نازنین بیاتی | ازدواج نازنین بیاتی | مراسم ازدواج نازنین بیاتی

نازنین بیاتی در لباس عروس | عروسی رویایی نازنین بیاتی در تئاتر

نازنین بیاتی در لباس عروس | عروسی رویایی نازنین بیاتی در تئاتر
کدخبر : 31929

نازنین بیاتی در عروس مردگان خبر ساز شد .

به گزارش رصداقتصادی : نازنین بیاتی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . نازنین بیاتی در تئاتر عروس مردگان لباس عروس پوشید . عکس جدید نازنین بیاتی با لباس عروس خبرساز شد . در ادامه عکس نازنین بیاتی با لباس عروس را مشاهده می کنید .

 

بخشی از مصاحبه نازنین بیاتی

در یکی از مصاحبه هایت گفته بود که مردم جلوه ای از من را دیده اند که جدی و معصوم است، در حالی که خودم اهل شیطنت و شوخی هستم. دوست داریم بیشتر از این جنبه شخصیتی ات بدانیم.

من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم، خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم. مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود. حتی اگر لازم باشد 24 ساعت پای آن بایستم انجامش می دهم. ولی اصولا در نقش هایی که پیشنهاد داشتم یا بازی کردم این ویژگی کمتر دیده شده. مثلا در رخ دیوانه در صحنه تصادف، هیحانِ واقعیِ خودم است. یا آن جایی که ماشین دور 360 می زند، بدلکار نبود و من خودم کنار راننده نشسته بودم. برایم این هیجان، جذاب است. به خاطر همین دوست دارم در فیلم های هیجانی هم بازی کنم چون احساس می کنم بیشتر تخلیه می شوم.

 

در زندگی واقعی این ویژگی چطور نمود پیدا می کند؟

در رابطه با دوستانم در بعضی از شرایط این عجول بودن و تندتند رفتار کردن هست؛ اما در بعضی جمع ها تا کمی احساس امنیت یا راحتی نکنم تبدیل به یک آدم آرام می شوم. به طور کلی بستگی به شرایطی که در آن قرار می گیرم دارد.

 

آدم شوخی هم هستی؟

تا حدودی

 

درباره مصاحبه فِیکی که راجع به شباهتت به ترانه علیدوستی منتشر کرده بودند، نظر خودت چیست؟

خانم علیدوستی بدون شک یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران هستند اما من هیچ وقت چنین مصاحبه ای انجام ندادم و واقعا نمی دانم این حرف ها از کجا مطرح شد. البته از این اتفاق ها زیاد می افتد و بارها بوده که خبرهای غیرواقعی منتشر شده. حتی یک وقت هایی مصاحبه هایی از قول من منتشر شده که خود خبر نداشتم کِی این صحبت ها را کرده ام!

 

چرا در فضای مجازی گزیده و با احتیاط کار می کنی؟

من تا یک سال پیش اصلا در فضای مجازی به شکل عمومی حضور نداشتم. بعد از یک مدتی آنقدر تعداد صفحات فیک به نام زیاد شد و حاشیه ها و خبرهایی که در این صفحات گذاشته بودند در کنار یک سری کامنت های بد و رفتارهای زشت باعث شد که مجبور شدم یک صفحه عمومی بسازم که البته این هم پرایوت است و می خواهم قابل کنترل باشد.

 

تا حالا استیکر یا پیام اشتباهی فرستادی که باعث سوءتفاهم شود؟

از وقتی که قابلیت پا کردن کامنت و استیکر به تلگرام اضافه شده این اتفاق افتاده؛ ولی سریع پاک کردم.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه