احسان علیخانی | ازدواج احسان علیخانی | عشق احسان علیخانی

احسان علیخانی عزادار شد | احسان علیخانی سیاه پوش شد

احسان علیخانی عزادار شد | احسان علیخانی سیاه پوش شد
کدخبر : 31978

استوری جگر سوز احسان علیخانی کولاک کرد .

احسان علیخانی مجری وبرنامه ساز مشهور صداوسیما می باشد . احسان علیخانی این روزها مشغول ضبط برنامه عصرجدید است . احسان علیخانی در برنامه عصرجدید به سرعت به محبوبیتش اضافه شد . او انگار استاندارد های برنامه سازی را به خوبی یاد گرفته است . احسان علیخانی با حضور در سینما به عنوان تهیه کننده نیز حسابی خبرساز شد . احسان علیخانی موفق شد فیلم های موفقی را تهیه کند . در ادامه استوری غم انگیزو  جگر سوز احسان علیخانی برای مردم آبادان را می بینید . 

احسان علیخانی

همسر احسان علیخانی کیست؟

این روزها سینمای ایران پر از حاشیه و اخبار مختلف درباره ازدواج چهره هایی است که معروف و محبوب مردمند. در این بین زندگی خصوصی احسان علیخانی مجری مسلط و توانمند تلویزیون زیر ذره بین و در مرکز توجه مخاطبانش قرار گرفته و در فضای مجازی سخنان و تصاویر فراوانی از ازدواج و همسر این مجری جوان، مطرح و منتشر شده است.

در این بخش از چهره ها در نمناک به این موضوع و خانم هایی که به عنوان همسر یا نامزد احسان علیخانی معرفی شدند، خواهیم پرداخت.

 

شایعه سازی به دلیل شهرت احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری توانمند و شناخته شده تلویزیون است که نه تنها با اجرای برنامه ماه عسل در رمضان های گذشته مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون کشاند بلکه برخلاف انتقاد بسیاری از منتقدان، تنها در درآوردن اشک مردم استاد نبوده و با اجراهای به یادماندنی خود در چند سال اخیر توانسته تبحر خویش را به رخ بینندگان بکشد و تجربه‌ای متفاوت برای آنان رقم بزند.

به تازگی زندگی خصوصی آقای مجری که برنامه تحویل سال و عصر جدید را اجرا و در چندین برنامه و پروژه سینمایی به عنوان تهیه کننده و کارگردان فعالیت داشته است، مورد توجه برخی افراد قرار گرفته و برخی از کاربران در فضای مجازی از ازدواج احسان علیخانی خبر داده و از جانب خود کاندیداهایی را نیز معرفی کرده اند. به بهانه پخش برنامه عصر جدید و جوکر فرصت را غنیمت شمرده و به این شفاف سازی درمورد ازدواج احسان علیخانی پرداختیم.

 

خانم هایی که به عنوان همسر احسان علیخانی معرفی شدند

به عنوان یک انسان به این مسئله توجه داشته باشید که هر شایعه ای در مورد یک فرد چه مشهور و چه عادی، آرامش زندگی او را بهم زده و موجب ناراحتی اش میشود پس روا نیست وارد این موج شده و به آن دامن بزنیم.

از قرار معلوم برخی سودجویان و نیازمندان بازدید و کلیک، هر تصویری از احسان علیخانی را که او را در کنار خانمی نشان میدهد، با تیتر همسر احسان علیخانی منتشر کرده و به این شایعات بی اساس دامن میزنند. شایعاتی که تعدادشان کم نیست و ما به مهم ترین آنها اشاره میکنیم.

 

دلیل استعفای احسان علیخانی از ماه عسل مشخص شد

احسان علیخانی مجری توانمند و شناخته شده تلویزیون که با اجرای برنامه ماه عسل لحظات قبل از افطار مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون می کشاند، چند سالی است که دیگر ماه عسل را نمی سازد و مشغول ساخت مسابقه هیجان انگیز عصر جدید و رئالیتی شو خنده دار جوکر می باشد تا لبخندی به لب مردم بنشاند.

این مجری مسلط و کار بلد تلویزیون در پست جدید اینستاگرامی خود در مورد استعفا از ماه عسل توضیحاتی را برای مخاطبان این برنامه نوشته است که در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر در نمناک خواهید خواند.

 

خداحافظی احسان علیخانی از ماه عسل

احسان علیخانی در جدیدترین پستی که این روزها در صفحه مجازی خود منتشر نموده است، پاسخ مخاطبان گله مند از ساخته نشدن ماه عسل را داد و دلایلی را برای خداحافظی و استعفا از این برنامه عنوان کرد و نوشت:

سلام رفقا

این روزها با دوستانم براتون عصر جدید میسازم و جوکر.

خوشحالم که این روزها با جوکر میتونم گاهی بخندونمتون و با عصر جدید، گاهی، هیجان زدتون کنم.

سالها ماه رمضان، ماه عسل ساختم ولی ٥ سال شد که استعفا دادم و خداحافظی کردم، دلایل حرفه ایش زیاده که طرحش بماند برای روزگاری ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیر واقعی که تعدادی در ذهنشون از من ساخته بودن و توقع غیر منطقی که از من داشتند که خیلی برام آزاردهنده بود، برای همین احساس کردم یا باید دیوونه بازی هامو انتخاب کنم یا ادامه ماه عسل، و چون دیدم قراره یک بار عمر کنم دیوانه بازی هامو انتخاب کردم، من در احوالات شخصی و زیست مرسوم و طبیعی خودم، قطعا سرشار از اشتباه، غلط، تناقض و مسائل جدی حل نشده با خودم هستم و گاهی عاجز از سرکشی خودم؛ اما تعدادی شدیدا اصرار دارن که تو رو در زندگی شخصیت، دقیق شبیه تم و جنس کاری که میسازی ارزیابی کنن و با همون متر همیشه تو رو اندازه بگیرن، بدون در نظر گرفتن احوالات شخصی تو، یعنی گذشتت، دردهات، رنج هات، آرزوهات، اختلال ها، مرض هایی که داری، حسرت هایی که میخوری و تمام آزمون و خطاهات و…

سن که میره بالا، دوست داری بیشتر شبیه خودت باشی حتی به غلط، ولی ماه عسل دانشگاه عجیبی بود برام که منو از یه پسر خام و خُل تبدیل کرد به پسری با مقداری کمتر از خامی و خُلی، که در این دانشگاه هم تجدید شدم هم مشروط شدم و گاهی قبول شدم و نمره خوب گرفتم و در آخر، فارغ‌التحصیل.

ماه رمضان مبارک

حال خوب داشتین منم دعا کنین لطفا

 

شایعه ازدواج احسان علیخانی و مرحومه آزاده نامداری

چند عکس مشترک نقطه آغاز این شایعات بود. سالها پیش تصویری از احسان علیخانی و آزاده نامداری با تیتر "ازدواج احسان علیخانی و آزاده نامداری" در فضای مجازی منتشر شد، عکسهایی آتلیه ای که در واقع مربوط به برنامه سال تحویل بود.

 مرحومه آزاده نامداری برای شفاف سازی این توضیحات را در اینستاگرامش منتشر کرده بود:

نمیدونم چه اتفاقی افتاده که سه روز مونده به سال تحویل و همینطور پخش مستند من این همه حاشیه رخ میده…امروز آقای علیخانی چون صفحه ای در اینستاگرام ندارن از من خواستن توضیحی به هوادارانشون و دوستای خوب خودم بدم.

امروز شش تا عکس مربوط به سه سال پیش به ناگهان منتشر شد، نه میدونیم کی و نه میدونیم چرا، فقط باید بگم این عکسها در آتلیه ی آقای بابک مانی برای مجله ای گرفته شد در سال نود و یک که ما به اتفاق سال تحویل اجرا کردیم، فقط همین، آنقدر عادی،،، خلاصه هدف از انتشارش این روزا چی بوده نمیدونم،…ایشالا امسال شبکه سه بهترین خواهد بود مطمئنم… و این حاشیه ها کاری از پیش نمیبره…یاحق

 

 

شایعه ازدواج احسان علیخانی و لیلا اوتادی

چهره مشهور دیگری که درگیر شایعات ازدواج با احسان علیخانی مجری مشهور تلویزیون شد، لیلا اوتادی بازیگر بود که با پاسخی جالب به تمامی این اخبار ساختگی پایان داد.

بازیگر سریال گاندو در پاسخ به شایعه ازدواج خود با احسان علیخانی گفت که ایشان را از نزدیک هم ندیده است و از مخاطبانش خواست تا هر شایعه ای را باور نکنند.

 

شایعه ازدواج احسان علیخانی و شرکت کننده عصر جدید

عکس سلفی که یکی از شرکت کنندگان برنامه عصر جدید علیخانی با او منتشر کرده بود هم یکی دیگر از سوژه های شایعه پردازان بود. این خانم شیوا رضوی، یکی از شرکت کنندگان در رشته دوبله بود و هیچ ارتباط دیگری با مجری محبوب ماه عسل نداشت.

 

دلیل سکوت احسان علیخانی در برابر شایعات ازدواجش

مجری عصر جدید مجرد بوده و تا کنون خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است و تصاویری که از او منتشر می شود، مربوط به طرفدارانش است.

او در سال های گذشته به طرفدارانش توصیه کرد گول شایعات مجازی را نخورند و خبرهای صحیح و واقعی مربوط به او را از طریق پیج شخصی و یا رسانه های معتبر دنبال کنند.

کارگردان رئالیتی شو جوکر که با ساخت این برنامه به جبران اشک های ماه عسل پرداخته و خنده را بر لب بسیاری از بینندگان این برنامه آورده است، اقدام و واکنشی بر علیه این شایعات منتشر نکرده و گویا معتقد است توضیح دادن نشانه ضعف می باشد و روزی قضاوت کنندگان متوجه قضاوت های ناعادلانه خود خواهند شد.

 

واکنش قدیمی احسان علیخانی در مورد شایع ازدواجش در اینستاگرام

احسان علیخانی در پستی موقت به پخش شایعه ازدواجش واکنش نشان داد و نوشت:

"سلام رفقای عزیز، میخندم فقط میخندم به تمام این شایعات، توهم ها، دروغهای مزخرف، سالهاست عادت کردم که قبل و بعد هر کاری که میسازم عده ای بیمار و بی وجدان، دروغهای رنگی و طراحی شده بسازند و بتازند به من و اندک آبرویی که نزد شما دارم، میخندم که بفهمند زندگی انقدرها جدی نیست میخندم که بفهمند اگر آنها با این دروغها، آرزوی رفتن آرامش از زندگی من را دارند من با لبخند برایشان آرزوی آرامش میکنم و حیف از این همه خلاقیت و پشتکار که صرف خلق دروغهای رنگی و شایعات پرطرفدار میکنند.

کاش قلبهایشان قرار بگیرد و کمی به خودشان برسند، همه این دروغها و شایعات برای یکی مثل من طبیعی است اما قسمت تعجب برانگیز، توجه و باور کردن عده ای از شما دوستان عزیز است رفقا این چرندیات ارزش فکر کردن هم ندارد چه برسد به باور کردن،،، خدایا زور ما به تعدادی از عزیزان دروغ پرداز و شایعه ساز در فضای مجازی نمیرسد تو برایشان خدایی کن و بیدارشان کن که فضای مجازی هم خدایی دارد...

نکته با رفقا:خبرهای صحیح و واقعی مربوط به من یا از طریق خودم و پیج شخصی بنده منتشر میشود و یا رسانه های معتبر...بعضی دوستان در کامتنها با هم دعوا میکنند و توهین...

رفقا کسی که انسان است خانواده میفهمد شرف دارد و نجابت و حتی اندکی تربیت، فحش نمیدهد گفتگو میکند فحش نوشتن کار ساده ایست و نشانه شأن خانوادگی ماست تو آرام باش شعر بنویس و جملات خوب، کسی که فحش میدهد عصبانی است تو بزرگ باش بهش آرامش هدیه بده و جملات خوب، حتما روزی پشیمان میشود و به تو سلام میکند...

مخلص همه، حتی شما دوستان شایعه ساز و دروغ پرداز...".

 

پیش بینی جالب تاریخ ازدواج احسان علیخانی در عصر جدید

جالب است بدانید یکی از شرکت کنندگان فصل دوم برنامه عصر جدید در سال 98 که از توانایی تبدیل تاریخ های شمسی، میلادی و قمری به یکدیگر برخوردار بود و حتی می توانست روز دقیق مناسبت های خاص در سال های گذشته و آینده را بگوید، به درخواست بشیر حسینی (داور) تاریخ ازدواج احسان علیخانی را پیش بینی نمود و عنوان کرد این مجری در 27 خرداد سال 1403 ازدواج خواهد نمود.

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران ، مجری و برنامه ساز است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد که از دستیاری شروع کرد و حالا تهیه کننده ، کارگردان و مجری تلویزیون می باشد

احسان علیخانی

خانواده

در آلوده ترین شهر دنیا یعنی تهران بدنیا آمدم ، دو خواهر و یک برادر دارم که همگی ازدواج کردند و من از همه کوچک تر هستم مادرم طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدرم حسین علیخانی می باشد

احسان علیخانی

هنر اولویت دوم

در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشتم اما با مشورت هایی که کردم به این نتیجه رسیدم به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کنم

به همین خاطر برای کنکور درس خواندم تا اینکه سال 1379 وقتی 18 ساله بودم با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شدم

احسان علیخانی

از مهرورزان تا ساخت تیزر

دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهر ورزان جوان گذراندم سپس بعنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شدم

احسان علیخانی

تجربه بازیگری

بعنوان اولین و آخرین تجربه بعنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول بکارگردانی جمال شورجه در سال 1380 وقتی 19 ساله بودم بازی کردم و دستیار هم بودم

احسان علیخانی

ورود به تلویزیون 

در سال 1383 وقتی 22 ساله بود بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان به تلویزیون رفت و با اجرای برنامه پسرای ایرونی رسما کارش را شروع کرد

احسان علیخانی

علیخانی در برنامه ای از ماه عسل در مقابل اصرار مهمان خود که پدر و مادرش در سیزده سالگی جدا شده بودند در مورد اینکه وی را درک نمی کند گفت :

خیلی دوست ندارم در مورد زندگی شخصی خودم صحبت کنم اما من خیلی شبیه تو بودم، تو آن سیزده سال رو دیدی، من اون سیزده سال را هم ندیدم.

احسان علیخانی

تحصیلات احسان علیخانی

احسان علیخانی سال 1379 با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. او از همان مقطع پیش دانشگاهی علاقمند به بازیگری و کارگردانی بوده اما با مشورت به این نتیجه رسیده که به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کند.

احسان علیخانی زمان انتخاب رشته بین حقوق و مدیریت مردد بود اما در همان زمان با رفتن به دادگاه و قدم زدن در راهروهای آن به این نتیجه رسید که رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب نماید.

احسان علیخانی

ازدواج احسان علیخانی

شایعات زیادی در مورد همسر احسان علیخانی در فضای مجازی به گوش می رسد اما او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و انتشار عکس های مختلف با نام همسر وی صحت ندارد.

احسان علیخانی

ناگفته هایی از زندگی احسان علیخانی

احسان علیخانی از دوستان نزدیک مرحوم پاشایی (خواننده) بود و اولین نفری بود که بعد از فوت مرتضی پاشایی به‌صورت تلفنی روی خط برنامه گلخانه آمد و این خبر را اعلام کرد. او در میان هنرمندان به بازیگری رضا کیانیان و پرویز پرستویی علاقمند است.

احسان علیخانی یکی از طرفداران دو آتیشه تیم پرسپولیس است، او در دوران دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی بعلت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود. سپس سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت.

به گفته ی خودش، احسان در تقلب رساندن به همکلاسی هایش حرفه ای بوده و به عنوان یکی از دانش آموزان فعال در برگزاری جشن ها و مراسم مدرسه فعالیت میکرد. او در دوران مدرسه دانش آموزی درسخوان اما شیطون بود به همین دلیل مدیر مدرسه برای مهار شیطنت او را مبصر کلاس می کرد.

احسان علیخانی

ورود احسان علیخانی به عرصه هنر

احسان علیخانی دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهرورزان جوان طی کرد و سپس به عنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شد.

احسان علیخانی

تجربه بازیگری احسان علیخانی

احسان علیخانی در سال 1380 به عنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول به کارگردانی جمال شورجه بازی کرد. او در این سریال دستیار کارگردان نیز بوده و بازی در آن اولین و آخرین تجربه بازیگری احسان علیخانی بوده است.

احسان علیخانی

درخشش احسان علیخانی در اجرا

احسان علیخانی با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده و بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان با اجرای برنامه پسرای ایرونی در تلویزیون کارش را آغاز نمود. سال 1383 اجرای برنامه صبح آمد را برعهده داشت و با دستیابی به شهرت از سال 1384 اجرای برنامه جزر و مد و بعد از آن برنامه ماه عسل را برعهده گرفت.

جالب است بدانید در سال 87 بخاطر مشکلات سلیقه ای اجرای برنامه ماه عسل به محسن افشانی سپرده شد اما افشانی در همان هفته اول نشان داد توانایی اداره برنامه را ندارد به همین دلیل علیخانی دوباره بعنوان تهیه کننده و مجری به این برنامه بازگشت.

احسان علیخانی

نرگس کلباسی مهمان احسان علیخانی در ماه عسل / عکس از امیرحسین بزرگ زادگان

سال 89 نیز دوباره بخاطر مشکل علیخانی با مدیران شبکه اجرای ماه عسل به مرحوم حسن جوهرچی سپرده شد اما دوباره سال 90 علیخانی به برنامه بازگشت. در سال 91 هم علی ضیا مجری برنامه ماه عسل بود که به علت عدم توفیق او دوباره ماه عسل به علیخانی بازگردانده شده و دیگر او تا پایان این برنامه در سال 96 احسان علیخانی اجرای این برنامه را بر عهده داشت.

احسان علیخانی

از جزر و مد تا ماه عسل

سال 1383 برنامه صبح آمد را اجرا کرد تا اینکه از سال 1384 وقتی 23 ساله بود با اجرای برنامه جزر و مد دیده شد تا اینکه برنامه ماه عسل را سال 1386 شروع کرد

احسان علیخانی

ماهل عسل و افشانی

اولین بار ماه عسل با ایده و اجرای او سال 86 بروی آنتن رفت اما بخاطر مشکلات سلیقه ای اجا این برنامه سال بعد (1387) به محسن افشانی نوجوان سپرده شد

اما افشانی در همان هفته اول نشان داد توانایی اداره برنامه را ندارد به همین دلیل بعد از چندا برنامه علیخانی دوباره بعنوان تهیه کننده و مجری به این برنامه بازگشت

احسان علیخانی

از جوهرچی تا علی ضیا

سال 89 دوباره بخاطر مشکل علیخانی با مدیران شبکه اجرای این برنامه به مرحوم حسن جوهرچی سپرده شد اما دوباره سال 90 علیخانی به برنامه بازگشت

در سال 91 عم دوباره علی ضیا مجری برنامه بود که بعلت عدم توفیق او دوباره ماه عسل به علیخانی بازگردانده شده و دیگر او تا پایان این برنامه در سال 96 مجری آن بود

احسان علیخانی

فوتبالیست حرفه ای

در دوران دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی بعلت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود

او سپس سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت و حالا هم یکی از دو آتیشه های طرفدار پرسپولیس است که گاهی در استادیوم هم دیده می شود

 

ماجرای ازدواج

احسان علیخانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، انتشار عکس های مختلف با نام همسر وی صحت ندارد و هنوز تصمیمی برای ازدواج هم ندارد !

 

فرزند طلاقم

علیخانی سال 96 در مقابل اصرار مهمانش در مورد اینکه وی را درک نمی کند اعلام کرد که علارغم اینکه دوست ندارد از زندگی شخصی اش بگوید اما بچه طلاق است

او سپس در جواب سوال مهمان برنامه که پرسید چرا پدر و مادرت از هم جدا شدند ؟ گفت: تفاهم نداشتند

 

جنجال الهام عرب

یکی از جنجالی ترین مهمان های ماه عسل سال 94 الهام عرب بود ، او بعنوان مدل لباس عروس به برنامه رفت اما ساعاتی بعد انتشار عکس های بی حجاب او  این برنامه را به حاشیه برد و علیخانی اخطار کتبی و سفت و سختی از تلویزیون گرفت

الهام عرب به شدت مشهور شد که بعدها به دستگیری او نیز منجر شد و در نهایت در سال 96 برای ادامه کار مدلینگ به دبی مهاجرت کرد 

 

داوران مسابقه استعدادیابی عصر جدید مشخص شدند

اکثر مخاطبان تلویزیون سالهاست که عادت کرده اند احسان علیخانی را در قاب برنامه ماه عسل ببینند و گاهگاهی اجرای برنامه شب سال نو هم به این مجری جوان سپرده میشود.

احسان علیخانی اما این بار با یک مسابقه استعدادیابی به تلویزیون می آید و در این مسابقه پرهیجان از چهره های سرشناس سینما هم بهره برده است. مجری جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از حضور دو چهره سینمایی در مسابقه استعدادیابی عصر حجر داد.

 

مسابقه استعدادیابی عصر حجر به داوران سرشناس در تلویزیون

مسابقه استعدادیابی عصر حجر با حضور چهار داور تا چند وقت دیگر روی آنتن تلویزیون میرود و احسان علیخانی با برنامه ای متفاوت مهمان قاب تلویزیون میشود.

 

داوران مسابقه استعدیابی عصر جدید

احسان علیخانی با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت : اسامی هیات داوران مسابقه بزرگ استعدادیابی "عصر جدید" اعلام شد. رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سیدبشیر حسینی، داوران این رقابت بزرگ خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه