بهرام افشاری

جزئیات | شکایت دختر دبیرستانی از بازیگر معروف سریال پایتخت بخاطر مزاحمت

جزئیات | شکایت دختر دبیرستانی از بازیگر معروف سریال پایتخت بخاطر مزاحمت
کدخبر : 31925

پای بهرام افشاری به کلانتری رسید .

به گزارش رصداقتصادی : بهرام افشاری بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . بهرام افشاری در برنامه دورهمی مهران مدیری خاطره ای از رفتن به کلانتری برای مزاحمت تعریف کرد که برای همه بسیار خنده دار بود . در ادامه جزئیات کامل این خاطره بهرام افشاری را می خوانید .

بهرام افشاری بازیگر بلند قامت سینمای ایران که با ایفای نقش بهتاش فریبا در سریال پایتخت به شهرت فراوانی دست یافت، در این روزها مشغول بازی در سریال خانگی راز بقا جدیدترین اثر سعید آقاخانی است.

در این سریال بازیگر طناز کشورمان نقش رحیم را ایفا می کند، کاراکتری که به مرد نَمیر معروف است و عاشق دختری به نام بیتا می شود. به بهانه عشق و عاشقی بهرام افشاری در سریال راز بقا، در این بخش از فرهنگ و هنر نمناک ماجرای حقیقی عاشق شدن بلندترین بازیگر سینما و تلویزیون را منتشر کرده ایم.

بهرام افشاری

خاطره جالب بهرام افشاری از عشق دوران نوجوانی اش

بهرام افشاری بازیگر توانمند سریال پایتخت در گپ و گفتی با مهران مدیری در برنامه دورهمی از ماجرای عاشق شدنش قبل از بازیگری پرده برداشت و عنوان نمود:

من هنرستان که بودم چون هنرستان دیر تعطیل می شد، 2 و ربع تعطیل می شدیم. یه هنرستان ما بودیم و یه 500 متر بالاتر هنرستان دخترونه بود. من از یه دختر خانمی خیلی خوشم می آمد، فقط هم تعطیل می شدیم یه اتوبوس می اومد خالی ماها رو سوار می کرد، یه اتوبوس هم مستقیم رد می شد، می رفت اونور.

من فقط می ایستادم و نگاه می کردم. این دختر خانم سوار اتوبوس نمی شد و فقط رد می شد. من فقط لبخند می زدم، اون هم لبخند می زد و می رفت. بعضی وقتها هم می خواستم شیرین بازی در بیارم با صدا می خندیدم.

یه چند روزی این اتفاق افتاد، یه روز آمد نگاهش کردم، گفت:خفه شو... این رو که گفت من دل شکسته شدم و رفتم خونه و آهنگ های غمگین گوش کردم. فرداش دوباره دیدمش، لبخند زدم اون هم لبخند زد و رفت، از این کنتراست رفتاری خیلی اذیت شده بودم، بعداً متوجه شدم اونها دو تا خواهر دوقلو هستند که باهم قهرند و یکیشون از من خیلی بدش می آمد.

یه بار شجاعت پیدا کردم و رفتم دم در هنرستان، ناظمشون امد با مامورهای کلانتری و من رو مورد هدایت قرار دادند. یه مدتی گذشت، یه بار دو تا اتوبوس نیامد و یه اتوبوس اومد نصف دخترها بودند و نصف پسرونه بود.

من که فهمیدم سریع رفتم اون وسطی که نزدیک دخترونه است، یکی از دخترها گفت آقای راننده این ما رو اذیت می کنه، راننده هیچ حرکتی نکرد، مستقیم رفت تو حیاط کلانتری، من هم اون وسط گیر کرده بودم، یه جایی که اصلا راه در رو نداشت، خلاصه من رو آوردن پایین و دوباره مورد هدایت قرار دادند.

 

شب متفاوت بهرام افشاری در خندوانه

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته 23 خرداد 97 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان در برنامه شب گذشته خندوانه میزبان بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش در سریال پایتخت بود.

بهرام افشاری بازیگر بلند قد سینما و تلویزیون کشورمان شب گذشته روبروی رامبد جوان روی صندلی برنامه خندوانه نشست و از خاطرات جالبش در زندگی شخصی و هنری گفت.

 

ماجرای ترس های بهرام افشاری در خندوانه

بهرام افشاری در برنامه خندوانه بعد از سلام و احوال پرسی از فعالیت این روزهایش روی صحنه تئاتر گفت و در پاسخ رامبد جوان درباره قدش گفت :من همه جا خواندم که قد من 2/30 است اما قد اصلی من 198 است و اگر آن قد را داشتم حتما والیبالیست میشدم ، اگرچه من یک مدال طلای والیبال در دوران دانشجویی را هم دارم اما علاقه خودم به فوتبال خیلی بیشتر است و در یک دوره فوتبال حرفه ای بازی میکردم و از تیم پاس تهران هم درخواست داشتم اما پدرم اجازه نداد . من تک فرزند بودم اما اصلا لوس نبودم و خیلی هم مغرور بودم و در مدرسه چندین بار از معلم سر ماجراهای مختلف کتک خوردم.

 

بهرام افشاری مهمان خندوانه شد

بهرام افشاری درباره بازی در تئاتر و سینما گفت :من از 16 سالگی کارم را در تئاتر آغاز کردم اما خیلی به بازیگری علاقه نداشتم و فقط از این حس که از تنهایی رها میشوم احساس خوبی میگرفتم و همین موضوع باعث جذب من به بازیگری شد ، پدرم خیلی موافق بازیگر شدن من نبود و این نشات گرفته از تصویری بود که بازیگری زمان قبل از انقلاب داشت. بعد از اینکه تصمیم جدی به بازیگری گرفتم در کلاس های استاد حمید سمندریان شرکت کردم و تئاترهای حرفه ای زیادی کار کردم اما با سریال پایتخت در میان مردم شناخته شدم.

 

ماجرای زورگیری ، دعوا و بچه طلاق بودن بهرام افشاری در خندوانه

بهرام افشاری درباره ترسش از زورگیرها و بازی کردن در نقش زورگیر در لانتوری گفت :من با این قد از خفت شدن در خیابان خیلی میترسم و فوبیای رفتن به کوچه تنها را دارم اما خودم با این ترس در لانتوری نقش یک زورگیر را بازی کردم . من یکبار در حال رفتن به داخل پارکینگ بودم که یک نفر به سمتم آمد و کیفم را زد و رفت . یکبار دیگر هم در خیابان درحال سوار شده به ماشین بودم که کیف مدارکم را دزد برد اما اینبار شجاعت کردم و دنبالش کردم و موفق شدم هر دو کیف را پس بگیرم و برای همه غیرقابل باور است که من با این قدم چگونه از خفت گیرها میترسم .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه