شاهرخ استخری | طلاق شاهرخ استخری | ثروت شاهرخ استخری

شاهرخ استخری سیاه پوش شد | شاهرخ استخری عزادار شد

شاهرخ استخری سیاه پوش شد | شاهرخ استخری عزادار شد
کدخبر : 31890

استوری شاهرخ استخری در اینستاگرام ترکاند .

شاهرخ استخری بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . شاهرخ استخری در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . شاهرخ استخری در اینستاگرام حسابی فعال است . شاهرخ استخری در اینستاگرام بالای 3 میلیون فالوور دارد . شاهرخ استخری در اینستاگرام به آبادان برای حادثه متروپل تسلیت گفت . شاهرخ استخری خود را عزادار و غمخوار آبادانی ها می داند . در ادامه عکسی که استخری منتشر کرده است را می بینید .

شاهرخ استخری

زندگی شخصی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد.

 

عکسی از کودکی شاهرخ استخری

این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

 

شاهرخ استخری و خواهرش نیلوفر

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

 

شاهرخ استخری در کنار پدرش

این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

 

آشنایی با همسر شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است او این روزها در حال ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

 

همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد .سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.تحصیلات سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد.

 

شاهرخ استخری در چه فیلم های سینمایی و تلویزیونی بازی کرده است؟

۱۳۹۴ آن آواز غمناک

۱۳۹۳ دوربین

۱۳۹۳ تعطیلات

۱۳۹۲ تقدیر نهایی

۱۳۹۱ کبریت سوخته

۱۳۹۱ سوگند

۱۳۹۰ پس کوچه های شمرون

۱۳۹۰ برگشت ناپذیر

۱۳۹۰ ساعت شلوغی

۱۳۹۰ یک دو سه

۱۳۹۰ چک

۱۳۸۶ تلخون

۱۳۸۷ شریک

۱۳۸۴ یک شب همین طوری کنارم باش

1397 فیلم کوتاه جاده فرعی

 

شاهرخ استخری در چه سریال هایی بازی کرده است؟

۱۳۸۶ پریدخت

۱۳۸۷ مثل هیچ کس

۱۳۸۷ ماه عسل

۱۳۸۸ دلنوازان

۱۳۸۹ فاصله ها

۱۳۸۹ پرانتز باز

۱۳۹۳ آمین

۱۳۹۵ ماه و پلنگ

1396 پرواز در ارتفاع صفر

1396 دلدادگان

 

نمایش و نمایشنامه خوانی شاهرخ استخری

1397نمایش کمیته نان

1397نمایش نامه خوانی سالی که دوبار پاییز شد

 

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

 

دوستی شاهرخ استخری با پندار اکبری

پندار اکبری بازیگر جوان کشورمان و پسر عبدالرضا اکبری از دوستان صمیمی شاهرخ استخری است و رفاقت خاصی میان آنها وجود دارد که از بازی در سریال فاصله ها آغاز شد و ادامه دار گردید.

 

شاهرخ استخری و پندار اکبری بازیگران فاصله ها

این رفاقت میان شاهرخ استخری و پندار اکبری به اندازه ای زیاد است که پندار اداره یکی از شعبه های طلاسازی شاهرخ استخری را هم برعهده دارد و رفت و آمد خانوادگی هم با یکدیگر دارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه