نویسندگان، ممنتقدین سینما و مفسرین فوتبال بود که مدرک دکترای خود را از دانشگاه لیدز انگلیس گرفت. او سالها به عنوان کارشناس فوتبال به برنامه های تلویزیونی دعوت می شد و به موازات آن سینمای ایران و جهان را نقد و تحلیل می کرد.

حمیدرضا صدر پس از گذراندن دوران سخت بیماری سرطان، در 25 تیرماه 1400 دار فانی را وداع گفت.

احسان علیخانی در اینستاگرام خود با تعریف خاطره جالبی از حمیدرضا صدر نوشت:

١٠ سال پیش، جام ملت های آسیا در قطر بود و تیم ما با مربیگری قطبی با یک گل از کره شکست خورد و حذف شد. انتقادها زیاد بود به نحوه بازی تیم مخصوصا به افشین قطبی.

کلی تصویر خوب از حواشی بازی ها در قطر داشتیم و من تصمیم گرفتم یک مستند بسازم. از ٢٠نفر از مربیان، پیشکسوتان و صاحب نظران ِ فوتبال دعوت کردم برای مصاحبه.

آخرین نفر حمیدرضا صدر بود. وقتی آمد دفتر، انرژی عجیبی با او وارد شد. بدون گریم و هیچ ادا و اطواری نشست جلوی دوربین و ضبط را شروع کردیم. با همان انرژی همیشگی و دراماتیک کردن هر اتفاق فوتبالی، شروع کرد به تحلیل صادقانه از عملکرد تیم و مثال های تاریخ فوتبال. ضبط که تمام شد، خواهش کردم برویم باکس مونتاژ و فضای کلی مستند را ببینیم.

وقتی دیدیم توی چشم هایم نگاه کرد و گفت "که چی؟! با این آش شله قلمکار دنبال چی می گردی؟! این فضا به درد کجا می خورد؟!"

صداقت و صراحت کلام و منطقش، عین ساتور خورد به مغزم و برای جواب دادن لکنت گرفتم. نه به خاطر احترام یا ترس، به خاطر سئوالات درستش. چون نکاتش کاملا درست بود و من خیلی بی دلیل هوس کرده بودم مستند جنجالی فوتبالی بسازم؛ بدون هیچ استراتژی مشخص و هدف داری.

وقت گذاشته بود آمده بود یک ساعت ضبط کرده بودیم ولی وقتی مونتاژ اولیه گفت وگوهای قبلی و دعواها را دید برایش مهم نبود که جذاب است یا جنجالی، دنبال دلیل این فضا می گشت و من را کاملا به چالش کشید!!

 رفتیم در اتاق که چایی یا قهوه ای بخوریم با هم. احساس کرد من ناراحت شدم از شنیدن نظراتِ صریحش. شروع کرد فضا را عوض کردن با تعریف از گذشته، از آرزوهایش. از سختی هایش و لذت هایش. کلی حرف زدیم و من از هم صحبتی با او غرق لذت بودم که خیلی ناگهانی گفت:"من فکر می کنم تو وقتِ اضافه ی زندگیم هستم، تعدادی از خانواده م با سرطان مُردن. حتی با سنِ کمتر از من و ژنِ این بیماری با ماست و من مطمئنم با سرطان می میرم!"

من شوکه شدم و شروع کردم به گفتن دور از جون، انشالله ١٠٠ساله می شین و ... خلاصه از این حرف هایی که معمولا ما در این موقعیت به کسی که از مُردنش حرف می زند، می گوییم.

یکهو حرف هایم را قطع کرد و گفت:"با این حرف ها باور من تغییر نمی کنه فقط زمان رفتن رو نمی دونم."

وقتی از دفتر رفت، با حامد نشستیم، حرف زدیم، فکر کردیم و تصمیم گرفتیم بیخیال آن مستند شویم و گذاشتیمش کنار، چون حرف های دکتر صدر کاملا درست بود و فقط منتظر بودم یک نفر محکم به من بگوید که دنبال چی می گردی با این کار؟!

١٠ سال گذشت و چند روز پیش با سرطان از بین ما رفت. آن روز در چشم هایم، آنقدر محکم از مرگش گفت که انگار به حرفی که می زد ایمان داشت و جدا از شناخت عجیبش از گذشته، آینده را هم خوب می شناخت و فقط زمان رفتن را نمی دانست.

باور عمیق آدم ها چیز عجیبی ست، حتی در مورد مرگشان.

دکتر صدرِ عاشق!

دکتر صدرِ دوست داشتنی!

حتما دل مان برای شما تنگ می شود.  روحش شاد 

 

برای من فوتبال خیلی جدی است. من جزو کسانی هستم که آرزو داشتم فوتبالیست شوم نه فقط در این اندازه که ممکن است خیلی ها در دوران نوجوانی آرزویش را داشته باشند ، من فوتبال را به صورت جدی بازی می کردم. در زمان دانشگاه به خاطر فوتبال بازی کردن چند بار پایم شکست و دکتری که زیرنظرش بودم به من گفت که تو مچ پایت به درد فوتبال روی چمن نمی خورد ، درمقایسه با قد بلندی که داری مچ پایت باریک است. برای همین چندین بار از ناحیه پا آسیب دیدم. حتی در یک مقطعی در نوجوانان پرسپولیس هم بازی کردم.

 

چه دوره ای؟

زمان آقای بیداریان . بعد رفتم سایپا ، دوره علی ابوطالب. اما همیشه، همزمان با فوتبال بازی کردن درسم را ادامه دادم. در دوران دانشگاه هم درسم خیلی خوب بود و فوتبال هم بازی می کردم. درس برایم در اولویت بود. حتی می توانم بگویم که اینقدر در زمان تحصیلم در دانشگاه تهران به درس نگاه جدی داشتم که مقداری از فضای فوتبال دور شدم. الان که دارم بیشتر فکر می کنم می بینم که برای من آن زمان مثلث زندگی ام این طوری بود که درس برایم پایه بود و یک ضلع فوتبال و ضلع دیگر وسوسه سینما و تصویر بود ؛ فیلم ساختن و دوربین دست گرفتن.

 

پرسپولیسی بودنت هم به خاطر مقطعی است که در نوجوانان این تیم بازی کردی؟

من دوتا پسرخاله دارم که باهم بازی می کردیم ؛ علیرضا و امیرحسام. دومی از من فقط یک ماه کوچکتر است و الان استاد دانشگاه است. من مطمئنم که اگر امیرحسام هم مثل من دچار مصدومیت نمی شد الان یکی از بهترین چپ های فوتبال ایران بود. اصلاً یکی از حسرت های خانواده ما این است که چرا امیرحسام فوتبالیست ملی نشد. ما سه تایی پرسپولیسی دوآتیشه بودیم و چندین سال تمام بازی های پرسپولیس را استادیوم می رفتیم. تصور می کنم خیلی از اتفاقات مهم پرسپولیس را از نزدیک دیده ام.

 

پس پرسپولیسی تیر بودی؟

آره ، در این حد که سر بازی پرسپولیس – استقلال و آن سه دوی معروف، من صندلی را پرت کردم سمت ال سی دی! سر گل سوم ایمون زاید بود که این کار را کردم. شاید کسی نداند اما من یک هفته بعد از این بازی جراحی کردم. اینقدر که اعصابم بهم ریخت یک عارضه کوچکی که داشتم دچارآسیب بیشتر شد و رفتم برای جراحی! 

 

زندگی شخصی امین حیایی

امین حیایی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد 19 خرداد 1349 در تهران و در یک خانواده 5 نفره متولد شد. پدر او دارای شغل آزاد و مادرش معلم است. امین حیایی یک خواهر و برادر به نام امید دارد. او در 21 سالگی تنها خواهر خود را بر اثر ابتلا به سرطان از دست داد.

امین حیایی دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد و مدرک تحصیلی او دیپلم ریاضی فیزیک است.

 

ازدواج و فرزند امین حیایی 

امین حیایی زمانی که 22 ساله بود در سال 1371 با مونا بانکی پور ازدواج کرد. ثمره این ازدواج پسری به نام دارا حیایی می باشد. زندگی مشترک امین حیایی و مونا بانکی دوام چندانی نداشت و پس از به دنیا فرزندشان به جدایی و طلاق منتهی شد.

 

امین حیایی در تولد پسرش دارا

دارا حیایی پسر امین حیایی و مونا بانکی پور متولد 11 شهریورماه سال 1376 است. مادر دارا حیایی در سریال خواب و بیدار و فیلم سینمایی خانه ای در شن بازی کرد اما بعد از آن از دنیای بازیگری فاصله گرفت، مادر بزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری نیز از بازیگران قدیمی سینما و پیش از انقلاب بود.

دارا در دوران کودکی در سریال «مسافر پردردسر» و «امین و مینا» ایفای نقش کرد اما فعالیت خود را به صورت حرفه ای در کنار پدرش در فیلم شعله‌ور آغاز نمود.

 

امین حیایی و پسرش دارا در پشت صحنه فیلم شعله‌ور

امین حیایی در 30 سالگی برای دومین بار ازدواج کرد و او و همسرش نیلوفر خوش خلق در سال 1379 با یکدیگر آشنا و این آشنایی منجر به ازدواج شد. نیلوفر خوش خلق متول 1351 و بازیگر است.

این زوج در فیلمهایی همچون قلاده طلا ، دایره زنگی ، مانی و ندا و سریال خوب بد زشت با یکدیگر همبازی بودند.

 

ورود امین حیایی به عرصه هنر 

امین حیایی بعد از انصراف از دانشگاه به خدمت سربازی رفت و کارهای هنری خود را در مرکز هنرهای نمایشی عقیدی سیاسی نیروی هوایی ارتش آغاز کرد. 

او در سال 1370 زمانی که بازیگر تئاتر کودکان بود، مورد توجه ثریا قاسمی قرار گرفت و با معرفی ایشان اولین تجربه خود را با بازی در فیلم دو همسفر کسب نمود اما فیلم به علت موضوع سیاسی به موقع اکران نشد و او چند ماه بعد در فیلم دو روی سکه مقابل دوربین رفت. 

 

زندگی شخصی کارن همایونفر

کارن همایونفر یکی از پر افتخارترین آهنگسازان و موسیقیدانان کشورمان و داور فصل سوم عصر جدید متولد 1347 در تهران است.

کارن همایونفر عضو کانون آهنگسازان سینمای ایران و فارغ‌التحصیل موسیقی از مدرسه بیلکنت انگلستان و کنسرواتوار هاجد تپه ترکیه می باشد. از زندگی خانوادگی او اطلاعات چندانی منتشر نشده است.

این هنرمند برخلاف شایعات جزو ارامنه کشورمان نمی باشد و مسلمان و شیعه است. 

به خاطر نام او این شبهه در مورد ارمنی بودنش در میان مردم ایجاد شده است اما او در توضیح این موضوع می گوید:

نام من برگرفته از شاهنامه فردوسی است و تلفط صحیح آن کارَن (karan) می باشد که بصورت رایج مردم karen می گویند.

 

ازدواج ، همسر و خانواده کارن همایونفر

کارن همایونفر متاهل می باشد و سالها قبل ازدواج کرده است اما به دلیل بی علاقگی به مصاحبه، نام همسر وی و عکسی از او منتشر نشده است.

 

آغاز فعالیت هنری و موسیقی کارن همایونفر

کارن همایونفر از همان دوران کودکی به موسیقی علاقمند بود و از 7 سالگی مشغول آموزش پیانو شد. فرمان بهبود یکی از استادان ایشان، او را با موسیقی آشنا کرد.

کارن همایونفر پس از پایان دبیرستان برای ادامه تحصیل به کشور انگلستان رفت و در مدرسه موسیقی بیلکنت مشغول شد، سپس در کنسرواتوآر موسیقی «هاجِد تپهٔ» آنکارا، به تحصیلات تکمیلی خود ادامه داد و زیر نظر اساتید مشهور موسیقی کلاسیک ترکیه (کمال آروغلو، انور طوفان و حیکمت شیمشک) به‌صورت خصوصی اصول هارمونی و فرم را آموخت و از محضر این اساتید بنام بهره برد.

او پس از پایان تحصیلاتش به کشور بازگشت و وارد عرصه آهنگساری فیلم شد.

 

کارن همایونفر و آهنگسازی فیلم و سریال

کارن همایونفر از سال 1373 وارد سینما شد و با ساخت موسیقی فیلم اشک و لبخند در 26 سالگی فعالیت حرفه ای را در ایران آغاز نمود. دومین اثر او ساخت موسیقی سریال دو پنجره در سال 74 بود، استاد همایونفر ساخت آهنگ و موسیقی بیش از 100 فیلم را در کارنامه هنری خود دارد و همچنین موسیقی فیلم‌های بادیگارد و به وقت شام را به صورت جداگانه منتشر کرده‌ است.

 

کارن همایونفر و دریافت سیمرغ

زمنیه فعالیت موسیقی کارن همایونفر در ژانر موسیقی فیلم و موسیقی کلاسیک و موسیقی پاپ است و ساز تخصصی او پیانو می باشد.

همایونفر یکی از اعضای کنونی کانون آهنگسازان سینمای ایران است و اولین بار در سال 1387 برای موسیقی فیلم زابودم سیمرغ گرفت، او تاکنون 3 بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر و 5 بار موفق به دریافت تندیس بهترین موسیقی در جشن سینمای ایران شده‌است. 

 

تجربه بازیگری کارن همایونفر 

کارن همایونفر نه تنها در زمینه موسیقی و آهنگسازی متبحر است بلکه در حرفه بازیگری نیز تجربه بازی در فیلم اسب حیوان نجیبی را دارد و سریال صاحبدلان و نقش کوتاهی در فیلم رد پای گرگ داشته است.

 

زندگی شخصی ژاله صامتی

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 فروردین 1351 در تهران و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر می باشد.

این بانوی هنرمند یکی از بازیگران ساده و بی آلایش دنیای هنر است و پدر و مادرش اصالتا اهل ازنا در استان لرستان هستند. از خانواده ژاله صامتی اطلاعات زیادی در دسترس نیست ولی ایشان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویر مادر خود را منتشر نموده است.

 

ازدواج ژاله صامتی 

ژاله صامتی متاهل بوده و سالها قبل با آقای ایرج سنجری ازدواج کرده است،این بانوی بازیگر مراسم ازدواجش را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب مراسم عروسی آرایشگاهم نرفت.

 ایرج سنجری فرزند علی اصغر سنجری(کارگردان) متولد سال 1339  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است.

او تحصیلکرده رشته کارگردانی از کانادا می باشد که پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنری ملی بود و تجربه بازی در چند سریال قبل انقلابی را هم دارد.

 ایرج سنجری از ازدواج اول خود یک دختر و یک پسر دارد که هر دو ساکن کانادا می باشند. او و همسر دومش خانم ژاله صامتی، دو فرزند دختر به نام‌های «یاس»(متولد دهه 70) و «نیاز»(متولد دهه 80) دارد.

 

خانواده ژاله صامتی

ایرج سنجری و همسرش ژاله صامتی در کنار دخترانشان یاس و نیاز

آقای سنجری در چند نمایش و فیلم و سریال از جمله سریال زیرخاکی ، نمایش برف سرخ ، تئاتر یادم تو را فراموش تجربه همبازی بودن با همسرش ژاله صامتی دارد.

این زوج هنری در فیلم سینمایی «وجه حامل» به کارگردانی بهمن کامیار نیز به عنوان زن و شوهر در مقابل یکدیگر بازی کردند.

 

آغاز بازیگری ژاله صامتی در تئاتر، سینما و تلویزیون

ژاله صامتی از کودکی عاشق بازیگری بود اما با ورود به دانشگاه با کار تئاتر دانشجویی تئاتر را آغاز کرد واولین بار در سال 68 با نمایش کاکاسیاه در تئاتر شهر روی صحنه رفت.

 

ژاله صامتی در 17 سالگی با گریم نمایش کاکاسیاه

او در سال 1372 با فیلم دت یعنی دختر جلوی دوربین حضور یافت و بازی موفقش در این فیلم راه رابرای انتخاب بعدی اش باز کرد و یکسال بعد به عنوان بازیگر نقش اول فیلم دشت ارغوانی انتخاب شد.

 

ژاله صامتی در نمایی از فیلم دشت ارغوانی

اولین تجربه بازیگری ژاله صامتی در تلویزیون به سال 1375 و سریال یحیی و گلابتون مربوط می شود. او سال 1378 تجربه موفقی در «آژانس دوستی » بدست آورد و در این فیلم با فردوس کاویانی ، اصغر همت و حسین پناهی همبازی بود.

ژاله صامتی در سال 1380 بعد از بازی در سریال «کارگاه شمسی و دستیارش مادام» به مدت 15 سال در تلویزیون حضور نیافت اما در نهایت سال 96 با سریال «نفس» به قاب تلویزیون بازگشت. 

 

بیوگرافی مجید اسماعیلی تهیه کننده و همسرش

مجید اسماعیلی, (Majid Esmaili) متولد ۱۰ تیر ماه ۱۳۵۰ در تهران اهل ایران، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم سیاسی و مهندسی برق، تهیه کننده ، کارگردان ، دستیار اول کارگردان ، برنامه ریز ، دستیار دکور و صحنه ،دستیار صحنه و لباس و نوازنده ایرانی و استاد دانشگاه است که از دهه ۸۰ تاکنون در عرصه تهیه کنندگی و فیلمنامه نویسی و کارگردانی و انیمیشن سازی در سینما و تلویزیون ایران مشغول به فعالیت است.

از او به عنوان بنیانگذار ساخت انیمینش در ایران یاد میشود و از اولین کسانی است که ساخت انیمیشن در ایران را پایه گذاری کرد.

 

 

سوابق هنری

استاد اسماعیلی از دهه ۷۰ با دستیاری کارگردانی و فیلمنامه نویسی وارد عرصه هنری شد و البته چهره کمتر شناخته شده در عرصه هنری و سینما می باشد.

او سابقه تهیه کنندگی ۱۰ فیلم سینمایی مطرح همچون دلشکسته ساخته علی رویین تن، چراغ های ناتمام مصطفی سلطانی و ماهی سیاه کوچولو و… در کارنامه هنری خود دارد.

سوابق و فعالیت های مجید اسماعیلی 

بیشترین فعالیت او در زمینه تهیه کنندگی استد و در کنار آن نیز در زمینه کارگردانی ، دستیار اول کارگردانی ، برنامه ریز ، دستیار دکور و صحنه ،دستیار صحنه و لباس و نوازندگی نیز فععالیت داشته است

او هم اکنون مدرس دانشگاه شهید بهشتی ،علامه طباطبایی و عضو انجمن علمی اسلام و توسعه ، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی

مدیر عامل مؤسسه آوین رسانه فیلم می باشد.

کارگردانی فیلم گیمجی و دستیار کارگردانی خدا نزدیک است و خاله سوسکه و کارگردانی پادشاه آب از دیگر فعالیت های ایشان است.

وی سابقه همکاری با هومن سیدی را در کارنامه هنری خود دارد و برای تهیه دو فیلم سینه سرخ و ماه جبین موفق به دریافت جوایز متعدد جشنواره های جهانی شده و شاهزاده ایرانی دیگر فیلم این تهیه کننده در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه