مهران غفوریان | ازدواج مهران غفوریان | طلاق مهران غفوریان

مهران غفوریان عزادار شد | مهران غفوریان به سوگ نشست

مهران غفوریان عزادار شد | مهران غفوریان به سوگ نشست
کدخبر : 31889

استوری جگرسوز مهران غفوریان اینستاگرام را ترکاند .

مهران غفوریان بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . مهران غفوریان در سریال های طنز و جدی زیادی ایفای نقش کرده است . مهران غفوریان با انتشار استوری ای حادثه فروریختن متروپل را را تسلیت گفت او یک ویدیوی غم انگیز را منتشر کرد . مهران غفوریان به تازگی در سریال نوبت لیلی نیز ایفای نقش کرده است . در ادامه استوری مهران غفوریان را می بینید .

 

 مهران غفوریان بازیگر و کارگردان همسایه ها بستری شد

 مهران غفوریان که این روزها به عنوان بازیگر و کارگردان سریال همسایه ها با محتوی طنز است به دلیل فشار کاری در بیمارستان بستری شد. حسین سلیمانی که در این سریال نقش برادر مهران غفوریان را بازی می کند با انتشار عکس و پیامی از بهبودی حال کارگردان گفت.

حسین سلیمانی نوشت : 

مهران غفوریان به دلیل فشار کاری امروز در بیمارستان بستری شد

خداروشکر که رو به بهبود هست ، دمت گرم رفیق باغیرت که حتی روی تخت هم می گفتی فردا حتما کار می کنیم...

مگه داریم اینقدر آدم باروحیه 

برای سلامتی همیشگی مهران عزیز دعا کنید

 

نظر مهران غفوریان درباره فیلم های کمدی

مهران غفوریان بازیگر ، کارگردان و فیلم نامه نویس 42 ساله کشورمان درباره فیلم های کمدی در جشنواره فیلم فجر توضیح میدهد و میگوید فیلم های کمدی یک جشنواره مستقل نیاز دارند.

مهران غفوریان می گوید:کارگردان های کمدی ساز اگر در جریان رقابت قرار بگیرند، فیلم های خوبی می سازند. چه بهتر با فیلم های خوب گیشه را بدست بیاورند. و چه بهتر که سلیقه مردم را ببریم بالا تا در فیلم هایمان کمتر هندی برقصیم.

 

مهران غفوریان کارگردان همسایه ها

مهران غفوریان (کمدین؛ بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما)؛ جشنواره مستقل کمدی را نیاز جامعه سینمایی ایران می داند و معتقد است حق مطلب در جشنواره فیلم فجر برای سینمای کمدی ادا نمی شود.

غفوریان درباره فیلم های جشنواره فجر نیز گفت:در میان فیلم های نمایش داده شده در جشنواره امسال؛ من فقط فیلم نگار را دیدم. چون سر فیلمبرداری سریال همسایه ها بودم فرصت دیدن دیگر فیلم های جشنواره را پیدا نکردم اما فیلم نگار که کار رامبد جوان بود را خیلی پسندیدم. بازی نگار جواهریان هم در فیلم بسیار خوب بود.

بازیگر فیلم پنجاه کیلو آلبالو راه یافتن دو فیلم کمدی به بخش مسابقه جشنواره امسال را اتفاق تازه ای دانست و گفت:خیلی خوشحال شدم که دو فیلم کمدی به بخش مسابقه راه یافته بود. سینمای ایران باید به سمت امید دادن به مردم پیش برود چون انسان به امید زنده است.

کارگردان زیر آسمان شهر درباره نوع نگاه جشنواره فجر به فیلم های کمدی گفت:فیلم های کمدی خود نیازمند یک جشنواره مستقل هستند زیرا هم تعداد آنها رو به افزایش است و هم درقبال فیلم های ژانرهای دیگر؛ حق آنها ادا نمی شود. وقتی هم فضایی برای جدی گرفتن فیلم های کمدی در جشنواره وجود نداشته باشد؛ این سینما مسلما آثار خوب و قابل رقابتی تولید نمی کند.

وی افزود:کارگردان های کمدی ساز اگر در جریان رقابت قرار بگیرند، فیلم های خوبی می سازند درغیر این صورت به دنبال گیشه می روند که همیشه آن را دارند. پس چه بهتر با فیلم های خوب این گیشه را بدست بیاورند. بهتر است با بالا بردن سلیقه مردم صاحب گیشه شویم و در فیلم هایمان کمتر هندی برقصیم.

مهران غفوریان هنوز ساخت سریال همسایه ها را برای شبکه نسیم ادامه می دهد. 

 

گفتگوی خواندنی مهران غفوریان

مهران غفوریان کمدین و بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها مشغول بازی در سریال در حاشیه 2 میباشد در گفتگویی درباره زندگی شخصی و کاری اش می گوید. با ما همراه باشید و گفتگوی خواندنی مان را با مهران غفوریان از دست ندهید.

غفوریان حتی نگاه خوبی نسبت به طنز دارد که آن را با ساخت و بازی همزمان زیر آسمان شهر به اثبات رساند. او که در تبدیل یک موقعیت ساده به یک لحظه ناب کمدی استعداد عجیبی دارد، به راحتی هر صحنه ساده ای را کمیک می کند. این بازیگر را همیشه در قالبی طنز دیده ایم و همیشه به یک میزان مورد علاقه بوده است. حالا می خواهیم وجوه تازه ای از او را در این مصاحبه بشناسیم.

 

20 سال روی موج خوب

کار طنز سختی هایی دارد که دیده نمی شود. شما در لحظه، موقعیتی را به هر شکلی خلق می کنید که عالی است اما یک دفعه اتفاقی می افتد که کار به تکرار می رسد و آن بکر بودن اولش را از دست می دهد. تکرار که زیاد می شود، هم انرژی شما هم حس آن صحنه از بین می رود اما باید با همه این شرایط جوری بازی کنید که مخاطب متوجه نشود و بخندد. خب این کار ساده ای نیست. یک جوک هم همان دفعه اول تاثیر جذابش را دارد و به تکرار که برسد از نفس می افتد. خود بازی طنز هم در درازمدت خلاقیت زیادی می خواهد تا برای مردم جذاب و خواستنی باشد. بیشتر از 20سال در این کار بودن و کار جدید داشتن و تکراری نشدن، ساده نیست.

 

حال خوب من و مردم

به نظرم هر کسی باید کار خودش را انجام بدهد و در ژانر خودش درست حرکت کند. من که بازیگر طنزم بهتر است در همین رشته باشم. من دوست دارم یک نقش جدی بازی کنم اما ترجیح می دهم طنز خوب بازی کنم. همه چیز بستگی به این دارد که چه کسی تو را انتخاب کند و در چه کاری به خدمت بگیرد. قطعا من می توانم جدی و تلخ هم بازی کنم و این تجربه را به صورت محدود داشتم اما طنز چیزی است که واقعا دوست دارم چون هم حال خودم را خوب می کند و هم حال مردم را.

 

خداحافظ رودربایستی

شاید کمی دیر متوجه شدم اما فهمیدم که لزومی ندارد به هر پیشنهادی، جواب مثبت بدهم. خیلی وقت ها اواسط کار متوجه می شدم از آن پیشنهاد اولیه کلی فاصله دارد و توی ذوقم می خورد اما ادامه می دادم چون به تعهد کاری معتقد هستم و اینکه کار در هر حال باید به پایان برسد. اما حالا خجالت و رودربایستی را کنار گذاشته ام. مهم نیست به کسی بربخورد. مهم این است که دیگر اشتباه قبل را تکرار نکنم. کلا سعی کرده ام در سال های اخیر نه تنها در کار بلکه در زندگی شخصی هم تغییرات عمده ای در خود ایجاد کنم.

 

یک کار فانتزی آبرومندانه

کار «سیگنال موجود است» یک کار فانتزی اما با سر و شکلی آبرومند است. مهدی مظلومی دنبال این نیست که به زور هر چیزی بخواهد مخاطب را بخنداند. نوع کمدی آن را دوست داشتم و به نظرم نقشم در آن به شکل جالبی درآمده است. همیشه از بازی در نقش آدم هایی که کار نکرده ام استقبال می کنم.

 

همکاری متوالی با مدیری

خوشحالم از اینکه در سال های اخیر چندین بار با مهران مدیری همکاری کرده ام. مهران کارهایی می سازد که شما نمی توانید آنها را قبول نکنید. جنس بازی هرکدام از ما را می شناسد و نقش هایی که به افراد می دهد، بهترین انتخاب است. شرایط کار با او همیشه عالی است و همه، کارهایش را می بینند؛ در این شرایط معلوم است که دوست دارم با او همکاری داشته باشم. فکر خوبی پشت کارهای مدیری است و نظم کارهایش مثال زدنی است. کارها و تیمش درجه یک هستند و انرژی زیادی به بازیگر می دهد. هر بار آنقدر نقش پیشنهادی اش جذاب است که آدم ناخودآگاه جذب می شود. کارهای آیتمی هم تنوع بازی خوبی به بازیگر می دهند و برای همین دوست دارم با مهران باشم.

 

ازدواج یعنی تغییر بزرگ

بعضی ها می گویند بعد از ازدواج تغییر نمی کنند اما به نظرم این خودش یک جور نقص است چون ازدواج شرایط زندگی و حتی فکر تو را نسبت به مسائل عوض می کند. مگر می شود آدم تغییر نکند!؟ شما کارهایی را انجام می دهید که فکرش را هم نمی کردید و برعکسش هم هست، یعنی کارهایی را که قبلا می کردید، دیگر انجام نمی دهید. البته درست است که آدم کلا عوض نمی شود اما به هر حال تغییراتی رخ می دهد؛ البته برای من این تغییرات به سمت خوبی بوده است.

 

ورزش های برادرانه

مدتی همراه برادرم کاراته را دنبال می کردم. خیلی هم خوب پیش رفتم اما بعد از مدتی رهایش کردم. بدی کار بازیگری این است که شما نمی توانید برنامه منظمی داشته باشید و از خیلی از کارها که دوست شان دارید، می مانید. روزی دوست داشتم قهرمان هنرهای رزمی بشوم و عاشق لباس های این رشته بودم. من ذاتا استعداد چاقی دارم و به همین دلیل خیلی دوست دارم ورزش را در کارهای روزمره خودم قرار دهم ولی معمولا خیلی در این کار موفق نبوده ام!

 

ماجرای بی سابقه خندوانه

به نظرم اتفاقی که در خندوانه افتاد یک ماجرای بی سابقه بود. رامبد جوان شکل خوبی از کمدی را در کارش خلق کرد که باعث جلب مخاطب شد. این حس صمیمیت فضای برنامه و اینکه ما باید زنده و با توانایی خودمان به تنهایی مردم را بخندانیم یک جور محک زدن خودمان هم بود. فکر نمی کردم اینقدر مورد استقبال واقع شود. البته من سعی کردم با خود و خانواده ام شوخی کنم که به کسی برنخورد. این برنامه ها باعث نزدیک تر شدن مردم با بازیگران می شود. اساسا خنداندن مردم مهم ترین مساله بوده؛ وگرنه جنبه مسابقه اش بین بچه ها اصلا مطرح نبود. خوشحالم که توانستم برای لحظاتی دل مردم را شاد کنم.

 

رویای گالری هنری

هنوز هم گاهی نقاشی می کشم. من اصلا از نقاشی وارد هنر شدم و بعد به بازیگری پرداختم. کارم هم خیلی خوب بود. یک زمانی فکر می کردم تابلوهای مختلفی کار کنم و نمایشگاه بگذارم ولی نشد. شاید بعدها این کار را انجام بدهم. (باخنده)

 

صدای خوب خوانندگی

برادرم، مهدی دنبال موسیقی رفت ولی من دنبال هنر پدرم یعنی نقاشی رفتم. پشیمان نیستم. استعداد موسیقی نداشتم. صدای خوب خوانندگی هم نداشتم اما به شدت به موسیقی علاقه دارم و کارهای برادرم را دوست دارم.

 

صداقت شرط اول رفاقت

آدم می تواند به راحتی با آدم های زیادی آشنا شود اما رفاقت، زیاد اتفاق نمی افتد. من از دوستان زیادی ضربه خورده ام که فکرش را هم نمی کردم. به نظرم شرط اول و آخر رفاقت، وجود صداقت و روراستی است. الان خیلی راحت به هم دروغ می گوییم و مهم نیست اعتمادها از بین برود. برای همین خیلی ها را می شناسم ولی دوستان زیادی ندارم.

 

مهران غفوریان زیر تیغ جراحی در بیمارستان

مهران غفوریان بازیگر طنزپرداز کشورمان در بیمارستان بستری شد . مهران مهام تهیه کننده سریال پنچری درباره وضعیت مهران غفوریان در بیمارستان و عمل جراحی او توضیحاتی داد که در ادامه میخوانید. بازیگر سریال «پنچری» شب گذشته در بیمارستان نیکان بستری شد تا به سرعت تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد

مهران مهام تهیه کننده سریال «پنچری» گفت:به دلیل عارضه ای که مدت ها مهران از آن رنج می برد با دکتر وریانی عزیز مشورت داشتم که ایشان معتقد بودن به سرعت باید مهران غفوریان تحت عمل جراحی قرار بگیرد. اگرچه خود مهران اصرار داشت این اتفاق بعد از پایان سریال رخ بدهد اما من نپذیرفتم چرا که نظر پزشک متخصص این است که او به سرعت تحت عمل قرار بگیرد و من به عنوان مسئول این پروژه بیش از هر چیز باید به سلامت همکارانم فکر کنم نه پیشرفت سریال. جالب است بدانید با هماهنگی مدیران محترم شبکه قصه را به سمتی پیش بردیم که بتوانیم اتفاق رخ داده را جزیی از سریال و روند داستان جلوه داده تا به کلیت کار هم لطمه ای وارد نشود.

 

سوپرایز مهران غفوریان در شب تولدش

مهران غفوریان بازیگر سریال های طنز تلویزیون و کمدی برتر برنامه خندوانه در شب تولدش مهمان یک برنامه شد و پرده از راز ماجراهای جالبی از زندگی اش برداشت. بازیگر سریال پنچری در این برنامه درباره ماجرای شب خواستگاری اش و تماس تلفنی با تلویزیون در همان شب و شیطنت های دوران کودکی اش صحبت کرد.

 

خاطرات جالب مهران غفوریان بازیگر طنز

مهران غفوریان در این برنامه درباره کار کردن از دوران کودکی گفت و ادامه داد:من از کودکی اهل کاسبی کردن بودم و در دوران کودکی عروسک میفروختم و همیشه برای رسیدن به پول تلاش کرده ام و هیچوقت چیز الکی از خدا نخواسته ام.

مهران غفوریان در این بخش از برنامه با حضور برادرش مهدی و کیکی که برای تولدش آورده بود سوپرایز شد و جشن تولد به یادماندنی در این برنامه برایش رقم خورد.

در ادامه گفتگو بازیگر زیر آسمان شهر درباره دهه 40 زندگی گفت:دهه 40 دهه گرفتاری است چون عقلت کامل شده و دیگر نمیتوانی خودت را به نفهمیدن بزنی و مسئولیت های زیادی بر دوش تو قرار میگیرد. من از 30 سالگی به بعد را بیشتر دوست داشتم .

مهدی غفوریان برادر مهران خاطره ای از دوراه کودکی خودش و مهدی تعریف کرد و از شیطنت های مهران غفوریان گفت.

 

آرزو همسر مهران غفوریان کیست؟

همسر مهران غفوریان در عرصه بازیگری فعالیتی ندارد و خانه دار است به خصوص از زمانی که دخترشان به دنیا امده است سعی میکند که به فرزندش بپردازد و در زمینه هنری کاری انجام ندهد .

آرزو همسر مهران غفوریان کیست؟ بیوگرافی و عکس بدون حجاب آرزو غفوریان

آنها در سال دی ماه 1393 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1397 صاحب یک فزند دختر به نام هانا شدند.

خانم ارزو در عرصه مدلینگ نیز فعالیت میکند و عکس های از او به عنوان مدل تبلیغاتی در فضای مجازی منتشر شده است.

 

ماجرای آشنایی

غفوریان در برنامه دورهمی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت که ما در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و آرزو من را نمیشناخت!!! و بعد از آشنایی به او گفتم که من بازیگرم و بعدا متوجه شد او میگوید که همسرش فقط شبکه آی فیلم را تماشا میکند.

 

آرزو همسر مهران غفوریان کیست؟ بیوگرافی و عکس آرزو غفوریان

او درباره اینکه آیا پدر خوبی میباشد یا نه گفت اهل بزرگ کردن بچه در ناز و نعمت نیستم. دوست دارم با به دست آوردن هر چیزی ذوق کند نه این که برایش فرقی نداشته باشد. خودم از ۱۷ سالگی در یک کاغذفروشی در ظهیرالاسلام کار می کردم و هر چیزی که با دستمزدم می خریدم برایم جذاب بود.»

 

عکس جنجالی همسر مهران غفوریان

او در مورد دوران مدرسه اش هم گفت: «در دوره راهنمایی و دبیرستان اگر از مدرسه به پدرم زنگ می زدند اول کچلم می کرد و بعد دستم را می گرفت و به مدرسه می برد! هر چقدر هم می گفتم شاید برای چیز دیگری صدایت کرده اند گوش نمی داد… سه سال در کلاس اول دبیرستان ماندم و اولین باری که تجدید شدم کلاس پنجم ابتدایی بودم.» غفوریان در مورد این که بعضی بازیگران از بدحسابی بعضی تهیه کنندگان گلایه دارند، گفت: «بازیگرها هم زندگی شان مثل بقیه خرج دارد. الان مدلی شده است که بازیگر می گوید تا پولم را نگیرم کار را شروع نمی کنم. نباید طوری برخورد کنیم که بازیگر مجبور شود این را بگوید.»

 

کاهش وزن مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر طنز سینما و تلوزیون را می توان جزء بازیگرانی نامید که در زندگی هنری و حتی زندگی شخصی‌اش هیچ وقت به دنبال حواشی و حاشیه‌سازی نبوده است. این بازیگر نام آشنای ایرانی از سالیان دور کار خود را آغاز کرد و در طی سالها پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری برداشت.

مهران غفوریان به عنوان یک بازیگر با اندامی خاص در ذهن ها نقش بسته بود، بازیگری تپل و بانمک. وزن زیاد او با چهره خندان و نوع بازی کردن نقش هایش کارکتری خاص را برای او رقم زده بود.اما این کارکتر مربوط به مهران غفوریان همیشگی نبودو او تصمیم گرفت لاغر شود.

مهران غفوریان

زندگی شخصی و کاری مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

مهران غفوریان

آغاز بازیگری مهران غفوریان

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

مهران غفوریان

کارگردانی و بازیگری های چشم گیر مهران غفوریان

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

مهران غفوریان

شروع بازیگری مهران غفوریان

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

مهران غفوریان

شبکه نمایش خانگی:

- با من خوش میگذره   (مرتضی آتش زمزم  ۱۳۹۵)

- عطسه  ( مهران مدیری   ۱۳۹۴)

- سیگنال موجود است (  مهدی مظلومی   ۱۳۹۳)

- عاریه  (  متین اوجانی  ۱۳۹۲)

- شوخی کردم  ( مهران مدیری   ۱۳۹۲)

- یه اتفاق ساده   ( متین اوجانی  ۱۳۹۲)

- شهر امن و امان است   ( متین اوجانی  ۱۳۹۲)

-  مشعل  ( عباس خواجه وند   ۱۳۹۲)

- دل سپرده  ( عباس مرادیان  ۱۳۹۲)

- زندگی به شرط چاقو  ( عباس مرادیان  ۱۳۹۲)

-  دربست تا لواسون  ( جواد مزد آبادی   ۱۳۹۲)

- تلخ اما شیرین  ( جواد مزد آبادی   ۱۳۹۲)

- من کارگرم  ( علی توحیدپرست   ۱۳۹۲)

- شام ایرانی ( سروش صحت  ۱۳۹۲)

- سر پیری و معرکه‌گیری ( راهب قاسمیان   ۱۳۹۱)

- گدایان تهران ( عباس خواجوند  ۱۳۹۱)

- شوخی با ستارگان ( امیرحسین قهرایی   ۱۳۹۱)

- نردبان چوبی ( فرهاد ارج  ۱۳۹۰)

- رفیق فابریک  ( علیرضا نجف زاده  ۱۳۹۰)

- من پلیس نیستم   ( مهران غفوریان  ۱۳۸۹)

- کبرا ۰۰۱۱  ( مهدی مظلومی  ۱۳۸۸)

- بی ستاره ( بهمن گودرزی  ۱۳۸۸)

- یه آسمون آبی سقف اتاق منه  ( مجتبی چراغعلی  ۱۳۸۷)

- توهم  ( اکبر منصورفلاح  ۱۳۸۷)

- هندوانه شب یلدا  ( سعید آقاخانی   ۱۳۸۶)

مهران غفوریان

خانواده هنرمند مهران غفوریان

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند. مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

مهران غفوریان

ورزش کار بودن مهران غفوریان

وقتی صحبت از هیکل مهران غفوریان به میان می آید طبیعی است که ذهن مردم معطوف موارد خاصی شود و برایشان عجیب باشد که چطوری مهران غفوریان با این وزن در کاراته و رشته های رزمی فعالیت می کند اما واقعا این طور می باشد مهران غفوریان در رشته های رزمی با برادرش فعال بوده است.

مهران غفوریان

فوت پدربزرگوار مهران غفوریان

پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.

مهران غفوریان

ازدواج و همسر مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه ای کرد، او و همسرش در حال حاضر فرزندی ندارند.

مهران غفوریان

خنداننده برتر شبکه نسیم

رامبد جوان بین کمدین های خندوانه مسابقات استندآپ کمدی اجرا نمود که در مرحله نهایی مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله توانستند به صورت مشترک به رتبه اول دست پیدا کنند.

مهران غفوریان

سخت گیر در انتخاب غذا

مهران غفوریان با توجه به اینکه به هیکل او می خورد که به هیچ غذایی دست رد نمی زد اما با حضور در برنامه شام ایرانی این را ثابت نمود که بسیار سخت گیر در انتخاب غذا می باشد و برایش ریزه کاری های بسیاری مهم می باشد.

مهران غفوریان

خصوصیات اخلاقی مهران غفوریان از زبان خودش:

من برخلاف شخصیت هایی که در بازی می کنم، خیلی جدی ام و در زمان کار با جدیت تمام کارهایم را دنبال می کنم . کسانی که با من کار کرده اند از خصوصیات اخلاقی من با خبر هستند ولی در کل سعی می کنم هر کاری را در زمان خودش انجام دهم.

مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان:

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 در سن 40 سالگی با دختری بنام آرزو ازدواج کرد،آشنایی این دو در یک مرکز خرید اتفاق افتاد و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. ثمره ازدواج دختری به نام هانا در بهمن 97 است.

مهران غفوریان

لاغری مهران غفوریان:

به خاطر از بین رفتن و ساییده شدن مفصل ران و وزن زیادی که داشته مجبور شد یک بار تن به جراحی لاغری بدهد که می گوید بیشتر سایزم کم شد تا وزنم حالا با رژیم غذایی به شدت لاغر کرده است.

مهران غفوریان

مهران غفوریان در برنامه خندوانه:

مهران غفوریان سال ۱۳۹۴ و در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود نماید.

مهران غفوریان

فیلم شناسی مهران غفوریان

کارهای سینمایی مهران غفوریان

1397:ما همه با هم هستیم (کمال تبریزی)

1396:داش آکل (محمد عرب)

1396:خالتور (آرش معیریان)

1396:ما خیلی باحالیم (بهمن گودرزی)

1395:آس و پاس (آرش معیریان)

1395:ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا (عبدالرضا کاهانی)

1394:ناردون (فریدون حسن پور)

1394:50 کیلو آلبالو (مانی حقیقی)

1393:مجرد 40 ساله (شاهین باباپور)

1392:کالسکه (آرش معیریان)

1391:جابه جا (علی توکل نیا)

1389:پیتزا مخلوط (حسین قاسمی جامی)

1389:سه نفر روی خط (خسرو ملکان)

1389:فوتبالی ها (سیامک خواجه وند)

1388:پرواز مرغابی ها (علی شاه حاتمی)

1388:حلقه های ازدواج (شاهین باباپور)

1388:شیر و عسل (آرش معیریان)

1385:دختر میلیونر (اکبر خامین)

1385:زن بدلی (مهرداد میرفلاح)

1385:کلاهی برای باران (مسعود نوابی)

1383:انتخاب (تورج منصوری)

1383:شارلاتان (آرش معیریان)

1376:کلید ازدواج (داود موثقی) 

 

من خواهر مهران غفوریان نیستم

به تازگی عکسی منتسب به مهران غفوریان و خواهرش در فضای مجازی منتشر شده بود اما پس گذشت چند روز از انتشار این عکس خانومی که با این بازیگر کمدی عکس گرفته بود نسبتش را با مهران غفوریان تکذیب کرد.

تکذیب اینستاگرامی خانومی که چند روزی است به عنوان خواهر مهران غفوریان در رسانه ها معرفی شده!|من خواهرشون نیستم..

 

مهران غفوریان و خانومی که خواهرش نیست

غفوریان بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به جرگه کارگردانان تلویزیونی پیوست. او در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد. پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلمهای سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخته است.

غفوریان در جریان مسابقات خنداننده برتر، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود نماید.

 

مهران غفوریان و همسرش

مهران غفوریان در تاریخ 13 دی ماه 93 متاهل شد و چندی پیش از آن در برنامه تلویزیونی گلخانه  خبر نامزدی اش را اعلام نموده بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه