صباراد | طلاق صباراد | همسر صباراد

طلاق صباراد به سبک بهاره رهنما و حاجی علنی شد | شوک جدید صباراد در اینستاگرام

طلاق صباراد به سبک بهاره رهنما و حاجی علنی شد | شوک جدید صباراد در اینستاگرام
کدخبر : 31967

ماجرای ازدواج و جدایی صباراد از همسر اولش خبرساز شد .

به گزارش رصداقتصادی : صباراد یک بار ازدواج کرده است و این ازدواج به جدایی انجامید . ازدواج او در سال های پیش اتفاق افتاد و بعد از مدتی صباراد از همسرش طلاق گرفت . او بعد از مدتی با مانی رهنما خواننده پاپ ازدواج کرد . او در اینستاگرام بسیار فعال است و عکس هایی از خودش و همسرش منتشر می کند . صباراد یک بار قصد ترک ایران و زندگی در ترکیه را داشت که بعد از مدتی پشیمان شد و برگشت .  

فخر فروشی جدید صباراد به سبک بهاره رهنما | صباراد اینستاگرام را پر کرد

صباراد

مانی رهنما با صبا راد ازدواج کرد

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد.

صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

 

مانی رهنما با انتشار یک عکس نوشت:

تو رو میخوام درست مثل، شبی که ماهشو میخواد

مثه کشتی سرگردون، که بندرگاهشو میخواد، تو رو میخوام مثه خاکی که بیتابه یه بارونه، مثه قلبی که دور از عشق یه دم زنده نمیمونه. مانی رهنما، صبا راد، همسر، عشق، اردیبهشت ١٣٩٦

 

کنسرت مانی رهنما با حضور صبا راد

همسر صبا راد مجری جوان برنامه به خانه برمی گردیم مرتضی علی آبادی بود که سال گذشته خبر طلاق این از هم رسانه ای شد .

صباراد

مروری کوتاه بر زندگی مانی رهنما

مانی رهنما در تیر ماه 1350 خورشیدی در محله نارمک تهران در یک خانواده 5 نفره به دنیا آند. او از اوان کودکی به صوت و آواز علاقه مند بود و از 14 سالگی با خرید یک پیانو، رسماً موسیقی را شروع نمود. تشویق اقوام او باعث شد که آواز را جدی گرفته تا اینکه در مهر ماه سال 1371 به نزد بابک بیات رفت و از همان جا کلید فعالیت هنری جدی خود را زد.

در سال 1377 و در اولین جشنواره موسیقی پاپ، موفق به دریافت جایزه بهترین خواننده شد. در سال 1377 آلبوم “مرسدس” و در سال 1378 آلبوم “فصل پرواز” به آهنگسازی بابک بیات و اشعاری از مرحوم شهین حنانه و پیام پارسا را منتشر نمود که آهنگ پرنده از آهنگهای شناخته شده این مجموعه است. در سال 1379 در آلبوم “بغض” دو قطعه را اجرا کرد. آلبومی که به یاد واروژان بود و آهنگسازی تمام قطعاتش از داریوش تقی پور بود و حمید خندان، محمدرضا صادقی و قاسم افشار دیگر خواننده های این آلبوم بودند.

در سال 1380 آلبوم “آخرین غزل” به آهنگسازی داریوش تقی پور را منتشر ساخت؛ با اشعاری از مرحوم شهرام دانش، پیام پارسا، محمد آزرم و…

در سال 1382 آلبوم “تموم شد ترانه” به آهنگسازی بابک بیات را روانه بازار نمود. آلبوم “من و تو” دیگر آلبوم مانی رهنما است که در سال 1391 به انتشار رسید.

صباراد

نحوی آشنایی و ازدواج با مرتضی علی آبادی

صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

صباراد

جدایی صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت:قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند، می داند که این مسیر سختی های خاص خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود 6 ماه پیش از خانم راد جدا شده ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی تصریح کرد:اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه ای نشده به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه